Mitä hedelmätön viikunapuu joka saa armonaikaa oikein tarkoittaa? Katsotaan siis vielä vuosi ja jos silloin vielä hedelmätön niin kaadetaan. Mitä puun kaataminen symboloi ja mitä hedelmä?
Hedelmätön viikunapuu vertaus
5
97
Vastaukset
- puutviikunaa
Tarkoittaako viikunapuu tässä Israelia vai ihmistä yleensä? Onko hedelmätön siis ei-uskova?
- tuhat ja yksi
pertsa2012 kirjoitti:
Viikunapuu tarkoitti Israelin huonetta.
Joo sionismin ja Ameriikan harhoissa.
Tark, Israel 1948 40 vuotta = 1988 Ja sitä ennen yksi vuosiviikko Dan 9:27. Jeesus tulee 1981.
Näon tuo Ameriikan harhan alkuperäinen muoto ja nyt uudet ennustukset päättyy 2028 harhoina tietenkin. - R.I.P.
pertsa2012 kirjoitti:
Viikunapuu tarkoitti Israelin huonetta.
Täällä vaan vajakit ei tajua että joutuvat h3lvettiin koska eivä kuulu valittuun kansaan.
Lämpöistä loppureissua pukkaa pertsallekin :)
- ei joudu ei
Apostolien teot 2
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen .
Evankeliumi Markuksen mukaan 16
Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966