miehen yllätys

vaimohäpeissään

Olen 30 vuotias nainen. Mieheni on 35 vuotias ja olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta. Emme ole koskaan harrastaneet kimppakivaa tai mitään vastaavaa. Eräänä iltana tulin kotiin töistä myöhään ja huomasin heti että lapsi oli laitettu hoitoon. Mieheni haki minut eteisestä ja kuljetti makuuhuoneeseen. Hän sanoi minulle että hänellä on yllätys josta en saisi suuttua. Menimme makuuhuoneeseen ja olin aivan järkyttynyt kun sängyllämme makasi noin 25 vuotias nainen alastomana. Kädet oli sidottu vatsan päälle ja hän makasi kasvot ylöspäin silmät suljettuna. Kysyin mitä hemmettiä, kun mieheni alkoi avata paitaani ja veti housuni pois. "kulta nyt mä totetutan sellaisen fantasian jonka olen aina halunnut toteuttaa. Olin ilman alushousuja kun mieheni käski minun istuutua naisen naamalle. "nyt sä kulta nussit tuota huoraa suuhun." Mitä kiljaisin? Mitä tää nyt on, kysyin paiikissa. Mieheni ohjasi minut hajareisin naisen suun eteen. "en ole suihkussakaan käynyt yritin vastustella. Mieheni sanoi: nyt nautit tälle huoralle on maksettu tuntuva korvaus siitä mitä hän tekee. Mieheni työnsi minut istumaan naisen kasvoille. "ala nuolla huora" Kuulöin mieheni käskevän. Tunsin naisen kielen uppoavan varovaisesti pilluuni. "oih." Mieheni oli riisunut housunsa ja runkkasi kyrpäänsä katsoen tarkkaan ilmeitäni. Mieheni avasi suunsa" Nyt sä kulta nussit sitä suuta ihan tunteella!" Aloin nylkyttää itseäni naisen suuta vasten. Nainen kakisteli vähän mutta minä jatkoin. Voi kuinka hyvältä se tuntuikaan. Pilluni mehut kastelivat vieraan anisen naaman. Runkkasin itseäni jo rajusti naisen suuta vasten ja sain aivan uskomattoman orgasmin. Mieheni laukesi naisen kasvoille. Olin hämmentynyt ja häpeissäni.

6

12617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin

    • milffiiiiii

      kateelllinen olen , äijälläs on luonnetta

    • igubh

      Mitä ihmeellistä tossa nt on jos äijä melkein pakottaa vaimonsa moiseen, mie en suostuisi moiseen, naisena voisin saada vaikka mitä tauteta toiselta naiselta.

    • paskaa
    • Saritaass3

      Voi kun munkin mieheni tekisi noin.

    • ellura3

      yäk jos mies pakottaa noin...kyl mä tykkään olla naisen kans mut mun ehdoilla...toi on törkeetä hyväks käyttöä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe