Kokemuksia paikasta cran canaria/maspalomas/club maspalomas?:)

Lomalle lähdössä

Ollaan lähdössä hiihtolomalla Maspalomasiin.
Millaisia kokemuksia paikasta ja bungalow alueesta Club Maspalomas?
Miten lämmin tuohon aikaan? (helmikuussa)
Onko kokemuksia järjestetyistä retkistä?
Ja mitä ruokapaikkoja/baareja suosittelisitte? :)
Hyviä ostospaikkoja?

4

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipe2

      olen ollut 2 kertaa juurikin tuola Maspalomasissa ja juuri bungalow Club Maspalomasissa. Ovat ihan hyviä asumuksia,sängyt ehkä vähän kovia mutta niinhän ne aina ton tasoisissa hotelleis. alue on todella siisti ja hlökunta on ihan mukavaa. helmikuussa minä kans aina ollut ja lämpöä 21-23 astetta,hyvin tarkenee ja ruskettuu. satanu ei ole kumpanakaan kertana helmikuussa kun olemme olleet,toivottavasti ei teillekkään osu sadepäiviä. Ostoksille kannattaa mennä Inglesiin ja jos kauemmas haluaa ni Las Palmasiin,sielä on paikallisten kaupoissa halvelmpaa ku turistipaikois.Las Palmasiin pääsee taksilla tai linkalla,n.45 min menee matkaan ja muistaakseni linkalla matka maksoi n.6 eur per hlö per suunta.Hyvää lomaa!!! Faro kakkosessa on hyvä pizzapaikka,nimeltään Piz Paz,oikeen mukavaa hlökuntaa ja hyvät ruuat.Tämä Faro 2 on siinä Maspalomaksessa sellainen pyöreä liikerakennus,matkaa n.200 metriä Club Maspalomaksesta Inglesiin päin

    • 10v saaria kier...

      Juuri noin kun Sipe skrivas.Ei muuta kun menoks......Hyvää lomaa, nauttikaa, kierrelkää saarta, dösät halpoja, taksit myös, hieno saari, hienot (aina jossain päin pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, varsinkin saaren eteläosassa) ilmat JNE.JNE.
      Ja älkää välittäkö, jos täällä joku moittii, niitä on aina.
      Mekin tullaan helmikuun puolella Gran Canarialle.

      • lomalle lähdössää

        osaatko sanoa onko torakoita tuohon aikaan? :D


      • Sipe2
        lomalle lähdössää kirjoitti:

        osaatko sanoa onko torakoita tuohon aikaan? :D

        Ollaan oltu 10 kertaa helmikuussa Kanarialla ja yhen ainoan kerran nähty torakka


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2179
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      120
      1642
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1152
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1080
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      978
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      806
    9. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      186
      799
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      773
    Aihe