Hei, olen 15 vuotias tyttö (täytän keväällä 16) ja olen ihan täysin innostunut tosta interreilaamisesta. Ikinä en ole sitä kokeillut enkä muutenkaan hirveästi matkustellut ja kesät tuppaavat kulumaan aina vain tietokoneen ääressä ja töissä ja nyt haluaisin saada elämässäni tehtyä jotain josta olen jo niin kauan unelmoinut. Ongelmana vain on se että mun kaverit ovat tosi tylsiä eikä viitti ees vakavissaan harkita mitään matkustelua tai jotain muuta erilaista kun kaupungilla ja kaupoissa hillumista. Eli siis onko mitään järkeä lähteä yksin reilaamaan? Pärjääkö reissussa yksin ja tutustuuko matkan aikana uusiin ihmisiin? Entä oletteko te joskus saaneet mälsät ystävänne innostumaan jostakin tämän tapaisesta? Jos niin miten?
Kiitos jo etukäteen! :)
Yksin reilaamaan
tohveli
1
236
Vastaukset 1
- kliktä
Jos joku ei itse ole innostunut reilaamaan, on sellaisen kanssa kauheaa matkustaa. Kitisee ja valittaa vaan koko ajan. Koeta löytää reissuhenkisiä kavereita.
PS Onneksi olkoon, jos sulla on kesätöitä (eli omaa rahaa) 15-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571