Olen 30 vuotias nainen. Mieheni on 35 vuotias ja olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta. Emme ole koskaan harrastaneet kimppakivaa tai mitään vastaavaa. Eräänä iltana tulin kotiin töistä myöhään ja huomasin heti että lapsi oli laitettu hoitoon. Mieheni haki minut eteisestä ja kuljetti makuuhuoneeseen. Hän sanoi minulle että hänellä on yllätys josta en saisi suuttua. Menimme makuuhuoneeseen ja olin aivan järkyttynyt kun sängyllämme makasi noin 25 vuotias nainen alastomana. Kädet oli sidottu vatsan päälle ja hän makasi kasvot ylöspäin silmät suljettuna. Kysyin mitä hemmettiä, kun mieheni alkoi avata paitaani ja veti housuni pois. "kulta nyt mä totetutan sellaisen fantasian jonka olen aina halunnut toteuttaa. Olin ilman alushousuja kun mieheni käski minun istuutua naisen naamalle. "nyt sä kulta nussit tuota huoraa suuhun." Mitä kiljaisin? Mitä tää nyt on, kysyin paiikissa. Mieheni ohjasi minut hajareisin naisen suun eteen. "en ole suihkussakaan käynyt yritin vastustella. Mieheni sanoi: nyt nautit tälle huoralle on maksettu tuntuva korvaus siitä mitä hän tekee. Mieheni työnsi minut istumaan naisen kasvoille. "ala nuolla huora" Kuulöin mieheni käskevän. Tunsin naisen kielen uppoavan varovaisesti pilluuni. "oih." Mieheni oli riisunut housunsa ja runkkasi kyrpäänsä katsoen tarkkaan ilmeitäni. Mieheni avasi suunsa" Nyt sä kulta nussit sitä suuta ihan tunteella!" Aloin nylkyttää itseäni naisen suuta vasten. Nainen kakisteli vähän mutta minä jatkoin. Voi kuinka hyvältä se tuntuikaan. Pilluni mehut kastelivat vieraan anisen naaman. Runkkasin itseäni jo rajusti naisen suuta vasten ja sain aivan uskomattoman orgasmin. Mieheni laukesi naisen kasvoille. Olin hämmentynyt ja häpeissäni.
miehen yllätys
vaimohäpeissään
6
12684
Vastaukset
noniin
- milffiiiiii
kateelllinen olen , äijälläs on luonnetta
- igubh
Mitä ihmeellistä tossa nt on jos äijä melkein pakottaa vaimonsa moiseen, mie en suostuisi moiseen, naisena voisin saada vaikka mitä tauteta toiselta naiselta.
- paskaa
- Saritaass3
Voi kun munkin mieheni tekisi noin.
- ellura3
yäk jos mies pakottaa noin...kyl mä tykkään olla naisen kans mut mun ehdoilla...toi on törkeetä hyväks käyttöä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176