että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
Ajattelin silloin
67
531
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Millä tavoin ajattelit että se lähestyy?
On tosi omituista että varsinkin naiset potkaisevat pallon ei pelkästään toisen kenttäpuoliskolle vaan sen ulkopuolelle ja kun mies lähtee hakemaan palloa niin nainen ei edes odota kentällä vaan lähteen kotiin. Sitten miehen pitää pallon kanssa päätellä siinä kentällä että "aah, se haluaa että seuraan häntä hänen kotiinsa"- Anonyymi00010UUSI
Mitä tää käytännössä tarkoittaa?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että kommentoijalla on läheinen suhde palloon.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Että naisilla on joku käsitys mielessään mitä miehen pitäisi tehdä, mutta jos miehenä tulet takaisin pallon kanssa kentälle kun nainen on potkaissut ensin pallon hevon hittoon niin mistä mies voi tietää mitä nainen oikeasti haluaa?
Naiset eivät ole todellisuudessa kiinni ja kuvittelevat mielessään että he osaavat vihjailla yms. miehelle että jotain pitäisi tehdä. Sen jälkeen miehen pitäisi tajuta ensin se vihje ja sitten vielä tehdä se asia. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Että naisilla on joku käsitys mielessään mitä miehen pitäisi tehdä, mutta jos miehenä tulet takaisin pallon kanssa kentälle kun nainen on potkaissut ensin pallon hevon hittoon niin mistä mies voi tietää mitä nainen oikeasti haluaa?
Naiset eivät ole todellisuudessa kiinni ja kuvittelevat mielessään että he osaavat vihjailla yms. miehelle että jotain pitäisi tehdä. Sen jälkeen miehen pitäisi tajuta ensin se vihje ja sitten vielä tehdä se asia.Yleisohje vois olla että vähemmänkin pallottelua ja enemmän puhumista.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Naiset eivät ole todellisuudessa kiinni ja kuvittelevat mielessään että he osaavat vihjailla yms. miehelle että jotain pitäisi tehdä. Sen jälkeen miehen pitäisi tajuta ensin se vihje ja sitten vielä tehdä se asia.Ei nää vertauskuvat nyt aukee. Kuulostaa kuitenkin, että sulla on huonoja kokemuksia.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Yleisohje vois olla että vähemmänkin pallottelua ja enemmän puhumista.
Kyllä ja toki molemmin puolin. Tyhjästä on paha nyhjästä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei nää vertauskuvat nyt aukee. Kuulostaa kuitenkin, että sulla on huonoja kokemuksia.
Samaa mieltä, ehkä liikaa palloja ilmassa tms.
- Anonyymi00002UUSI
Minä taas niin, että teit valintasi. Väänsit rautalangasta: tämä oli tässä.
- Anonyymi00014UUSI
Kerroin rajani ja se ei sulle sopinut. Sinä ihan itse valitsit.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kerroin rajani ja se ei sulle sopinut. Sinä ihan itse valitsit.
Ohi meni. Mutta voin jatkaa sen verran, että valintansa oli minusta oikein hyvä hänelle. Ja myös minulle.
Edellinen (nainen) - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ohi meni. Mutta voin jatkaa sen verran, että valintansa oli minusta oikein hyvä hänelle. Ja myös minulle.
Edellinen (nainen)Noin se pitää ajatella: siihen on syynsä, että asiat menivät kuten menivät, ja lopputulos voi olla ihan hyväkin.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Noin se pitää ajatella: siihen on syynsä, että asiat menivät kuten menivät, ja lopputulos voi olla ihan hyväkin.
Lopputulos oli se, jota oikeastaan odotinkin. Toivoin että hän tekisi tuon päätöksen ja molemmat voisivat jatkaa omannäköistä elämää tahoillaan.
- Anonyymi00003UUSI
Ei sinusta kuulunut...
- Anonyymi00009UUSI
Työhön liittyvä este. Odotin seuraavaa mahdollisuutta tavata.
Se kai siitä sitten. Ikävä on. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työhön liittyvä este. Odotin seuraavaa mahdollisuutta tavata.
Se kai siitä sitten. Ikävä on.Ei kai yksittäinen este kaikkea katkaise, jos vain nätisti ilmoittaa asiasta?
- Anonyymi00004UUSI
Kuuloiko sitten? Juu ei. Eli ihan oikein ajattelin.
- Anonyymi00012UUSI
Onko kiva olla oikeassa? Ei.
- Anonyymi00005UUSI
Missä tahansa asiassa; kun ajattelee et toinen voi ajatella samalla tavalla - joo jos ihmiset olisivat samanlaisia toistensa kopioita, jopa ajatuksen juoksultaan, mutta jokainen on takuulla erilainen. Lisäksi ei ole näkyvyyttä toisen pään sisään. Joten mistä päin voisi kuulla?
- Anonyymi00007UUSI
Niin, mä vain kerroin, miten ajattelin. En väitä että se olisi ollut hyvä idea.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, mä vain kerroin, miten ajattelin. En väitä että se olisi ollut hyvä idea.
Myönnän että olen itse möhlinyt asioita. Minulla on ollut vääriä yhteyksiä netissä ja ne ovat heijastuneet myös tosielämään. Se on tehnyt minut epäileväksi yleensä ihmisiä kohtaan. En osaa yksinkertaisesti luottaa ihmisiin ennen kuin yksikin positiivinen tapahtuma toteutuu, joka palauttaisi luottamusta ihmiseen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Myönnän että olen itse möhlinyt asioita. Minulla on ollut vääriä yhteyksiä netissä ja ne ovat heijastuneet myös tosielämään. Se on tehnyt minut epäileväksi yleensä ihmisiä kohtaan. En osaa yksinkertaisesti luottaa ihmisiin ennen kuin yksikin positiivinen tapahtuma toteutuu, joka palauttaisi luottamusta ihmiseen.
Sellaista se on, jokainen toimii omista lähtökohdistaan käsin. Mun on usein vaikea tulkita ihmisiä, otan itseeni liian helposti ja tulkitsen asioita liian negatiivisesti. Oletan vihamielisyyttä vaikka tilanne olisi ihan neutraali.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tiedän kyllä sinunlaisesi tapauksen. Hoitelet vaan loppuelämäsi anonyyminä. Ihan kaikki kuten ennenkin, p*not ja ystävyyssuhteesi.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sellaista se on, jokainen toimii omista lähtökohdistaan käsin. Mun on usein vaikea tulkita ihmisiä, otan itseeni liian helposti ja tulkitsen asioita liian negatiivisesti. Oletan vihamielisyyttä vaikka tilanne olisi ihan neutraali.
Aivan tuohon sortuu itse kukin. Esim. usein ajatellaan et jos joku ei vastaa esim. viestiin, se tulkitaan, ettei halunnut vastata vaikka olisi sattunut joku onnettomuus tai ikävä tapahtuma elämässä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tiedän kyllä sinunlaisesi tapauksen. Hoitelet vaan loppuelämäsi anonyyminä. Ihan kaikki kuten ennenkin, p*not ja ystävyyssuhteesi.
Aika huonosti arvasit ainakin luonteeni ja tapani toimia. Olen aina rehellinen ja luotettava. En ota vastuuta siitä jos muut eivät ole.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Aivan tuohon sortuu itse kukin. Esim. usein ajatellaan et jos joku ei vastaa esim. viestiin, se tulkitaan, ettei halunnut vastata vaikka olisi sattunut joku onnettomuus tai ikävä tapahtuma elämässä.
"Esim. usein ajatellaan et jos joku ei vastaa esim. viestiin, se tulkitaan, ettei halunnut vastata vaikka olisi sattunut joku onnettomuus tai ikävä tapahtuma elämässä."
Tämä nyt on ihan täyttä höpöhpöä.
Ei se ole mikään tulkinta vaan todellisuutta. Ei ihmiselle satu jatkuvasti onnettomuuksia tai ikäviä tapahtumia siten että jätetään vastaamatta viesteihin kokonaan. - Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mä oon vasta nyt alkanut hahmottaa, miten negatiivinen mun maailmani on. Jos joku haluaa jutella, oletan heti olevani pahoissa ongelmissa, jos joku katsoo pitkään, kuvittelen että jotain mun ulkonäössä on hullusti tai pielessä, jos joku tulee lähelle, pidän sitä heti reviiriloukkauksena, jos joku tarjoaa apua, oletan että pitää mua ihan toistaitoisena ja säälittävänä, jne. jne. 😅
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
"Esim. usein ajatellaan et jos joku ei vastaa esim. viestiin, se tulkitaan, ettei halunnut vastata vaikka olisi sattunut joku onnettomuus tai ikävä tapahtuma elämässä."
Ei se ole mikään tulkinta vaan todellisuutta. Ei ihmiselle satu jatkuvasti onnettomuuksia tai ikäviä tapahtumia siten että jätetään vastaamatta viesteihin kokonaan.Silloin kun ihmiset eivät tunne toisiaan vielä kunnolla, oikeaa yhteyttä ei ole vielä muodostunut, joten voi todellakin olla aika monta syytä miksei vastata. Eri asia jos tunnetaan ennestään, silloin on myös monta tapaa ottaa yhteyttä toiseen. Joten ei todellakaan höpöä.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei se ole mikään tulkinta vaan todellisuutta. Ei ihmiselle satu jatkuvasti onnettomuuksia tai ikäviä tapahtumia siten että jätetään vastaamatta viesteihin kokonaan.Nämä on niitä monielämää elävien ongelmia. Kun ei uskalleta heittäytyä hauskoista p*nosuhteista normaaliin elämään niin sivuutetaan vakavat viestit. parempikin etteivät vastaa.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mä oon vasta nyt alkanut hahmottaa, miten negatiivinen mun maailmani on. Jos joku haluaa jutella, oletan heti olevani pahoissa ongelmissa, jos joku katsoo pitkään, kuvittelen että jotain mun ulkonäössä on hullusti tai pielessä, jos joku tulee lähelle, pidän sitä heti reviiriloukkauksena, jos joku tarjoaa apua, oletan että pitää mua ihan toistaitoisena ja säälittävänä, jne. jne. 😅
Kun ajattelen itseäni. Minähän olen hyvin rauhallinen ja loogisesti ajatteleva mies, mutta kun olen täällä lukenut negatiivisia ”teinipoikien” rumia juttuja. Minun pitää ihan pinnistää etten vastaa jonkun miehen irl-tervehdykseen: ”Haluatko saada oikein kunnon opetuksen kun olet sitä kaikki nämä vuodet kerjännyt.” 😂
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kun ajattelen itseäni. Minähän olen hyvin rauhallinen ja loogisesti ajatteleva mies, mutta kun olen täällä lukenut negatiivisia ”teinipoikien” rumia juttuja. Minun pitää ihan pinnistää etten vastaa jonkun miehen irl-tervehdykseen: ”Haluatko saada oikein kunnon opetuksen kun olet sitä kaikki nämä vuodet kerjännyt.” 😂
...aina mukavaa kun kanssaihmisistä löytyy piilevää, järjetöntä aggressiivisuutta lähimmäisiään kohtaan. (Minähän _tiesin_ että ihmiset on arvaamattomia, vihamielisiä ja väkivaltaisia!)
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Silloin kun ihmiset eivät tunne toisiaan vielä kunnolla, oikeaa yhteyttä ei ole vielä muodostunut, joten voi todellakin olla aika monta syytä miksei vastata. Eri asia jos tunnetaan ennestään, silloin on myös monta tapaa ottaa yhteyttä toiseen. Joten ei todellakaan höpöä.
"Joten ei todellakaan höpöä."
Todellakin on täyttä hevonsontaa.
"Silloin kun ihmiset eivät tunne toisiaan vielä kunnolla, oikeaa yhteyttä ei ole vielä muodostunut, joten voi todellakin olla aika monta syytä miksei vastata. Eri asia jos tunnetaan ennestään, silloin on myös monta tapaa ottaa yhteyttä toiseen"
Siis oletko nyt vittu tosissasi että jos elävä ihminen ottaa sinuun yhteyttä niin jätät sille vastaamatta?
Koskeeko sama myös puheluita tai jos työkaveri tai joku kysyy sinulta jotain niin kävelet vain pois?
Millaista ihme pellejen kanssa täällä oikein keskustelen? - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sinä vaikutat sellaiselta pikkusimpukalta että sulta lyödään kuule nenä sisään.
Jätä poitsu ne opetukset sinne omiin runkkutuokioihis. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
...aina mukavaa kun kanssaihmisistä löytyy piilevää, järjetöntä aggressiivisuutta lähimmäisiään kohtaan. (Minähän _tiesin_ että ihmiset on arvaamattomia, vihamielisiä ja väkivaltaisia!)
Kuuleppas, jos joku käyttäytyy negatiivisesti, ainut oikea tapa on vastata siihen negatiivisesti, koska se ei ansaitse muunlaista kohtelua. Puhuin vain mitä negatiivista tämä palsta on aiheuttanut. Pahat puheet tarttuu. Aivan jokaisella on vähintään joskus negatiivisia ajatuksia päässään. Pahuus on tekoja, ei ikinä ajatuksen tasolla olevia epäoikeudenmukaisuudesta tai tyhmyydestä johtuvia tuntemuksia.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
"Joten ei todellakaan höpöä."
Todellakin on täyttä hevonsontaa.
"Silloin kun ihmiset eivät tunne toisiaan vielä kunnolla, oikeaa yhteyttä ei ole vielä muodostunut, joten voi todellakin olla aika monta syytä miksei vastata. Eri asia jos tunnetaan ennestään, silloin on myös monta tapaa ottaa yhteyttä toiseen"
Siis oletko nyt vittu tosissasi että jos elävä ihminen ottaa sinuun yhteyttä niin jätät sille vastaamatta?
Koskeeko sama myös puheluita tai jos työkaveri tai joku kysyy sinulta jotain niin kävelet vain pois?
Millaista ihme pellejen kanssa täällä oikein keskustelen?Ihmettelen kanssa. Tarkoittikohan kirjoittaja tilannetta, jossa joku uppo-outo ihminen tunkee seuraan bussissa tai kadulla, vai mitä... 🤔
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kuuleppas, jos joku käyttäytyy negatiivisesti, ainut oikea tapa on vastata siihen negatiivisesti, koska se ei ansaitse muunlaista kohtelua. Puhuin vain mitä negatiivista tämä palsta on aiheuttanut. Pahat puheet tarttuu. Aivan jokaisella on vähintään joskus negatiivisia ajatuksia päässään. Pahuus on tekoja, ei ikinä ajatuksen tasolla olevia epäoikeudenmukaisuudesta tai tyhmyydestä johtuvia tuntemuksia.
Tätä palstaa ei kenenkään pitäisi ottaa nyt kovin vakavissaan, lähinnähän tässä eniten harmittaa oman ajan tuhlaaminen jos jokin.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ihmettelen kanssa. Tarkoittikohan kirjoittaja tilannetta, jossa joku uppo-outo ihminen tunkee seuraan bussissa tai kadulla, vai mitä... 🤔
Ilmeisesti te ette haluaa puhua asiaa vaan yritätte henkilöittää tätä, jotta pääsette haukkumaan. Esim. teillekö minun pitäisi vastata, että pääsisitte haukkumaan 🤔 Normaali ihminen vastaa varmasti jos toimitaan rehellisesti omalla henkilöllisyydellä alusta saakka. Minun elämässä on ollut aika paljon epänormaalia ja epäilyttävää toimintaa viime aikoina. Toimin varmasti reilusti rehellisten ihmisten kanssa.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tätä palstaa ei kenenkään pitäisi ottaa nyt kovin vakavissaan, lähinnähän tässä eniten harmittaa oman ajan tuhlaaminen jos jokin.
Totta, just mietin. Itsekin aloitan nyt urheilun ja muutenkin enemmän liikkumisen. Aika on helppo ottaa vaikka tästä palstasta kun eihän täällä olla edes oikeessa töissä.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Totta, just mietin. Itsekin aloitan nyt urheilun ja muutenkin enemmän liikkumisen. Aika on helppo ottaa vaikka tästä palstasta kun eihän täällä olla edes oikeessa töissä.
Se on varmasti hyvä päätös. Seura tekee kaltaisekseen, ja tämä palsta on jokseenkin 😬
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Se on varmasti hyvä päätös. Seura tekee kaltaisekseen, ja tämä palsta on jokseenkin 😬
Tämä paikka on ainakin opettanut huomaamaan sen; riippumatta ihmisen luonteesta; jos joku suoltaa todella negatiivista sontaa, niin millään tavalla tärkeää ei ole se sisältö ja kenelle se on osoitettu vaan nimenomaan se valtavan negatiivinen energia, joka jutuista huokuu. Jos itse pyrkii olemaan yleensä positiivisella mielellä, niin negatiivinen energia on kuin musta pilvi, joka yrittää tunkeutua silmistä ja korvista sisään aivoihin ja yrittää tehdä väkisin ajattelusta negatiivisen. Joten jumala armahtaa kun lähtee täältä pois.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sinä vaikutat sellaiselta pikkusimpukalta että sulta lyödään kuule nenä sisään.
Jätä poitsu ne opetukset sinne omiin runkkutuokioihis.Mikäs sika tähän maailmaan on syntynytkään 🫣
- Anonyymi00006UUSI
En ole laiska, olen energiansäästötilassa eli nukkumaan menossa
- Anonyymi00008UUSI
Mä en pelaillut. Yritin lähestyä suoraan, mutta ahdistamatta. En tulkinnut, annoin tilaa. Mutta kun toinen pikemminkin juoksi pois kuin kohti, peräännyin. -Nainen aikojen takaa
- Anonyymi00016UUSI
Ei sua kiinnostanut. Jos olis, olisit vastannut. Kaikki muu elimellinen kiinnosti.
- Anonyymi00018UUSI
Se on vahva signaali kiinnostuksen puutteesta, jos ei vastaa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on vahva signaali kiinnostuksen puutteesta, jos ei vastaa.
Kyllä se on homma on loppu kaikilla tasoilla jos ei vastaa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tästä on helppo olla samaa mieltä.
Myös lyhyet ja yleisluontoiset, selvästi vain kohteliaisuussyistä annetut vastaukset menee tähän kategoriaan. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minäkään en voisi mitään kiinnostusta jatkaa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tästä on helppo olla samaa mieltä.
Myös lyhyet ja yleisluontoiset, selvästi vain kohteliaisuussyistä annetut vastaukset menee tähän kategoriaan.Totta, mutta minulle täysi vastaamattomuus kertoo ihmisestä johon en tahdo koskaan edes paremmin tutustua tai se on sen tuttavuuden loppu.
- Anonyymi00024UUSI
Minä löin palloni jo tarpeeksi monta kertaa outtiin niin lopetin koko pelin.
- Anonyymi00026UUSI
Palloilulajit eivät taida olla hyväksi ihmisille.
- Anonyymi00033UUSI
Olin, mutten kuullut sinusta niin juttu on bye bye..
- Anonyymi00038UUSI
Kaikki pallot on jo heitetty... Haluan Sinut!
- Anonyymi00039UUSI
Ei enää jatketa tätä epä varmuutta! Mennään ja Rakastetaan...
- Anonyymi00041UUSI
Voi tätä elämän pallomerta. Näyttää hauskalta, mutta pallot on kovia, kun joku heittää sellaisella päähän, ja ne menee nolosti lyttyyn, kun niiden päälle istuu. Eikä se lapsuuden pelko siitä, että kuinka syvälle tässä vielä joutuu, ole kadonnut mihinkään.
- Anonyymi00043UUSI
Tästä yhteenvetona voitaneen todeta, että on ihan sama potkaiseeko nainen kentällä pallosi hevonkuuseen, tai potkaiseeko hän kentällä sinua munille, niin molemmisssa tapauksissa on äärimmäisen vaikea suoraan päätellä mitä hän toiminnallaan haluaa viestittää, lisäksi kun tänä päivänä voi helposti joutua syytetyksi seksuaalisesta häirinnästä on parempi olla kylmän välinpitämätön ja odottaa täysin varmaa täkyä. Sellainen minimissään voisi olla, että nainen riisuu alapäänsä paljaaksi, sekä menee hajareisin eteesi selälleen makuulle ja kehottaa astumaan itseään nopeasti.
Tietysti tuolloinkin on syytä olla äärimmäisen tarkkaavainen ja huomioida kaikki äännähdykset, nykäykset, korinat ja ilmeet, joiden voisi olettaa olevan mielen muutoksesta kertovia eleitä tai ääniä.- Anonyymi00045UUSI
Fantasiajutut vois kirjoittaa sinne seksipalstalle, kai sielläkin joku niitä joskus lukee.
- Anonyymi00050UUSI
Täysin varman täkyn tai jonkun istumassa hajareisin yllä on varmasti jonkinlaista mahdollisuutta siihen että nainen käyttäytyy kuin aikuinen ihminen ja viestittää sen mikä on tarpeen että tavoite toteutuu kommunikaatiossa.
Se on jännä miten naisia pidetään niin hyvinä kommunikoimaan, mutta todellisuudessa ovat siinä ihan paskoja. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Täysin varman täkyn tai jonkun istumassa hajareisin yllä on varmasti jonkinlaista mahdollisuutta siihen että nainen käyttäytyy kuin aikuinen ihminen ja viestittää sen mikä on tarpeen että tavoite toteutuu kommunikaatiossa.
Se on jännä miten naisia pidetään niin hyvinä kommunikoimaan, mutta todellisuudessa ovat siinä ihan paskoja.Sä et ymmärrä 50% maapallon väestöstä, mutta olet varma, että vika on niissä muissa? 🤣
Joku tuolla ylhäällä kysyi hyvin olennaisen kysymyksen: "millaisten ihme pellejen kanssa täällä oikein keskustelen?" - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sä et ymmärrä 50% maapallon väestöstä, mutta olet varma, että vika on niissä muissa? 🤣
Joku tuolla ylhäällä kysyi hyvin olennaisen kysymyksen: "millaisten ihme pellejen kanssa täällä oikein keskustelen?"-Sä et ymmärrä 50% maapallon väestöstä, mutta olet varma, että vika on niissä muissa? -
Väittäisin että kanssani samaa mieltä on loput 50% tuosta väestöstä kanssani varsinkin kun kyse on tietyistä asioista ja tietyistä tilanteista.
Vai olisiko niin että minä ymmärrän heitä siinä että he ovat huonoja kommunikoimaan miehille halujaan tai tunteitaan, mutta sinä et ymmärrä edes sitä mitä minä kirjoitin?
Kuka nyt on pelle? - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
-Sä et ymmärrä 50% maapallon väestöstä, mutta olet varma, että vika on niissä muissa? -
Väittäisin että kanssani samaa mieltä on loput 50% tuosta väestöstä kanssani varsinkin kun kyse on tietyistä asioista ja tietyistä tilanteista.
Vai olisiko niin että minä ymmärrän heitä siinä että he ovat huonoja kommunikoimaan miehille halujaan tai tunteitaan, mutta sinä et ymmärrä edes sitä mitä minä kirjoitin?
Kuka nyt on pelle?Oho, oot vähän pelottava. -sivusta
- Anonyymi00061UUSI
Naura vaan, tulet huomaamaan hyvin pian että olen oikeassa. Sitten muistat tämän hetken ja sua hävettää.
Katso ympärillesi palstalla, loputon itku naisilta miten mies ei ymmärrä heitä.
Luuletko että joka kerta vika on miehissä vai olisiko ehkä naisen kommunikaatiossa.
Olen ylpeä kun olen älykkäämpi aina kuin sinä koskaan tulet olemaan.
Piste. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Oho, oot vähän pelottava. -sivusta
Älä nyt, sehän johtuu vaan naisten huonoista kommunikointitaidoista, että ne vaikuttavat aina juoksevan häntä karkuun, sen sijaan että selvästi ja kiertelemättä kertoisivat haluavansa häntä - miten se olikaan - "astumaan itseään nopeasti".
- Anonyymi00059UUSI
En ollut enää tarpeeksi kiinnostunut, kun ymmärsin erilaisuutemme.
- Anonyymi00063UUSI
Päättelitkö kaiken puheiden tai kavereiden mielipiteiden perusteella. Silloin sinun ”totuudessa” on aika paljon sinun omaa kuvitelmaa.
- Anonyymi00065UUSI
Se on hyvä syy.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Se on hyvä syy.
Ihanteellinen suhde on sellainen, jossa ihmiset ovat jollakin tavalla samanlaisia, mutta ei missään nimessä kokonaan. Kuka nyt ”itseään” kestäisi kovin pitkään. Erilaisuus on yleensä se paras puoli toisessa ja se tarkoittaa myös sitä, että on jotain erilaista annettavaa. Tietenkin kaiken pitää tapahtua tosielämässä eikä kuviteltuna etäsuhteena.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1204010SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763335Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671947SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191401Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171312Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2251049Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62716
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695