Onko kukaan lähdössä Karlsruheen maaliskuun 2014 puolenvälin tietämillä? En löytänyt suoria lentoja Suomesta sinne ja olen ihan urpo (luulen niin) isoilla lentokentillä. Olisi kiva saada matkaseuraa.
Karlsruhe
2
267
Vastaukset
No problem
1. Lentäen Helsingistä Frankfurtiin (suora lento)
2. Nopealla junalla Frankfurtin lentoterminaalin vieressä sijaitsevalta rautatieasemalta suoraan Karlsruhen keskustaan, opasteet asemalle ovat OK.
Yhteyksiä jopa useampi tunnissa, mutta jos haluat mennä suoraan, niin suoria junayhteyksiä on tasan kahden tunnin välein, esim.
(Frankfurtin lentoasema - Karlsruhe Hbf
11:53, 13:53, 15:53, 17:53 jne (vain suorat yhteydet)
Suoralla junalla saavut perille yhdessä tunnissa ja viidessä minuutissa.
Junat ovat ICE-luotijunia, normaalilippu maksaa 40 euroa/suunta, nyt kuitenkin (kun lähtöön on miltei kolme kuukautta) saisit liput tarjoushintaan 19-25 euroa/ hlö, tarkista http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/en, lähtöasemaksi Frankfurt(Main)Flugh.Voisin vielä lisätä, että Karlsruhen "oma" lentokenttä sijaitsee aivan eri kaupungissa, sen nimi on Baden-Baden. Sieltäkin matka Karlsruheen kestää 40-60 min., ei taida kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776