Onko kukaan lähdössä Karlsruheen maaliskuun 2014 puolenvälin tietämillä? En löytänyt suoria lentoja Suomesta sinne ja olen ihan urpo (luulen niin) isoilla lentokentillä. Olisi kiva saada matkaseuraa.
Karlsruhe
2
360
Vastaukset
No problem
1. Lentäen Helsingistä Frankfurtiin (suora lento)
2. Nopealla junalla Frankfurtin lentoterminaalin vieressä sijaitsevalta rautatieasemalta suoraan Karlsruhen keskustaan, opasteet asemalle ovat OK.
Yhteyksiä jopa useampi tunnissa, mutta jos haluat mennä suoraan, niin suoria junayhteyksiä on tasan kahden tunnin välein, esim.
(Frankfurtin lentoasema - Karlsruhe Hbf
11:53, 13:53, 15:53, 17:53 jne (vain suorat yhteydet)
Suoralla junalla saavut perille yhdessä tunnissa ja viidessä minuutissa.
Junat ovat ICE-luotijunia, normaalilippu maksaa 40 euroa/suunta, nyt kuitenkin (kun lähtöön on miltei kolme kuukautta) saisit liput tarjoushintaan 19-25 euroa/ hlö, tarkista http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/en, lähtöasemaksi Frankfurt(Main)Flugh.Voisin vielä lisätä, että Karlsruhen "oma" lentokenttä sijaitsee aivan eri kaupungissa, sen nimi on Baden-Baden. Sieltäkin matka Karlsruheen kestää 40-60 min., ei taida kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349