Lanta Resort : Koh Lanta

Rakennustyömaa??!!!

Onko kukaan hotellissa ollut tietoinen jostain rakennus touhusta joka hotellilla on??? Luin että sellasta olis meneillään. Ollaan helmikuussa menossa pariks viikoks hotelliin ja nyt mietityttää mihin rakennustyömaalle joudutaan.

6

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Eikö kukaan oo menossa tai ollut tuossa hotellissa että osaisi vastata????

• lomalainen

Ollaa just tällä hetkellä ja rakentavat bungaloveja lisää. Ajoittain sirkkeli laulaa mutta ei muuten mitenkää häiritsevää. Rakennus työmaa ei koske itse päärakennusta vaan rantaan rakennettavia mökkejä. Sanovat että on tammikuussa valmis.

• Pian mekin siellä
        lomalainen kirjoitti:

Ollaa just tällä hetkellä ja rakentavat bungaloveja lisää. Ajoittain sirkkeli laulaa mutta ei muuten mitenkää häiritsevää. Rakennus työmaa ei koske itse päärakennusta vaan rantaan rakennettavia mökkejä. Sanovat että on tammikuussa valmis.

Miltä hotelli muuten vaikuttaa?? Ootteko olleet tyytyväisiä? Mukavaa lomaa teille sinne ja kiitos vastauksestasi :)

• Hyvä paikka

Hotellissa olleeni voin sanoa että on mukava paikka.
      Meillä oli huoneisto päärakennuksessa josta suoraan käynti uima-altaaseen :)
      Rannalla olevat ravintolat olivat huippuja niin päivisin kuin iltaisin.

Jos tykkää snorklaamisesta niin Long beachin pohjoispäädyssä on kiviä/kallioita joiden luota näkee kaloja hienosti :)

Mukavaa matkaa :)

• Lantafanfan

Pari viikkoa sitten käveltiin hotellialueen läpi tieltä rantaan. Itse hotellilla ja allasalueella ei tiennyt työmaasta mitään, rannan lähellä bungalowalueella oli täysi tohina päällä. Tuskin on valmista vielä tammikuussa, sen verran olivat rakennukset vaiheessa. Myös rannan päädyssä oleva baari oli suljettu.

• Joskusuudestaan

Jos majoitutte bungaloweihin niin päivisin voi kuulua raksa ääniä mutta sen ei kyllä pitäis haittaa yhtään teidän lomaa. Eri asia jos niitä iltaisin/öisin tehtäisiin.
      Se jos se oman hotskun rantabaari on kiinni ei haittaa mitään koska tosiaan siitä vasemmalle about 50m alkaa rantaravintoloiden rivistö josta saa mahtavan hyviä ruokia (ja halpoja:)) niin päivisin kuin myös iltaisin.

Ei muuta kuin hyvää reissuja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13