Puhelimen suojakuoret

Rakastan kuoria :3

Hei onkos teillä kännyköissänne suojakuoria? :) Onks ne silikonia, kovat vai semmonen läpsä?
Minkä väriset? Onko jotain kuvioo?
Mielestäni suojakuoret on tosi kivoja, niillä saa kännykästä persoonallisen ja tyylikkään, sekä onhan niistä hyötyäkin :D

14

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pink Panther

      Jooh mun puhelimella on silikoninen pinkki pantterin turkki ;3

    • samsung galaxy s2

      mul on 11 eri kuorta, oranssit pupukuoret (silikoniset) ja sit mustat mis on läppä ("nahkaa") ja sit erilaisii kovii kuorii, esim. sellaset mis on kaikkee avaruuskuvioo ja yhes on ankkuri ja yhes on viikset :D en nyt jaksa luetella kaikki mut ne on vaik kui siistei :D ja mikä parast, se ei ees oo iphone XD

    • Skull girl 98 ;)

      Mulla on kovat valkoset kuoret, jotka on täynnä erivärisiä pääkalloja (limenvihreitä, kirkkaansinisiä, pinkkejä, violetteja, mustia ja yks kultanen). Tykkään tästä kuoresta tosi paljon! :)

    • Ei oo suojakuoria

      Mä en usko että mun kännykään edes voi vaihtaa suojakuoria.

      • Hggfggfff

        Uskonpa että voi...


      • Kyllä kaikille jotain

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D


      • 19+6
        Kyllä kaikille jotain kirjoitti:

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D

        Mun puhelimeen ei oo minkään laisii suojakuorii ku se on nii uus...


      • Ei oo suojakuorii
        Kyllä kaikille jotain kirjoitti:

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D

        Kuka puhu mitään älypuhelimista? Mulla on Nokian ikivanha känny, koska en tarvii uudempaa. Ja nokian vanhoihin puhelimiin muuten voi vaihtaa kuoret


    • Eräs trotskilainen

      Miun on ihan pakko olla ilonpilaaja, sori.

      Mie en näe suojakuorihypetyksessä mitään järkeä. Ensin tehdään "äly"puhelin, joka ei pysy ehjänä ilman suojakuoria, ja sitten rahastetaan ihmisiä kuoria myymällä. Sitten jengi tilaa netistä ties mitä ja ihkuttaa, että "kato, mun uus Iphone kuori, eiks ookki siis niin söpis?" Ja sitten eri malleihin ei tietenkään käy samat kuoret, vaan kaikki on eri kokoisia á 15euroa kappale.

      Eikö helvetissä siitä samasta puhelimesta tehdäkin uusi malli joka kuukausi? Koko ajan tulossa joku Imikälie 6 --> pissikset ostavat heti. Kuukauden päästä tulee samalta merkiltä sama känny erivärisenä ja numeron perään on lätkäisty x tai y, ja vaikka hintaa olisi nostettu 100e, silti samat lissut ostavat sen.

      Applen Ituotteet ovat muutenkin ylihinnoiteltua sontaa. Sie et maksa siinä mistään muusta kuin merkistä. Kuka helvetti maksaa 200euroa (Mie tiihän, että ne ovat kalliimpia, mutta sen verran siinä on ylimääräistä.) siitä, että kännykässä on omenan kuva? Se on vittu omena, ei siinä ole mitään sen hienompaa!

      Toisaalta pitää ihailla Steve Jobsin kykyjä, jätkä osasi brändäyksen ynnä muut markkinointijutut.

      Kiitos ja kumarrus. Nyt mie sain tän patoutuneen vihan ulos. Työ olette varmaan kuulleet tämän ennenkin, mutta hei, kaikki on jo sanottu. Myö toistellaan vaan vanhoja juttuja.

    • DinoSa
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe