kylä lumisella alueella hakee jäseniä ja työläisiä maksua vastaan, kommentoi nimimerkkisi ja saatat päästä mukaan viljelijäksi, soturiksi, asesepäks tai vaikka kaivostyöntekijäks. liity nyt!!! lupaan katsoa kaikki hakemukset
minecraft ps3
78
2079
Vastaukset
- Patku_
Moro. Nimeni on Patku_ ps3:mella.. Olen kaverin tykönä pelannut minecraftia, katsonut videoita, että osaan kyllä pelata.. Ansat ovat hallussa yms.. Ostan luultavasti nyt vkloppuna minecraftin että voisin tulla mukaan? Kaverini saattavat olla täysi että laitathan viestiä sitten tyyppilleni etukäteen, etkä suoraan kaveripyyntöä?:)
- anneli1009
Mäkin osaan mi ecraftia pelilla voisin pelailla nimeni on serrrryyyyy
- anneli1009
anneli1009 kirjoitti:
Mäkin osaan mi ecraftia pelilla voisin pelailla nimeni on serrrryyyyy
Pistäkää kamu pyyntöi ja siihe että haluun pelata kanssasi minecraftia
- Samtro99
Hei Anneli mikä on käyttäjästä ps3 haluaisin sut mun serverille jos haluut
- Suomi_mine4
Pääsenkö minäkin mun tunnus on suomi_mine4
- anneli1009
Samtro99 kirjoitti:
Hei Anneli mikä on käyttäjästä ps3 haluaisin sut mun serverille jos haluut
Juu moukka vaan samtro99 mum nimi on ps3 serrryyyyy eli juu jos vaan pyydät kaveriksi mutta minulla ei ole mikkiä ja haluun sun servulle
☺☺ - jokurandomxD
Mun nimi ps3 on zackpofer et voi lisätä kaveriks jos on haluja pelata minecraftii ni mää voin kyl tulla :)
- Suomi_mine4
Tarvitsen vähän rakennus apuja koska rakentelen vähän isoa rakennusta mutta kuitenkin jos olet kiinnosgunut aiheesta pyydä kaveriksi Suomi_mine4 mikki ois hyvä olla
- henkkapoika2010
22321
- Anonyymi
Mää voin Tuula pelaa sun kaa ja mun käyttäjä on valkoinen-kiito
- Anonyymi
Suomi_mine4 kirjoitti:
Tarvitsen vähän rakennus apuja koska rakentelen vähän isoa rakennusta mutta kuitenkin jos olet kiinnosgunut aiheesta pyydä kaveriksi Suomi_mine4 mikki ois hyvä olla
Mä voin autaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin autaa
Mä voin tulla avuks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin tulla avuks
Mun käyttäjä on valkoinen-kiito
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin autaa
Mulla on sinä jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sinä jo
Muuten hyvä, mutta vastailet vaa 6-7 vuotta myöhässä XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta vastailet vaa 6-7 vuotta myöhässä XD
Voitko pelaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko pelaa
tuu pelaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko pelaa
mun online käyttäjän nimi on dodosorsa2009
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu pelaa
lisään sut ystäviin
- Kuusitunturi
Käyttäjä nimi ois Kuusitunturi ja oon minecraftii pelaillu. En oo paras mut opin :D
- tuunjosonhyväservu
Tuun jos on hyvä servu survival timui paljo ja lumous pöytä osaan pelata
- vierailija4
moi mun nimi on networkissa tompero16 ja mäkin pelaan minee jonki verra ps3lla et pyytäkää kaveriks nii voidaa pelata
- Anonyymi
Mä voin pelaa mun käyttäjä on valkoinen kiito
- pelaajaa
morooo ja mun nimi on ps3:mella = Zestene-80 , oon pelannu minee kohta varmaa 2 vuot koneel ja pleikkaril alotin jotai 2 viikkoo sit et osaan... pistäkää kaveripyyntöjä ja sanokaa siin samal et haluutte pelata minee ni tiiän et se on joku täält!!!
- zeste
moro mun nimi ps3 on jaakkima75
- anneli1009
Pyydä mua kamuks mu nimi on serrryyyyy
- naamionalle10
moromoro.. elikkkäs ostin vasta tuon minecraftin ps3:selle mutta oon pelaillu sitä tietokoneella ja sitä on ihan v*tun tylsä pelata yksin.. :D eli jos joku ois kiinnostunu pelaan survival minecraft ps3 niin addätkää naamionalle10 pistäkää vaan kaveripyyntöä.. mikki ois hyvä niin voi puha skypenkautta tai jos tuossa pelinkautta pystyy puhuun niin JESS..
- joku maikku68 pleikalta
Moi ps3 nimeni on maikku68 ja oon kyllästyny pelaamaan yksin. Mikkiä löytyy kyllä
- Samtro99
Moi
- Samtro
Minä voisin tulla pelaa ja jos joku joka osaa rakentaa taistella tai mainata saa tulla pelaa mun serverillä tällä hetkellä pelaajia on 11 mut saa tulla. koko KOKO kesän oon siellä pelailee käyttäjä on samtro99
- Nivalat
Samtro kirjoitti:
Minä voisin tulla pelaa ja jos joku joka osaa rakentaa taistella tai mainata saa tulla pelaa mun serverillä tällä hetkellä pelaajia on 11 mut saa tulla. koko KOKO kesän oon siellä pelailee käyttäjä on samtro99
Tuu pelaa tänää mun psn on Nivalat
- TheRomeous
Minun PS3 online nimeni on TheRomeous
- plaaaaaaap
Moi elikkäs on tosi tylsää pelaa minee ps3:sella yksin joten pyytakaa jos ootte kiinostunut survivaalist ja mun nimi on plaaaaaaap
- FIN_teezu
Tylsää pelailla yksin
- lolmies007
moi oon pelannu minee hirveen kauvan olis kiva saada ryhmään lisää tyyppejä pelailemaan minee pyytäkää kaveriksi jos kiinnostaa kaikki pääsee mukaan ketkä haluaa nimeni ps3 on lolmies007 jos kiinnostaa tulkaaihmeessä mukaan ilmoittaaa netissä tai ps3 jos halut heti pelamaan niin pyydä kaveriksi nyt. voit päästä vaikka pomoksi josvaan haluat terve tuloa
- trol mies
kysymys pääseekö ps3 minecraft servuihin vaikka hunger gamessiin
- Armas k
Moi pelaan mineä PS3:sella mutta en osaa etsiä/löytää servuja. Niin että pelaan mielelläni jos vaan osaat opastaa miten voin löytää muita pelaajia ja pelata niiden/heidän kanssa.
- Anonyymi
mä
- Recdced
Recdced pelailin paljon
- topi8v
Olisko joku halukas pelailemaan 2006 syntyneen pojan kanssa.
saa lisätä.
venomous_love
Olisi kiva jos olisi muitakin mukana.- L-u-c-a_007
Itse olen 2002 syntynyt poika ja olen kyllästynyt pelaamaan survivalia yksin mikki löytyy ja skype myös ps3 nimeni on l-u-c-a_007 olen pelannut minecraftia kännykällä,tietokoneella ja ps3 mielestäni osaan jo aika paljon
- Nivalat
L-u-c-a_007 kirjoitti:
Itse olen 2002 syntynyt poika ja olen kyllästynyt pelaamaan survivalia yksin mikki löytyy ja skype myös ps3 nimeni on l-u-c-a_007 olen pelannut minecraftia kännykällä,tietokoneella ja ps3 mielestäni osaan jo aika paljon
Tuu pelaa tänää
- Tomi08fin
Lisäilkääpä kaveriksi Tomi08fin
Pelaa Minecraftia hulluna ja on 8v muttei kamuja löydy tohon peliin. Mikkikin löytyy tarvittaessa. - taikaviitta1234
Vois sitä tulla. PS3 oon taikaviitta1234. Kanttii pyytä mua kehutaa aika paljon timujen löydös. ;D. Ja mul on mikki
- julmajames
pyytäisitkö kaveriksi nimi
julmajames PS:mul on mikki- dumle
Mun psn käyttäjä on dumle120 lisäilkää jos haluatte pelata minecraftia
- Partypoju
Online tunnus Partypoju Pelaan minee aik paljon oon hyvä työläinen ja on mikki
- Nyt säätänä
Joku ny pelaan PS3 minee mikki kans messii PS3 nimi on : Eeppinen666
- retk
eeppinen666 mul ei oo mikkii mut jos haluut pelata mun kans niin mun nimi on jaakkima75 ps3
- Eeppinen 666
En enää pelAa minee säätänä t. Eeppinen666
- survivalgamer
Voiko ps3:sella pelata hunger gamesii?
Oon siis ite pelannu kohta 2kk minecraftii ja toi alkais jo vähän kiinnostaa nii kertokaas että voiko! :) - Pelle on pelle!
Mjoo hanki ystäviä vitun pelle.
- zeste
pelle on pelle survivalgamerilla on ystäviä visi sanoa pelle hanki ystävia
- onko hyvä
onko ps3 minecraft hyvä
- j.s1
joo!
- VILIJI1
mä haluaisin pelatta jonkun kanssa mineä oon kauan pellanut yksin mini on VILIJI1
- mine
Lassisarajarvi
- VaAl
Toi mun on vade4321 ja yks kaveri..
Osataan pelata minecraftia.ja mulla on kokemusta nelisen vuotta...
Kaverille käy kaikki työ, paitsi viljelijä
ja mä tulisin mielellään viljelijäksi - peliseuraa etsimässä
Joona-v
Pelannu monta vuotta, ja kaikki työt kelpaa yhtä hyvin. - sirutoffe1
Hei haluaisin pelata jonkun kanssa nimeni on sivuten
- anskuli1009
Entäs jos mimä pelaisin nimrni on serrryyyyy
- sirutoffe1
Hei haluaisin pelata ps3 minecraft jonkun kanssa nimeni on sirutoffe1
- minetyyppi
moi. oon pelannu 5lk asti et kyl osaan
- Jokuvaae
Voisinks tulla? karkkipekka on nimi
- eseseseseseses
moi oon sekoisppo japelaan codii.
en oikeestaa osaa minecrAftii kun en tykkää siitä. - MLGYOLO
Moi nimi on : NetziNet
Ja osaan pelata hankin sen 1v sitten ja kavereilla pelaillut olisi todella mukava päästä kun sitä mineä on todella tylsä pelata yksin! Mutta olen aika huono rakentaja Mun nimi on ps3:lla, mrskeder123123 ja oon aika hyvä pelaa minee no oikeestaan tosi hyvä
Siis mrslender123123
- anskuli03
Joo mun nimimerkki on serrryyyy ja olisin kiinnostunut kaivostyöntekijäks ikävä kyllä mikkiä ei löydy ikäni on 12.v ens vuonna 13.v mut kuiteski haluun sulle töihin ja lempi työni olisi kaivostyön tekijä ja viljelykin käy mutta joo eiköhän täs kaikki mun tiedot oikea nimeni on Anne.
- Minepeluuta
Mäki haluisin pelata joittenki kans minee, yksin vähä tylsää ja kyllä osaan pelata, nimi pleikkarilla on trollguy10
- Joppeownaaja
Pullapoika03 nimi :D ja haisaatana
- Xx_sakeez_xX
Ite pelaan minecraftia ps3, vaikka onki vuosi 2017😀
- Anonyymi
Xx_sakeez_xX kirjoitti:
Sma
- Anonyymi
Xx_sakeez_xX kirjoitti:
Pelaaks vielä? Etin pelikaverii
- Anonyymi
Moiks! Nimi on aksuu74 ja isän käyttäjä(olen tyttö) ja olis kysymys. Miten voi puhuu/ kirjottaa ps3 mines? Pitääks antaa joku snap ja puhuu siellä?
- Anonyymi
moi pelaan minecraftia oon tosi suosittu siinä mun online tunnus on dodosorsa2009
- Anonyymi
mä pelaan melkein joka päivä
- Anonyymi
Saku mä haluisin pelata sun kaa minecraftii videolla😂 (tiiät kyllä kuka mä oon)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569