Hei!
Alempana nimimerkki "Apuva!" tiedusteli millaisia kuulokojeita Kuulokeskukselta saa liittyen lähinnä malleihin ja merkkeihin. Itse taas olen kiinnostunut laatuseikoista. Olen opiskelija ja pian valmistumassa työelämään. Haluaisin lähteä ulkomaille töihin tekemään asiakaspalvelutyötä sekä kasvotusten että puhelimitse, mutta olen epävarma siitä riittääkö kuuloni vieraan kielen ymmärtämiseen. Pelkään että kuulen jotain seikkoja väärin ja enkä siten menestyisi riittävän hyvin työssäni. Minulla ei ole vielä mitään tietoa kuulokojeiden laaduista kun en ole päässyt niitä kokeilemaan. Lääkäri sanoi että saattaisin saada sellaisen ensi keväänä. Minulla on lievä kuulonalenema.
Kysymys siis kuuluu millaisia kuulokeskukselta / yksityiseltä toimijalta hankitut kuulolaitteet ovat laadultaan? Tuleeko väärinymmärryksiä / saatteko selvää kaikista sanoista? Pärjäättekö kuulokojeen kanssa sekä kasvotusten että puhelimessa? Käytättekö mitään apuvälineitä puhelimessa ollessanne (esim. induktiosilmukkaa?) Voitte vastata vaikka ette työskentelisikään vieraalla kielellä. Voitte esim. kertoa miten olette tähän saakka menestyneet kuulokojeilla normaalissa työelämässä / vapaa-ajalla.
Kuulokojeiden laatu
Opiskelija05
2
224
Vastaukset
- Jo vain
Puhelimessa ollessa kannattaa kokeilla induktiosilmukkaa? Helpottaa kuulemista. Kuulokojeitakin on olemassa niin monenlaisia että vaikea sanoa mikä malli sopii kenellekin. Kuulokeskus yleensä neuvoo näissä asioissa.
- sulevi
Kuulokeskuksella on erittäin hyvät digitaaliset kuulokojeet, joka saa käyttöönsä ilmaiseksi, mikäli tarvetta on. Kannatta kääntyä Hyksin kuulokeskuksen puoleen pikimmin. Itse on käyttänyt kojetta 10 vuotta, ja olen ollut todella tyytyväinen kojeeseen ja palveluun. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446