Moro !
Mistä olette hankkineet väriavainnuskankaan ??
Pitäisi olla reilusti suurempi kuin Pinnaclen mukana tullut läpyskä.
Kangaskaupat taitavat myydä kankaita, mutta jos joutuu ompelemaan niin saumat jäänevät häiritsemään kuvaa, siksi jos on olemassa joku erikoisliike, niin vinkkiä kiitos !
chroma key
sony1
4
268
Vastaukset
- sony1
Kiitos vinkistäsi !
- * * * * *
Yksi mahdollisuus on tietenkin ihan tavallinen yksivärinen parisängyn lakana. Värillähän ei cromakeyssä ole sinänsä merkitystä, kunhan kyseistä väriä ei ole itse kohteessa. Sininen tai vihreä ovat kuitenkin käytössä, koska näitä värejä ei ole ihmisen naamataulussa (ihopigmentissä). Kankaan pitäisi silti olla mahdollisimman värikylläinen ja matta (ei saisi liikaa heijastaa valoa).
- sony1
Kiitos vinkistäsi.
Olen kyllä jo tilannut kankaan kokoa 2.75 m * 11.0 m, joten kokoakin on ainakin aluksi :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 603389
- 633177
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa592973SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542492- 662265
- 562111
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411055Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171022Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.126998Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.36984