Miten ihmeessä kirkko luuli että joku tälläinen villi palsta toimisi ilman selkeää moderointia.
Luuliko ne että nää on kaikki kasteessa pyhittyneitä.
Palstalla ei ollut moderointia ollenkaan
1
103
Vastaukset
Itsekin ihmettelen pappien laiskuutta tällä foorumilla vaikka ainoana ihmisryhmänä täällä on saanut palkkaa täällä olosta.
On kyllä outo juttu. Kyllä kirkon pitäisi mennä nyt itseensä jo pelkästään tuon työmotivaation suhteen. Onko tosiaan niin kuin aina on väitetty, että papit ikäänkuin sisäistää laiskuuden ja pelkkä tuolista ylösnouseminen jo koetaan ankaraksi työnteoksi ? Jotain rakenteellista on nyt kirkon piirissä vialla. Nyt tarvittaisiin like-elämästä tulevaa gurua vähän katsomaan mitä seurakunnissa puuhataan ja millä asenteella työskennellään. Työn ohjauksesn tarve näyttää lähes pohjattomalta. Ensiksi poistetaan viestinnästä lässyn lässyn lässyn lässy … ja siitä se alkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966