Miksi 5 tyhmää saivat 5 viisaalta neuvoksi: menkää ostamaan öljyä lamppuihinne? Moikka löpölaarit. Moikka naispapit.
Tulivatko liian myöhään uskoviksi?
Vai
Oliko heillä väärää öljyä lampuissaan?
IMikä on väärää öljyä, mikä on oikeaa öljyä? Moikka löpölaarit.
Mitä järkeämennä ostamaan öljyä kun siitäkään ei ole mitään hyötyä kun lopulta vaivannäön jälkeen saavat kuulla Päättävältä: En tunne teitä, menkää pois.
Neitsyt, joka on viisas tarkoittaa elää hyvää elämää ja toiset taas haluaa nauttia tästä maailmasta ja samalla varmistaa taivaspaikan? Moikka naispapit.
5 tyhmää ja 5 viisasta = 10 neitsyttä
2
58
Vastaukset
- Kalle Ankka
Oikea lähde on Raamattu. Sieltä öljy virtaa uskovan ymmärryslamppuun.
Rukousyhteys tulee olla itsellä.
Rukousohjelimia on: Rukoile puolestani. Ihan kiva mutta
Puhu itse Jeesukselle
Sillä
Kuinka Hän tuntee sinut jos et tutustuta itseäsi Häneen ja Häntä itseeesi.- Kiljahdus illassa
vääryyden lähteestä juova eksyy ja eksyttää. sattumoisin olen juuri imemässä kaikenlaista tietoa Israelin kaupungista, jota kutsutaan mm. Valan kaivon kaupungiksi ja 7 kaivon kaupungiksi. lähteitä nekin. halleluja! hal le lu lu ja, ylistä, ylistä, ylistä kuuluu huuto kaikista Suomen kylistä,kylistä,kylistä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Beersheba
Hienoja taloja, aitoja juutalaisia joka kerroksessa ja paljon, iloitkaa! 1948 Israel. 2min 26s.
http://www.youtube.com/watch?v=jz4qh8A7omo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882