Voi vajaaseisokillakin lutkuttaa, kunhan saa sisälle vehkeen!
ainako kovana
6
237
Vastaukset
- lerppis.
Kyllä, ja rungata voi orkkuun asti, vaik ei seisois yhtään :)
- Melatin
Ja pyydät sitä muijaa antamaan kunnon suikkaria ennen hommia niin joka pojalla seisoo varmasti.
- näin on
90% ei vaan imuta..
- 4bvb4b4
näin on kirjoitti:
90% ei vaan imuta..
90% mistä? Naisistako? Hä? 100% mun seksikumppaneista on ottanut poskeen, mut pimpsaa ei oo kaikilta saanut....
- näin se
4bvb4b4 kirjoitti:
90% mistä? Naisistako? Hä? 100% mun seksikumppaneista on ottanut poskeen, mut pimpsaa ei oo kaikilta saanut....
Niin kauan, kun on rakastajattarina etupenkillä moni imuttaa.. Vaimoksi päästyään, tuskin kukaan..
- 4bvb4b4
näin se kirjoitti:
Niin kauan, kun on rakastajattarina etupenkillä moni imuttaa.. Vaimoksi päästyään, tuskin kukaan..
Mä en olekaan vihille viel eksynyt, mut kyl mun 2 avovaimoa molemmat ovat ottaneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253923Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362709- 662646
- 1592450
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562335Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.522305Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362257- 351842
- 501839
- 1291510