Karlsruhe

Kukaan menossa?

Onko kukaan lähdössä Karlsruheen maaliskuun 2014 puolenvälin tietämillä? En löytänyt suoria lentoja Suomesta sinne ja olen ihan urpo (luulen niin) isoilla lentokentillä. Olisi kiva saada matkaseuraa.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No problem

1. Lentäen Helsingistä Frankfurtiin (suora lento)
      2. Nopealla junalla Frankfurtin lentoterminaalin vieressä sijaitsevalta rautatieasemalta suoraan Karlsruhen keskustaan, opasteet asemalle ovat OK.
      Yhteyksiä jopa useampi tunnissa, mutta jos haluat mennä suoraan, niin suoria junayhteyksiä on tasan kahden tunnin välein, esim.
      (Frankfurtin lentoasema - Karlsruhe Hbf
      11:53, 13:53, 15:53, 17:53 jne (vain suorat yhteydet)

Suoralla junalla saavut perille yhdessä tunnissa ja viidessä minuutissa.
      Junat ovat ICE-luotijunia, normaalilippu maksaa 40 euroa/suunta, nyt kuitenkin (kun lähtöön on miltei kolme kuukautta) saisit liput tarjoushintaan 19-25 euroa/ hlö, tarkista http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2.exe/en, lähtöasemaksi Frankfurt(Main)Flugh.

• Voisin vielä lisätä, että Karlsruhen "oma" lentokenttä sijaitsee aivan eri kaupungissa, sen nimi on Baden-Baden. Sieltäkin matka Karlsruheen kestää 40-60 min., ei taida kannattaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3794
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3405
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2418
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1779
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1427
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1218
    Aihe