Kuningas alkoholi ja muutkin piristeet ovat aivan liian voimakkaasti mukana elämän kuvioissa Kainuussa, Suomessa, liian väkivaltaista touhua ikäviä asioita sattunut taaskin.
Raitis elämä, yes.
8
235
Vastaukset
- viis x viikossa, ok
Opettelee ottamaan oikein, niin ei ongelmia. Itse olen juonu säännöllisesti kymmeniä vuosia ja olen paremmassa kunnossa kuin raittiit kanssasisaret.
- x mukia y päivässä
Tämä riippuu kokonaan siitä, millaista viinaa paikkakunnalla satutaan myymään. Muuten käy niin kuin Oulussa:
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/rahinaviina-tyollisti-poliisia-oulussa/651920/
- Kohta tammikuu
Otetaan jo itseämme kiinni niskasta ja pyöräytämme korkin kiinni.Minä olen sen pullon omistaja, eikä pullo minun.
- Kirkas on silmä
On mukavaa viettää loppuvuotta ja aloitella uutta kirkkain ajatuksin.
- otetaas taas
kännissä on tosi mukavaa.
- tuntuu ja näyttää..
Jos kännissä on mukavaa, niin sitä katsellessa ei niin mukavaa ja jos känniläinen näkisi itsensä piilokamerassa,luulempa että ei niin mukavaa.
- Siivooja3
Kyllä
- ghhgghtr
Alkoholi ei ole piriste, vaan päinvastainen aine. Piristeitä on mm. kokaiini ja amfetamiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773