minecraft ps3

minekingofsnowytown

kylä lumisella alueella hakee jäseniä ja työläisiä maksua vastaan, kommentoi nimimerkkisi ja saatat päästä mukaan viljelijäksi, soturiksi, asesepäks tai vaikka kaivostyöntekijäks. liity nyt!!! lupaan katsoa kaikki hakemukset

78

1858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patku_

      Moro. Nimeni on Patku_ ps3:mella.. Olen kaverin tykönä pelannut minecraftia, katsonut videoita, että osaan kyllä pelata.. Ansat ovat hallussa yms.. Ostan luultavasti nyt vkloppuna minecraftin että voisin tulla mukaan? Kaverini saattavat olla täysi että laitathan viestiä sitten tyyppilleni etukäteen, etkä suoraan kaveripyyntöä?:)

      • anneli1009

        Mäkin osaan mi ecraftia pelilla voisin pelailla nimeni on serrrryyyyy


      • anneli1009
        anneli1009 kirjoitti:

        Mäkin osaan mi ecraftia pelilla voisin pelailla nimeni on serrrryyyyy

        Pistäkää kamu pyyntöi ja siihe että haluun pelata kanssasi minecraftia


      • Samtro99

        Hei Anneli mikä on käyttäjästä ps3 haluaisin sut mun serverille jos haluut


      • Suomi_mine4

        Pääsenkö minäkin mun tunnus on suomi_mine4


      • anneli1009
        Samtro99 kirjoitti:

        Hei Anneli mikä on käyttäjästä ps3 haluaisin sut mun serverille jos haluut

        Juu moukka vaan samtro99 mum nimi on ps3 serrryyyyy eli juu jos vaan pyydät kaveriksi mutta minulla ei ole mikkiä ja haluun sun servulle
        ☺☺


      • jokurandomxD

        Mun nimi ps3 on zackpofer et voi lisätä kaveriks jos on haluja pelata minecraftii ni mää voin kyl tulla :)


      • Suomi_mine4

        Tarvitsen vähän rakennus apuja koska rakentelen vähän isoa rakennusta mutta kuitenkin jos olet kiinnosgunut aiheesta pyydä kaveriksi Suomi_mine4 mikki ois hyvä olla


      • henkkapoika2010

        22321


      • Anonyymi

        Mää voin Tuula pelaa sun kaa ja mun käyttäjä on valkoinen-kiito


      • Anonyymi
        Suomi_mine4 kirjoitti:

        Tarvitsen vähän rakennus apuja koska rakentelen vähän isoa rakennusta mutta kuitenkin jos olet kiinnosgunut aiheesta pyydä kaveriksi Suomi_mine4 mikki ois hyvä olla

        Mä voin autaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin autaa

        Mä voin tulla avuks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin tulla avuks

        Mun käyttäjä on valkoinen-kiito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voin autaa

        Mulla on sinä jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on sinä jo

        Muuten hyvä, mutta vastailet vaa 6-7 vuotta myöhässä XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta vastailet vaa 6-7 vuotta myöhässä XD

        Voitko pelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko pelaa

        tuu pelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko pelaa

        mun online käyttäjän nimi on dodosorsa2009


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuu pelaa

        lisään sut ystäviin


    • Kuusitunturi

      Käyttäjä nimi ois Kuusitunturi ja oon minecraftii pelaillu. En oo paras mut opin :D

      • tuunjosonhyväservu

        Tuun jos on hyvä servu survival timui paljo ja lumous pöytä osaan pelata


    • vierailija4

      moi mun nimi on networkissa tompero16 ja mäkin pelaan minee jonki verra ps3lla et pyytäkää kaveriks nii voidaa pelata

      • Anonyymi

        Mä voin pelaa mun käyttäjä on valkoinen kiito


    • pelaajaa

      morooo ja mun nimi on ps3:mella = Zestene-80 , oon pelannu minee kohta varmaa 2 vuot koneel ja pleikkaril alotin jotai 2 viikkoo sit et osaan... pistäkää kaveripyyntöjä ja sanokaa siin samal et haluutte pelata minee ni tiiän et se on joku täält!!!

      • zeste

        moro mun nimi ps3 on jaakkima75


      • anneli1009

        Pyydä mua kamuks mu nimi on serrryyyyy


    • naamionalle10

      moromoro.. elikkkäs ostin vasta tuon minecraftin ps3:selle mutta oon pelaillu sitä tietokoneella ja sitä on ihan v*tun tylsä pelata yksin.. :D eli jos joku ois kiinnostunu pelaan survival minecraft ps3 niin addätkää naamionalle10 pistäkää vaan kaveripyyntöä.. mikki ois hyvä niin voi puha skypenkautta tai jos tuossa pelinkautta pystyy puhuun niin JESS..

      • joku maikku68 pleikalta

        Moi ps3 nimeni on maikku68 ja oon kyllästyny pelaamaan yksin. Mikkiä löytyy kyllä


      • Samtro99

        Moi


      • Samtro

        Minä voisin tulla pelaa ja jos joku joka osaa rakentaa taistella tai mainata saa tulla pelaa mun serverillä tällä hetkellä pelaajia on 11 mut saa tulla. koko KOKO kesän oon siellä pelailee käyttäjä on samtro99


      • Nivalat
        Samtro kirjoitti:

        Minä voisin tulla pelaa ja jos joku joka osaa rakentaa taistella tai mainata saa tulla pelaa mun serverillä tällä hetkellä pelaajia on 11 mut saa tulla. koko KOKO kesän oon siellä pelailee käyttäjä on samtro99

        Tuu pelaa tänää mun psn on Nivalat


    • TheRomeous

      Minun PS3 online nimeni on TheRomeous

      • plaaaaaaap

        Moi elikkäs on tosi tylsää pelaa minee ps3:sella yksin joten pyytakaa jos ootte kiinostunut survivaalist ja mun nimi on plaaaaaaap


    • FIN_teezu

      Tylsää pelailla yksin

    • lolmies007

      moi oon pelannu minee hirveen kauvan olis kiva saada ryhmään lisää tyyppejä pelailemaan minee pyytäkää kaveriksi jos kiinnostaa kaikki pääsee mukaan ketkä haluaa nimeni ps3 on lolmies007 jos kiinnostaa tulkaaihmeessä mukaan ilmoittaaa netissä tai ps3 jos halut heti pelamaan niin pyydä kaveriksi nyt. voit päästä vaikka pomoksi josvaan haluat terve tuloa

      • trol mies

        kysymys pääseekö ps3 minecraft servuihin vaikka hunger gamessiin


      • Armas k

        Moi pelaan mineä PS3:sella mutta en osaa etsiä/löytää servuja. Niin että pelaan mielelläni jos vaan osaat opastaa miten voin löytää muita pelaajia ja pelata niiden/heidän kanssa.


      • Anonyymi


    • Recdced

      Recdced pelailin paljon

    • topi8v

      Olisko joku halukas pelailemaan 2006 syntyneen pojan kanssa.
      saa lisätä.
      venomous_love

      Olisi kiva jos olisi muitakin mukana.

      • L-u-c-a_007

        Itse olen 2002 syntynyt poika ja olen kyllästynyt pelaamaan survivalia yksin mikki löytyy ja skype myös ps3 nimeni on l-u-c-a_007 olen pelannut minecraftia kännykällä,tietokoneella ja ps3 mielestäni osaan jo aika paljon


      • Nivalat
        L-u-c-a_007 kirjoitti:

        Itse olen 2002 syntynyt poika ja olen kyllästynyt pelaamaan survivalia yksin mikki löytyy ja skype myös ps3 nimeni on l-u-c-a_007 olen pelannut minecraftia kännykällä,tietokoneella ja ps3 mielestäni osaan jo aika paljon

        Tuu pelaa tänää


    • Tomi08fin

      Lisäilkääpä kaveriksi Tomi08fin
      Pelaa Minecraftia hulluna ja on 8v muttei kamuja löydy tohon peliin. Mikkikin löytyy tarvittaessa.

    • taikaviitta1234

      Vois sitä tulla. PS3 oon taikaviitta1234. Kanttii pyytä mua kehutaa aika paljon timujen löydös. ;D. Ja mul on mikki

    • julmajames

      pyytäisitkö kaveriksi nimi
      julmajames PS:mul on mikki

      • dumle

        Mun psn käyttäjä on dumle120 lisäilkää jos haluatte pelata minecraftia


    • Partypoju

      Online tunnus Partypoju Pelaan minee aik paljon oon hyvä työläinen ja on mikki

    • Nyt säätänä

      Joku ny pelaan PS3 minee mikki kans messii PS3 nimi on : Eeppinen666

      • retk

        eeppinen666 mul ei oo mikkii mut jos haluut pelata mun kans niin mun nimi on jaakkima75 ps3


      • Eeppinen 666

        En enää pelAa minee säätänä t. Eeppinen666


    • survivalgamer

      Voiko ps3:sella pelata hunger gamesii?
      Oon siis ite pelannu kohta 2kk minecraftii ja toi alkais jo vähän kiinnostaa nii kertokaas että voiko! :)

    • Pelle on pelle!

      Mjoo hanki ystäviä vitun pelle.

    • zeste

      pelle on pelle survivalgamerilla on ystäviä visi sanoa pelle hanki ystävia

    • onko hyvä

      onko ps3 minecraft hyvä

      • j.s1

        joo!


    • VILIJI1

      mä haluaisin pelatta jonkun kanssa mineä oon kauan pellanut yksin mini on VILIJI1

    • mine

      Lassisarajarvi

    • VaAl

      Toi mun on vade4321 ja yks kaveri..
      Osataan pelata minecraftia.ja mulla on kokemusta nelisen vuotta...
      Kaverille käy kaikki työ, paitsi viljelijä
      ja mä tulisin mielellään viljelijäksi

    • peliseuraa etsimässä

      Joona-v
      Pelannu monta vuotta, ja kaikki työt kelpaa yhtä hyvin.

    • sirutoffe1

      Hei haluaisin pelata jonkun kanssa nimeni on sivuten

      • anskuli1009

        Entäs jos mimä pelaisin nimrni on serrryyyyy


    • sirutoffe1

      Hei haluaisin pelata ps3 minecraft jonkun kanssa nimeni on sirutoffe1

    • minetyyppi

      moi. oon pelannu 5lk asti et kyl osaan

    • Jokuvaae

      Voisinks tulla? karkkipekka on nimi

    • eseseseseseses

      moi oon sekoisppo japelaan codii.
      en oikeestaa osaa minecrAftii kun en tykkää siitä.

    • MLGYOLO

      Moi nimi on : NetziNet
      Ja osaan pelata hankin sen 1v sitten ja kavereilla pelaillut olisi todella mukava päästä kun sitä mineä on todella tylsä pelata yksin! Mutta olen aika huono rakentaja

    • Mun nimi on ps3:lla, mrskeder123123 ja oon aika hyvä pelaa minee no oikeestaan tosi hyvä

    • Siis mrslender123123

    • anskuli03

      Joo mun nimimerkki on serrryyyy ja olisin kiinnostunut kaivostyöntekijäks ikävä kyllä mikkiä ei löydy ikäni on 12.v ens vuonna 13.v mut kuiteski haluun sulle töihin ja lempi työni olisi kaivostyön tekijä ja viljelykin käy mutta joo eiköhän täs kaikki mun tiedot oikea nimeni on Anne.

    • Minepeluuta

      Mäki haluisin pelata joittenki kans minee, yksin vähä tylsää ja kyllä osaan pelata, nimi pleikkarilla on trollguy10

    • Joppeownaaja

      Pullapoika03 nimi :D ja haisaatana

      • Xx_sakeez_xX

        Ite pelaan minecraftia ps3, vaikka onki vuosi 2017😀


      • Anonyymi
        Xx_sakeez_xX kirjoitti:

        Ite pelaan minecraftia ps3, vaikka onki vuosi 2017😀

        Sma


      • Anonyymi
        Xx_sakeez_xX kirjoitti:

        Ite pelaan minecraftia ps3, vaikka onki vuosi 2017😀

        Pelaaks vielä? Etin pelikaverii


    • Anonyymi

      Moiks! Nimi on aksuu74 ja isän käyttäjä(olen tyttö) ja olis kysymys. Miten voi puhuu/ kirjottaa ps3 mines? Pitääks antaa joku snap ja puhuu siellä?

    • Anonyymi

      moi pelaan minecraftia oon tosi suosittu siinä mun online tunnus on dodosorsa2009

    • Anonyymi

      mä pelaan melkein joka päivä

    • Anonyymi

      Saku mä haluisin pelata sun kaa minecraftii videolla😂 (tiiät kyllä kuka mä oon)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe