Lanta Resort : Koh Lanta

Rakennustyömaa??!!!

Onko kukaan hotellissa ollut tietoinen jostain rakennus touhusta joka hotellilla on??? Luin että sellasta olis meneillään. Ollaan helmikuussa menossa pariks viikoks hotelliin ja nyt mietityttää mihin rakennustyömaalle joudutaan.

6

369

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Eikö kukaan oo menossa tai ollut tuossa hotellissa että osaisi vastata????

• lomalainen

Ollaa just tällä hetkellä ja rakentavat bungaloveja lisää. Ajoittain sirkkeli laulaa mutta ei muuten mitenkää häiritsevää. Rakennus työmaa ei koske itse päärakennusta vaan rantaan rakennettavia mökkejä. Sanovat että on tammikuussa valmis.

• Pian mekin siellä
        lomalainen kirjoitti:

Ollaa just tällä hetkellä ja rakentavat bungaloveja lisää. Ajoittain sirkkeli laulaa mutta ei muuten mitenkää häiritsevää. Rakennus työmaa ei koske itse päärakennusta vaan rantaan rakennettavia mökkejä. Sanovat että on tammikuussa valmis.

Miltä hotelli muuten vaikuttaa?? Ootteko olleet tyytyväisiä? Mukavaa lomaa teille sinne ja kiitos vastauksestasi :)

• Hyvä paikka

Hotellissa olleeni voin sanoa että on mukava paikka.
      Meillä oli huoneisto päärakennuksessa josta suoraan käynti uima-altaaseen :)
      Rannalla olevat ravintolat olivat huippuja niin päivisin kuin iltaisin.

Jos tykkää snorklaamisesta niin Long beachin pohjoispäädyssä on kiviä/kallioita joiden luota näkee kaloja hienosti :)

Mukavaa matkaa :)

• Lantafanfan

Pari viikkoa sitten käveltiin hotellialueen läpi tieltä rantaan. Itse hotellilla ja allasalueella ei tiennyt työmaasta mitään, rannan lähellä bungalowalueella oli täysi tohina päällä. Tuskin on valmista vielä tammikuussa, sen verran olivat rakennukset vaiheessa. Myös rannan päädyssä oleva baari oli suljettu.

• Joskusuudestaan

Jos majoitutte bungaloweihin niin päivisin voi kuulua raksa ääniä mutta sen ei kyllä pitäis haittaa yhtään teidän lomaa. Eri asia jos niitä iltaisin/öisin tehtäisiin.
      Se jos se oman hotskun rantabaari on kiinni ei haittaa mitään koska tosiaan siitä vasemmalle about 50m alkaa rantaravintoloiden rivistö josta saa mahtavan hyviä ruokia (ja halpoja:)) niin päivisin kuin myös iltaisin.

Ei muuta kuin hyvää reissuja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe