alku totta

oma pikku huorasi

Olin ensimmäistä kertaa yötä poikaystävälläni. Otimme hiukan nauru juomaa katsoessamme elokuvaa. Hän katseli minua ja silitti hiuksiani. Hän antoi minulle hyvän uön suukon ja sanoi että menisi jo nukkumaan. Menin suihkuun ja sitten perässä nukkumaan. Yöllä heräsin kauheaan panetukseen. Katsoin muutamia videoita ja sormettelin siinä kaikessa rauhassa.

Aamulla heräsin hänen kolisteluunsa. kurkkasin ovesta hänen puuhiaan. Hän ei huomannut minua ollenkaan. Päätin laittaa hänen kiusakseen erittäin lyhyet shortsit, pelkät rintsikat ja suuren kesähatun.. läpsäytin häntä perseelle ja kyselin mitä hän teki? Samalla liikuin hänen ympärillään. hän huomasi mitä tein ja otti kiinni oikeasta ranteesta. Katsoin häntä silmiin. Hän kysyi tahdonko? En vastannut vaan jatkoin hänen silmiinsä katsomista. Lopulta hän päästi ranteestani irti. Menin hänen taakseen ja suukottelin hänen paljasta selkää.. laitoin käteni hänen ympärilleen halaten häntä takaa päin. Käteni alkoivat ajelehtia housuihin. Tunsin hänen jähmettyneen oudosta tilanteesta. Kunnes ovikello soi.. hänen äitinsä tuli hän katsoi minua halveksuvasti overaosta sillä hän ei pidä minusta. Hän kysyi poikaansa...

Myöhemmin hänen äidin lähdettyä teimme eväitä sillä meillä oli tarkoitus lähteä rannalle. Eväiden teko jäi hieman sillä hän halusi jatkaa siitä mihin jäätiin ennen kuin hänen äitinsä tuli. Hiljaa suukottelin hänen selkäänsä halaten häntä takaa päin. Hiljaa hivuttaen käsiäni housuihin. Käännyin varovasti hänen eteensä. Vedin housuja alemmas ja otin hänen kalunsa käteeni. Aloin hiljaa veivaamaan sitä edestakaisin suussani. Tunsin sen heräävään leikkiin mukaan. Huomasin poikaystäväni hieman raskaamman hengityksen kiihtyvän. Lopetin suihin oton ja nousin ylös antaen suukon poskelle. Hän katsoi minua hieman hämillään eikö muuta tipu taaskaan..

Tultuamme rannalta menin hänen makuuhuoneeseen edeltä ja huomasin laatikon joka oli hieman raollaan. Sielä oli kahdet pehmustetut käsiraudat, raippa, panta ja hihna. Otin käsiraudat käteeni katsorn niitä. Poikaystäväni tuli sisään ja huomattuaan miyä minulla oli käessä hän oli hieman nolona. Kysyin pokkana että haluatko sie että käytän näitä kanssasi? Hän nyökkäsi ja lipui lähemmäksi minua. Laittoi raudat ranteisiini. Hän komensi minut lattialle perse pystyssä. Pyllistin parhaani mukaan. Hän siveli raipalla pyllyäni ja läimäytteli kevyesti. Hän otti toiset raudat laatikosta ja laittoi käteni mahdollismman kauas toisistaan.roikuin siinä etukenossa hänen katsellessaan minua. Hän laittoi suuhunu hänen kalunsa. Hän työnsi sitä hirveällä tahilla edestakaisin kunnes olin oksentaa.. hän lopetti siihen päästi minut irti ja laittoi kaulapannan. Hän kutsui minut luokseen ja käski nuolla kyrpänsä puhtaaksi. Hän ei ollut tyytyväinen joten hän löi raipalla perseelle. *kunnolla lutkani nuole nuole. Nuolin kunnes hän otti hihnan jonka hän kiinnitti pannastani sängynjalkaan. Hän pyöritteli kyrpänsä päätä persettäni vasten kunnes alkoi hiljalleen mennä syvemmällä ja syvemmälle lopulta hän alkoi työntää siyä lujemmin sisälleni. Lopulta hän oli täydellisessä vauhdissä minulle. Hän tahtoi lisää energiaa touhuunsa ja läpsi raipallaan minua reisille.. se kävi helvetisti mutta oli kiihottavaa. Hän käänsi minut toisin päin ja työnsi suoraan pilluuni kyrpänsä täysillä. Huusin mitä keuhkoistani lähti. Hän haki pullon raakaa viinaa ja käänsi päätäni niin että pullosta kaikki menisi kurkkusta alas. Yskin helvetisti viinan mennessä väärään kurkkuun.. pullo tipahti pois.. hän jatkoi panemista pilluuni. Pikkuhiljaa päässäni alkoi tuntumaan hassulta.. hän irrotti minulta kaiken. Yritin kontata kettiöön mutta sitä hän ei halunnut vaan istui selkkäni jolloin kaaduin..hän antoi raipasta perseelleni ja reisille jokka olivat jo ennestään punaiset. Hän meni makaamaan sängylle ja pyysi minut hoitamaan hänen paikkojensa pesun..

Miyäs piditte? Tämä oli totta tuohon laatikosta löytyneisiin tavaroihin asti;) niillä onkin toisenlainen tarina

0

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        107
        2087
      2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        117
        1584
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        124
        1510
      4. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1337
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        75
        1216
      6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        482
        1121
      7. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        67
        1118
      8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        88
        953
      9. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        922
      10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        876
      Aihe