En tiedä tulinko oikeaan paikkaan, mutta miten saisi pdf-tiedoston lehden muotoon nettisivuille? Ei siis pelkkää pdf-tiedoston linkkiä, vaan silleen että siihen nettisivuille aukeaa se pdf-tiedosto normilehden muodossa, käyttäjä saa siitä sitten vaihdella sivuja niinku normilehdenkin kanssa.
Saako tehtyä kotikonstein?
Pdf-lehti nettisivuille
joo1333
3
322
Vastaukset
- sivulause
Ainakin Adoben ohjelmilla saa tehtyä sellaisen, Adobe InDesign muistaakseni ainakin toimisi tässä tapauksessa..
Sillä voi tehdä Flash-tyylisen pdf-muotoisen lehden. Vaatii tietysti tän kalliin ohjelman ja taidot sen käyttämiseen (ja jos osaa käyttää jo, kannattaa vaikka ladata 30 päivän kokeiluversio ja tekaista sillä jos ei muuhun tarvitse).
Ohjeita löytyy googlettamalla, Adoben ohjelmiinkin pitäisi löytyä jotain infoa.. interactive magazine tms. :) - fsdfsdffgfghhjhjkj
uusin firefox 26 saattaa myös osata näyttää sivu kerrallaan...?
- Pieni vinkki
Hae Googlesta tällä =>> pdf to flipbook
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815