kuumeilija!

malttamaton...

Heippa! Elikkä 3 kk yritystä takana ja ehkä nyt on voinut tärpätä... eli nyt mennään kp27/25-28 ja rinnat ovat olleet kipeät, kuin rintojen sisällä oisi avohaava.. erinlainen kipu mitä yleensä kun kuukautiset alkavat. :o.. ja toissa päivänä tuli pientä vaalean ruskeaa vuotoa ihan parin pyyhkäisyn verran. Nyt tuntuu kun menkat alkaisivat juoksen koko ajan vessassa tarkistamassa tarviiko tamppoonia pistää, mutta mitään ei tule.. testin tein 3 pv sitten ja nega.. tiiän liian aikasin.. koskas sitä uskaltaisi testata että varmasti oikea tulos...??

6

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen samanlainen

      Hei, täällä toinen malttamaton kuumeilija! Tänään kp 25 ja oireita ei ole vielä kovin mainittavasti, mutta raskaus olisi hyvin mahdollinen ja enemmän kuin toivottu! Mahaa turvottaa iltaisin ja tietty syömisen jälkeen. Silloin tällöin vatsaa vihlaisee, mikä voi kyllä johtua jumiutuneesta lonkasta/selästäkin. Nenästä tulee räkää joka on hieman verensekaista (tätä ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa myös) ja jouluruokia en ole ikinä syönyt näin huonosti kuin tänä vuonna! Meinasivat tulla ylös.

      • Toinen samanlainen

        Tuo jätti kyllä viestini kesken.. Piti sanomani vielä, että olen toipumassa juuri flunssasta, mikä olisi kyllä erittäin pätevä oireiden aiheuttaja.

        Taitavat sanoa, että pisimmän kierron mukaan kannattaa testata. Toivotaan parasta! :)


      • malttamaton!
        Toinen samanlainen kirjoitti:

        Tuo jätti kyllä viestini kesken.. Piti sanomani vielä, että olen toipumassa juuri flunssasta, mikä olisi kyllä erittäin pätevä oireiden aiheuttaja.

        Taitavat sanoa, että pisimmän kierron mukaan kannattaa testata. Toivotaan parasta! :)

        Ei vieläkään kuukautisia näy ja menkkamaiset tuntemukset jatkuvat.. kohta lääkäriin ottamaan verikoe ja kuulemaan tulokset! Aww x) maha sekaisin jännityksestä! Tulen ilmoittelemaan sitten.


      • malttamaton!!
        malttamaton! kirjoitti:

        Ei vieläkään kuukautisia näy ja menkkamaiset tuntemukset jatkuvat.. kohta lääkäriin ottamaan verikoe ja kuulemaan tulokset! Aww x) maha sekaisin jännityksestä! Tulen ilmoittelemaan sitten.

        Nonnii... pitkän odottelun jälkeen lääkäri soitti ja sanoi "tällä kertaa testi näyttää negatiivista"... on se kumma ku haamuja tullut testeihin ja viikon ollut menkkamaisia tuntemuksia ja rinnat kipeänä.. Tiiä mihin uskoa. Odottelenko vielä parisen viikkoa jos menkat eivät ala niin menen sitten tekemään uuden testin.?


      • lehanna
        malttamaton!! kirjoitti:

        Nonnii... pitkän odottelun jälkeen lääkäri soitti ja sanoi "tällä kertaa testi näyttää negatiivista"... on se kumma ku haamuja tullut testeihin ja viikon ollut menkkamaisia tuntemuksia ja rinnat kipeänä.. Tiiä mihin uskoa. Odottelenko vielä parisen viikkoa jos menkat eivät ala niin menen sitten tekemään uuden testin.?

        Heippa!
        Voi kurjuus:( Tiiän mille susta tuntuu, kun itelläkin kuukautiset on viimeaikoina tulleet miten joutaa ja testejä kuluu muutaman päivän välein menkkoja ootellessa, viimeksi eilis aamuna, kun testailin negaa.
        Mulla on tänään kp/35 ja olo on todella turvottava. Alaselkää särkee ja rinnat on olleet kohta viikon kosketusarat. Jotenkin tään olon yhdistää aina siihen, että nyt ois tärpännyt, vaikka samanlaisia tuntemuksiahan ainakin mulla on menkkojen allakin.

        Mä lisäsin kesällä kuntoliikuntaa ja kun samalla laihdutin, niin sen jälkeen alkoi tää mun aikaisemmin kellontarkka kuukautiskiertoni sekoilla välillä kp 27-42.
        Ärsyttävää, kun ei voi etukäteen tietää ja laskelmoida yhtään mihin saumaan kierrolla ovis sattuu. Mies tekee vielä aika paljon matkatöitä, niin arvaa mille se tuntuu, kun huomaan että nyt ois otollinen aika saada siemenet sisään, mutta mies onkin just sillä viikolla ihan toisella puolen Suomea.


      • Kasva aikuiseksi
        malttamaton!! kirjoitti:

        Nonnii... pitkän odottelun jälkeen lääkäri soitti ja sanoi "tällä kertaa testi näyttää negatiivista"... on se kumma ku haamuja tullut testeihin ja viikon ollut menkkamaisia tuntemuksia ja rinnat kipeänä.. Tiiä mihin uskoa. Odottelenko vielä parisen viikkoa jos menkat eivät ala niin menen sitten tekemään uuden testin.?

        Helvetin hyvä homma.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe