Puhelimen suojakuoret

Rakastan kuoria :3

Hei onkos teillä kännyköissänne suojakuoria? :) Onks ne silikonia, kovat vai semmonen läpsä?
Minkä väriset? Onko jotain kuvioo?
Mielestäni suojakuoret on tosi kivoja, niillä saa kännykästä persoonallisen ja tyylikkään, sekä onhan niistä hyötyäkin :D

14

446

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pink Panther

      Jooh mun puhelimella on silikoninen pinkki pantterin turkki ;3

    • samsung galaxy s2

      mul on 11 eri kuorta, oranssit pupukuoret (silikoniset) ja sit mustat mis on läppä ("nahkaa") ja sit erilaisii kovii kuorii, esim. sellaset mis on kaikkee avaruuskuvioo ja yhes on ankkuri ja yhes on viikset :D en nyt jaksa luetella kaikki mut ne on vaik kui siistei :D ja mikä parast, se ei ees oo iphone XD

    • Skull girl 98 ;)

      Mulla on kovat valkoset kuoret, jotka on täynnä erivärisiä pääkalloja (limenvihreitä, kirkkaansinisiä, pinkkejä, violetteja, mustia ja yks kultanen). Tykkään tästä kuoresta tosi paljon! :)

    • Ei oo suojakuoria

      Mä en usko että mun kännykään edes voi vaihtaa suojakuoria.

      • Hggfggfff

        Uskonpa että voi...


      • Kyllä kaikille jotain

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D


      • 19+6
        Kyllä kaikille jotain kirjoitti:

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D

        Mun puhelimeen ei oo minkään laisii suojakuorii ku se on nii uus...


      • Ei oo suojakuorii
        Kyllä kaikille jotain kirjoitti:

        No mikä kännykkä sulla on? Joku ikivanha kurttu? Kyllä kaikille älypuhelimille jotkut on!
        Itselläni on sellanen sininen nahkaläpsä tyyppine :D

        Kuka puhu mitään älypuhelimista? Mulla on Nokian ikivanha känny, koska en tarvii uudempaa. Ja nokian vanhoihin puhelimiin muuten voi vaihtaa kuoret


    • Eräs trotskilainen

      Miun on ihan pakko olla ilonpilaaja, sori.

      Mie en näe suojakuorihypetyksessä mitään järkeä. Ensin tehdään "äly"puhelin, joka ei pysy ehjänä ilman suojakuoria, ja sitten rahastetaan ihmisiä kuoria myymällä. Sitten jengi tilaa netistä ties mitä ja ihkuttaa, että "kato, mun uus Iphone kuori, eiks ookki siis niin söpis?" Ja sitten eri malleihin ei tietenkään käy samat kuoret, vaan kaikki on eri kokoisia á 15euroa kappale.

      Eikö helvetissä siitä samasta puhelimesta tehdäkin uusi malli joka kuukausi? Koko ajan tulossa joku Imikälie 6 --> pissikset ostavat heti. Kuukauden päästä tulee samalta merkiltä sama känny erivärisenä ja numeron perään on lätkäisty x tai y, ja vaikka hintaa olisi nostettu 100e, silti samat lissut ostavat sen.

      Applen Ituotteet ovat muutenkin ylihinnoiteltua sontaa. Sie et maksa siinä mistään muusta kuin merkistä. Kuka helvetti maksaa 200euroa (Mie tiihän, että ne ovat kalliimpia, mutta sen verran siinä on ylimääräistä.) siitä, että kännykässä on omenan kuva? Se on vittu omena, ei siinä ole mitään sen hienompaa!

      Toisaalta pitää ihailla Steve Jobsin kykyjä, jätkä osasi brändäyksen ynnä muut markkinointijutut.

      Kiitos ja kumarrus. Nyt mie sain tän patoutuneen vihan ulos. Työ olette varmaan kuulleet tämän ennenkin, mutta hei, kaikki on jo sanottu. Myö toistellaan vaan vanhoja juttuja.

    • DinoSa
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe