Taivaan Isä sanoo:
Valvo ja rukoile. Rakastakaa toisianne. Pitäkään itsenne pyhinä. Pitäkää kätenne puhtaina.
Aviomiehet rakastakaa vaimojanne, kuten Kristus rakasti seurakuntaa. Miehet ja vaimot, rakastakaa toisianne, kuten minä olen rakastanut teitä. Minä säädin avioliiton ja siunasin sen Sanallani. Pitäkää aviovuode pyhänä. Puhdistakaa itsenne kaikesta väärästä ja olkaa puhtaita, kuten Minä olen puhdas.
Tämä alkaa tapahtua nyt. Kaikki tämä oli ja on ja tulee olemaan. Ihmisistä tulee itsensä rakastajia Jumalan rakastamisen sijaan. Paholaisen joukot raivoavat viimeisinä päivinä. Miehet ja naiset rakastavat omaisuuttaan enemmän kuin minua. He palvovat kotejaan, autojaan, maitaan, rakennuksiaan, liikeasioitaan, hopeitaan ja kultiaan, Minun sijasta.
Tehkää parannus, sillä minä olen mustasukkainen Jumala. Mitään ei saa asettaa minun edelleni - ei poikia eikä tyttäriä, ei vaimoja eikä miehiä. Jumalaa tulee palvoa Hengessä ja totuudessa.
Minä olen ensimmäinen ja viimeinen. Palvelkaa Minua, Luojaa, sillä minä annan elämän, en kuolemaa. Nouskaa pahuudestanne ja kutsukaa minua, minä parannan ja vapautan teidät. Se mitä luet tästä kirjasta on tosi, ja kaikki tulee tapahtumaan pian.
Tehkää parannus, sillä aika on käsillä ja kunnian Herra ilmestyy pian. Olkaa valmiit, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. Niille, jotka odottavat minua, on varattu suuri palkkio. Minä siunaan lapsiani, niitä jotka ovat pitäneet uskon ja ovat palvelleet Minua totuudessa ja vanhurskaudessa. Olen valmistanut siunauksen niille, jotka ovat olleet uskollisia kutsulle, niille, jotka eivät ole kieltäneet nimeäni.
Muista tämä: Jos Minun nimeeni kutsuttu kansa nöyrtyy ja rukoilee, annan heille anteeksi ja parannan heidät ja korvaan heidän menetyksensä. Haluan kuulla, vapauttaa ja pelastaa kaikki, jotka uskovat ja kutsuvat nimeäni.
Pyhittykää totisesti. Kutsukaa juhlakokous koolle Minun huoneeseeni. Kerätkää vanhemmat ja kaikkien maiden asukkaat huoneeseeni ja huutakaa minua. Herran päivä tulee kuin varas yöllä - päivä on käsillä.
Katso Minä valmistan pyhän armeijan, joka tekee valtavia urotöitä minulle ja tuhoaa pimeyden valtakuntia. He ovat pyhien miesten ja naisten, poikien ja tyttöjen armeija. Heidät on voideltu saarnaamaan tosi evankeliumia, panemaan kädet sairaiden päälle ja kutsumaan syntisiä parannukseen.
Se armeija on työtätekevien miesten, kotiäitien, yksinäisten miesten ja naisten sekä koululaisten armeija. He ovat tavallisia ihmisiä, sillä monetkaan korkea-arvoiset eivät ole vastanneet kutsuuni. Minun armeijani sotilaita on ymmärretty ja kohdeltu väärin. Heitä on solvattu ja heidät on hylätty. Mutta minä olen siunannut heitä rohkeudella pyhyydessä ja hengessä. He alkavat täyttää profetiaani ja tehdä tahtoni. Minä kuljen heidän kanssaan, puhun heissä ja työskentelen heissä.
Tämän armeijan sotilaat ovat kääntyneet puoleeni kaikesta sydämestään, sielustaan, mielestään ja voimastaan. Tämä armeija herättää monia vanhurskauteen ja hengen puhtauteen. Alan pian liikkua maan päällä etsien armeijaani taistelijoita isoista ja pienistä kaupungeista. Valitsen palvelijani niiden joukosta, jotka sopivat tarkoitukseeni, mutta monet tulevat yllättymään valintojen tähden.
Tämä armeija, josta profeetta Joel puhui, tulee liikkumaan halki maan ja tekemään urotöitä nimeni tähden. Katso ja näe minun voimani heidän työssään.
Heitä kutsutaan Herran armeijaksi. Annan heille lahjojani ja he toteuttavat mahtavia tekojani. He tekevät urotöitä kunnian Herralle. Minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle ja poikanne ja tyttärenne profetoivat.
Tämä armeija taistelee paholaisvoimia vastaan ja tuhoaa paljon saatanan tekoja. Minun valitsemani voittavat monia Jeesukselle Kristukselle ennen sitä päivää, jolloin paholaispeto nousee.
Jälleen kerran sanon erityisesti tämän: Älkää tahratko aviovuodetta. Pitäkää se pyhänä. Älkää tahratko ruumista, jossa Pyhä Henki asuu. Ruumiin synnin johtavat hengen synteihin. Tein miehen naista varten ja naisen miestä varten ja käskin, että heidät pitää yhdistää pyhässä avioliitossa.
Jälleen sanon, herätkää. Tule, kuuntele mitä Henki sanoo seurakunnille. Loppu on lähellä ja minä kutsun syntisiä katumaan, tekemään parannuksen ja sitä kautta pelastumaan.
Kertokaa perheillenne, että rakastan heitä ja ojennan heitä, teen senkin rakkaudessa. Kertokaa heille, että pidän heidät erossa pahasta, jos he vain luottavat Minuun.
Kaikki on mahdollista niille, jotka uskovat. Tarkkailen teitä, jotta Sanani pantaisiin täytäntöön. Te teette oman osanne ja voitte olla varmoja, että minä teen omani. Jos Minun omani seisovat totuudessa ja taistelevat hyvän taistelun, tapahtuu ihmeellisiä asioita, kuten helluntaipäivänä. Kutsukaa Minua ja Minä kuulen. Minä vahvistan teitä vanhurskaudessa, totuudessa ja vilpittömyydessä.
Sanoma parannuksen teosta ja Jumalan todistajista
3
85
Vastaukset
- Kiitos.
Lyhyesti sanottuna: "Joka syntinsä tunnustaa ja ne hylkää saa armon."
- tosi on
Jeesus Nasaretilaisen kirje Suomen seurakunnille pyhyydestä
Minä olen Pyhä.
Jos haluatte tulla luokseni Minun valtakuntaani, niin teidän tulee elää pyhää elämää. Taivaassa kaikki ovat pyhiä, eikä tänne pääse mikään epäpyhä. Tie taivaaseen on kapea ja sinne haluavan on kannettava oma ristinsä.
Elämän pyhittäminen vaatii sitä, että luovutte etsimästä elämäänne maallisesta mammonasta, vallasta, yleisön suosiosta ja vääristä uskonnoista sekä muusta taikauskosta. Vain Minä voin antaa teille kestävä onnen ja ikuisen elämän.
Pyhä elämä on sitä, että kuljette elämäänne eteenpäin Minun vierelläni, läheisessä suhteessa Isäänne Taivaassa. Se tarkoittaa sitä, että luotatte Minuun ja tottelette tarkasti Minua. Kurinalainen tottelevaisuus tarkoittaa sitä, että luovutte synnin tekemisestä. Minun armoni on suuri ja annan anteeksi kaikki syntinne, jos kadutte niitä edessäni ja lopetatte synnin tekemisen.
Pyhä elämä ei ole sellaista, että jatkatte synnin tekemistä armoni varassa. Silloin en anna armoa teille. Kuten kirjoitettu on niin, taivaaseen pääsee ne, jotka tekevät Taivaan Isän tahdon. Mutta jos erehdytte, niin voitte aina katua jokaista syntiä ja Minä annan anteeksi jokaiselle, joka katuu.
Matt. 7:21-23: "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
Pyhä elämä on jatkuvaa rukoilua kanssani. Minulle voi rukoilla kaikki asianne ja pidän erittäin paljon siitä, kun kuulen rukouksenne. Kuuntelen ne tarkasti. Olen niin iloinen aina, kun joku puhuu hengessä Minulle keskellä arjen askareita. Silloin annan teille ajatuksia siitä, mitä kannattaisi tehdä. Ei ole mitään sellaista tilannetta teidän elämässänne, että ette voisi muutaman sanan puhua minulle hengessä. Rukoilkaa päivittäin myös Isä meidän -rukous.
Olen asettanut pyhän ehtoollisen. Toivon, että osallistutte säännöllisesti seurakunnan kokouksiin ja nautitte yhdessä Pyhän ehtoollisen. Pyhä ehtoollinen lähentää Minun ja lasteni välistä suhdetta. Se antaa teille hetken aikaa hiljentyä ja tutkiskella syntejänne katuen. Ehtoollinen muistuttaa teitä siitä, miten paljon olen teitä rakastanut uhraamalle kivuliaasti ruumiini ja vereni teidän puolesta.- jatkuu...
Pyhä elämä on sitä, että häpeilemättä tunnustaa uskonsa Minuun yleisön edessä. Pyhä elämä on sitä, että luottaa Pyhän Henkeni voimaan. Pyhä elämä saastuu, jos alatte vesittämään Minun Kirjani Sanaa tekemällä kompromisseja totuudesta pois aina silloin, kun yleinen mielipide vaatii jotain muuta. Minä olen Tie, Totuus ja Elämä sekä Rakkaus. Älkää alkako muuttamaan Minua eikä Minun Totuutta.
Elämänsä pyhittänyt lapseni alkaa vähitellen oppia tuntemaan Minut. Jos jokin kohta Minun Kirjassani tuntuu epäselvältä, niin se avautuu kaikille niille, jotka tuntevat Minut, lukevat Minun Kirjaani ja pyytävät Minulta viisautta rukoilemalla.
Minä olen intohimoinen Jumala. Kävelin vapaaehtoisesti ristille teidän takia. Sen takia vaadin myös teiltä paljon, mutta vain sen verran, mitä olen kullekin antanut. Riittää, että tosissanne teette parhaanne niin, minä autan teitä. En päästä teitä helpolla, mutta se on teille vain hyväksi. Kasvatte elämänne koettelemuksissa entistä kauniimmiksi kulta-aarteiksi taivaaseen. Kun pyhitätte elämänne niin, löydätte Minut.
Minun Huoneeni on Pyhä. Vanhan liiton aikana temppelissäni oli kaikkein pyhin. Uuden liiton aikana teidän ruumiinne on Minun temppelini. En ole koskaan halunnut kultaa enkä loistetta Minun huoneeseeni. Minulle riitti Vanhan liiton aikana telttakin. Minun huoneessa ei tarvita muuta kuin risti seinälle. Minun kulta-aarteet ovat ne hurskaat lapseni, jotka tulevat seurakunnan kokoukseen, opiskelevat Minun Kirjaani, ylistävät sekä kiittävä minua, katuvat syntejään ja osallistuvat Pyhälle ehtoolliselleni.
Minun huoneessani järjestetään kuitenkin maksullisia konsertteja ja keskustelutilaisuuksia, joissa tunnetut ateistit tulevat väittelemään uskon kysymyksistä. Seurakunta järjestää verorahan himossa yökerho-messuja ja sen jälkeen nautitaan epäpyhästi ehtoollinen. Eräät seurakunnat sallivat jopa sen, että Minun Huoneen tiloja annetaan väärien uskontojen epäjumalanpalveluksen harjoittamiseen. Ekumenian ja rauhan nimessä kirkko tekee vakavaa syntiä ja syyllistyy itse epäjumalanpalvelukseen sekä Pyhyyteni loukkaamiseen. Minä vihaan kaikkea tätä.
Pyhä elämä tarkoittaa sitä, että kunnioitatte Minua. Minä olen ainoa elävä Jumala. Minä olen mustasukkainen Jumala. Minun huoneeni on Pyhitetty ainoastaan Minun ja lapsieni välistä läheistä suhdetta varten. Minä puhdistin temppelin ruoskimalla kaupustelijat pois temppelistä, koska Huoneeni on Pyhä ja enkä sallinut sitä, että Pyhyyttäni loukataan.
Joh. 2:13-17: "Juutalaisten pääsiäisjuhla oli tulossa, ja Jeesus lähti Jerusalemiin. Hän näki temppelissä kauppiaita, jotka myivät härkiä, lampaita ja kyyhkysiä. Siellä istui myös rahanvaihtajia. Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä. Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!" Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."
Tulen vielä puhdistamaan Minun Huoneeni täällä Suomessa ja teen sen tällä kertaa yliluonnollisella puhdistavalla voimallani, Pyhän Hengen tulella. Silloin otan viralta kelvottomat piispat, teologit sekä papit, jotka puhuvat valhetta ja myyvät rahan himossa eksyttäviä kirjojaan, kuten aikanaan erotin leeviläiset kelvottomat papit. Rakkaat lapseni, olkaa varuillanne, sillä kaikki piispat, teologit ja papit eivät puhu totta. Valehteleva virkapiispa ei teitä pelasta. Vain Minä pelastan teidät. Olette jokainen itse vastuussanne uskostanne ja etsikää sellainen seurakunta, jossa puhutaan totuutta.
Maailma on muuttunut pahaksi. Lapseni ovat kääntäneet selkänsä Minulle ja enää hyvin harva lapsistani uskoo ja luottaa Minuun. Monista seurakunnista on tullut huorakirkkoja, joissa kirkon johtajat puhuvat politiikkaa ja traditiota eivätkä Minun Kirjani Totuutta. Kirkoista on tullut paholaisen temmellyskenttä.
Mutta nyt on tullut se aika, jolloin hyvä voittaa pahan. Nyt totuus erotetaan valheesta. Minä en hylkää teitä, koska niin paljon rakastan jokaista lastani. Turvautukaa Minun Kirjaani ja rukoukseen, niin johdatan teidät Totuuden ääreen ja Minun valtakuntaani.
Jehovah Sebaot lähtee nyt liikkeelle. Kuningasten Kuningas, Herrojen Herra astuu nyt ratsaille. Juudaan Leijona on voittanut ja murtaa nyt seitsemän sinettiä.
Rakkain terveisin,
Minä Olen, Yeshua HaMashiach, Pyhistä Pyhin, Ylipappi, Juudaan Leijona, Kuluttava Tuli, Isä Poika ja Pyhä Henki
http://johannesleijona.blogspot.fi/2013/03/jeesus-nasaretilaisen-kirje-suomen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279