Tere!
Entiset kuulokkeet (sennheiser rs 160) sano sopimuksen irti ja nyt aattelin panostaa astetta ammattimaisempiin kuulokkeisiin. Olen aktiivisen musiikin kuuntelun ohella alkanut myös tekemään omia biisejä. Hakusessa ois alle 300€ kuulokkeet erityisesti elektroniseen musiikkiin.
Tykkäsin sennheiserin luureista erityisesti koska olivat langattomat, mutta tämä ei ole pakollinen uusissa. Jos suomessa myytäisiin olisin jo varmaan ostanut V-Moda Crossfire m100. http://v-moda.com/crossfade-m-100/. Kannattaako ostaa ebaysta ? Tuleeko tullimaksuja sun muuta ylimäärästä?
Ja vielä kannattaako ostaa myös äänikortti koneeseen? Parantuuko äänenlaatu huomattavasti? Mielessä olisi Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio. On kyllä koneessa etuportissa HD liitäntä.
Uudet kuulokkeet elektronisen musiikin tekoon/kuunteluun.
1
344
Vastaukset
- Örp
Musiikin tekemiseen tarvitset mahdollisimman Neutraalit kuulokkeet.
Ne ei välttämättä ole kuitenkaan "hauskat" musiikin kuunteluun.
V-Moda kuulokkeet ovat käsittääkseni varsin raskaita alapäästä eli bassoa riittää.
Suosittelisin kyllä ihan hakeutumaan johonkin liikkeeseen missä voit kokeilla ja makustella eri kuulokkeita että oletko mieltynyt Bassoon vai neutraalimpaan suuntaan oleviin kuulokkeisiin.
Jos hankit kunnon kuulokkeet ne vaativat useimmiten kuulokevahvistimen.
Halvin mahdollinen mitä voin suositella on Asus Xonar DG äänikortti jossa on kuulokevahvistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984