...mutta vastaukset viesteihin ovat sopimattomia. Harvoin saa kunnon vastauksia. Onko täällä asiallista porukkaa enää ollenkaan? Eikä ihme jos tähänkin tulee jotain häiriövistejä. Minusta olisi mukava saada asiallinen, asiaan kuuluva kommentti jos tänne kirjoitan. Jos joku oikeasti tarvitsee apua ja vastauksina on jotain höpölöpöä niin pistää kyllä vihaksi. Voisivat turhanpäiväiset höpölöpöt jättää kirjoittamatta. Ihan turhaan ne siihen kuluttaa aikaansa. Tiedän, että moderaattoreilla/valvojilla ei ole välttämättä aikaa valvoa viestejä, mutta jos jotenkin on mahdollista niin he voisivat poistaa turhia viestejä. :-)
Ei ole Suomi24 vika...
72Ne17
5
131
Vastaukset
- 72Ne17+ muut nikkisi
Itsehän sä vastaat omiin viesteihisi AINA!
Luulisi vastauksien miellyttävän.- Uudistu sinäkin.
Suomi 24 UUDISTUU.
- Uudistu sinäkin.
Uudistu sinäkin.
- 72Ne17+ muut nikkini
Kirjoitan joka palstalle provoja 24/7.
- Aloittaja.72Ne17
Siltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527