onko varkaudessa yhtään parturikampaamoa joka toimii ilman ajanvarausta?
parturi
13
369
Vastaukset
- ???
Loppuko puhelimesta akku?
- annetaan rahan kiertää.
Täällä kuopiossa on montakin. Naisväki on ostoksilla, niin samalla itse käyn parturissa. Matkus oli ammutun täynä jo klo 10. Näky varkautelaisia paljon.
- takkutukka
joo kuopiossa on varmaan, epäilemättä myös joensuussa helsingistä puhumattakaan. mut mä kysyinkin onko varkaudessa.
- segeee
No käy kysymässä ovelta leikkaavatko...tai hyppää sillalta.
- fghgfhgfhghgh
segeee kirjoitti:
No käy kysymässä ovelta leikkaavatko...tai hyppää sillalta.
Segee jos ostan sulle köyden kai hirtät itsesi hölmö?
- ghffghgf
fghgfhgfhghgh kirjoitti:
Segee jos ostan sulle köyden kai hirtät itsesi hölmö?
Ei sulla ole varaa edes köyttä ostaa...pummi!!!!
- takkutukka
kyllä huomaa ettei täällä sivistys oo kovin korkea luokkaista.
nimim. toisaalta muuttanut! - liuhuletti
uuno, miksi muutit?
- takkutukka.
no niimpä, olin vissiin uuno.
- No way
Ei ole Varkaudessa yhtään parturikampaamoa mikä toimisi ilman aikavarausta-periaatteella.
- ppparturi
on kauppakatu 41...käyppä siellä
Kävele ovesta sisään ja kysy ystävällisesti: "Onko vapaata aikaa?" Ei tarvitse montakaan ovea avata niin takut on tukasta leikattu.
Varkaudessa on monta hyvää ja yhtävällistä parturia ja kampaamoa!- Anonyymi
heikki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656649Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483896Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava301461Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard311225- 981091
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2041085Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18956- 52940
- 56896
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9867