Eniten ajettu Micra?

ikiliikkuja

Minun äidillä on uutena ostettu K10 Micra 1.2 vm -90. Sillä on ajettu 330000 km. Autossa ei ole vielä ruostetta nimeksikään eikä se syö paljon öljyä. Kannentiiviste on vaihdettu kerran. Erikoisinta siinä on alkuperäiset iskarit.

Kun käytin autoa leimalla viime keväänä, niin katsari sanoi, että ei ole koskaan nähnyt niin paljon ajettua Micraa. Tietääkö kukaan enemmän ajettua Micraa vai onko tämä ainoa?

10

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Microsoftin

Itellä -95 1.0l ja ajettu 295000.käy ja kukkuu

• Micrani mun

Mulla -00, 1.0 ja ajettu nyt 240tkm ja mitään valittamista ei kyllä autosta löydy.

• Ihme peli

No Micrasta ei heti löydy, mut kaverilla on Nissan Cherry(80-lukulainen), litrainen kone ja reilu 250tkm ajettu.
      Hyvin pelaa vieläkin, on ihmeenkin ruosteeton myös. Alusta ehjä ja näin.
      Ja kone tosiaan timmissä kunnossa, varmaankin päässee tuonne 300 tonnin isommalle puolen sen puolesta.

• Hyviähän ne

Kyllä mä voisin Micran ostaa. Pitäis ensin vaan jostain se työpaikka saada, koska työttömänä ei pysty mitään autoa pitämään. Tai no ehkä pienoismallia kirjahyllyssä.

• micraman

310000km 96 1.3l. Hyvin pelaa

• Ullex

Timppa päästeli 1.3L K11 micralla oman tietoni mukaan ainakin 470tkm...

• slummi

Turvaton malli, kannattaa kattoo mihin väliin pukkaa?

• sherrlokki

Eiköhän sitä kannata katsoa mihin väliin pukkaa vaikka olisi auto täynnä turvavarusteita.

• poloilija

Onneton rimpula, vaihelaatikko pamahti paskaksi 150t/km ajetus!

• SuomenVähitenajettu

Miul on Toyota Corolla vm.1977 ja sillon ajettu vaan 777 kilsaa. Mut hai! sil onkin ajettu pelkkiä työajoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe