Voi vajaaseisokillakin lutkuttaa, kunhan saa sisälle vehkeen!
ainako kovana
6
259
Vastaukset
- lerppis.
Kyllä, ja rungata voi orkkuun asti, vaik ei seisois yhtään :)
- Melatin
Ja pyydät sitä muijaa antamaan kunnon suikkaria ennen hommia niin joka pojalla seisoo varmasti.
- näin on
90% ei vaan imuta..
- 4bvb4b4
näin on kirjoitti:
90% ei vaan imuta..
90% mistä? Naisistako? Hä? 100% mun seksikumppaneista on ottanut poskeen, mut pimpsaa ei oo kaikilta saanut....
- näin se
4bvb4b4 kirjoitti:
90% mistä? Naisistako? Hä? 100% mun seksikumppaneista on ottanut poskeen, mut pimpsaa ei oo kaikilta saanut....
Niin kauan, kun on rakastajattarina etupenkillä moni imuttaa.. Vaimoksi päästyään, tuskin kukaan..
- 4bvb4b4
näin se kirjoitti:
Niin kauan, kun on rakastajattarina etupenkillä moni imuttaa.. Vaimoksi päästyään, tuskin kukaan..
Mä en olekaan vihille viel eksynyt, mut kyl mun 2 avovaimoa molemmat ovat ottaneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003