Kauhutarinoita

Pelottavaa

Kertokaa lisää kauhutarinoita tai vastaavia. Onko teille tapahtunut jotain kammottavaa? Tiedätkö jotain kauhu sivustoja tai youtube linkkejä?? Laita ne tänne niin kaikilla on ensi halloweeninä jotain kerrottavaa. Ps. Laitan itse aina yhden uuden kauhutarinan kun tänne tulee useampi muiden kirjoittama kauhutarina/kauhutarinoita

Vähä repesin ku menin kauppaan ! Siel oli kaks semmost iha kalpeeta tyttöö. Kun menin lähemmäs, ne katos ! No sanoin perään; "Idiootit!!" Illalla kun menin nukkumaan heräsin yöllä klo 03:24. Minun sänkyni vieressä seisoi kaksi tyttöä ja toinen niistä sanoi; "idiootti!" ja murhasi minut ja perheenjäseneni. Pystyin kirjoittamaan tämän kirjeen, koska kopioin tämän seinälleni. JOS ET KOPIOI TÄTÄ OMALLE SEINÄLLESI KAKSI TYTTÖÄ TULEVAT SINUN HUONEESEESI yöllä klo 03:24.

Vuonna 1993 pieni joutui murhan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä, toistaen sanoja "TOMA SOTA BALCO". Nyt kun olet toistanut nämä sanat mielessäsi, tulet tapaamaan murhatun tytön. Tänä yönä kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut niin kuin hänetkin tukahdutettiin. Jos kirjoitat tämän tarinan omalle sivullesi, niin hän jättää sinut rauhaan!


Olipa kerran perhe johon kuului kolme tyttöä ja Isä. Eräänä päivänä isän piti lähteä työmatkalle. Kaikki tytöt saivat esittää toivomuksen mitä haluaisivat. Vanhin tyttö toivoi farkkuja, Keskimmäinen paidan ja nuorin posliininuken. Sitten pari päivää työmatkan alkamisen jälkeen isä tuli kotiin. Nuorin tyttö jätti posliininuken ikkunalaudalle. Kun tyttö heräsi, posliininukke oli hänen kasvojensa päällä. Tyttö kiljui niin, että kaikki tulivat katsomaan. He päättivät laittaa posliininuken pahvilaatikkoon yön ajaksi. Sitten kun isä tuli yön jälkeen katsomaan tyttöään, hän koki järkytyksen. Tyttö oli raadeltu kynsillä. ja tytön vieressä oli posliininukke, jolla oli terävät kynnet esillä.

Seitsenvuotias René Leret sai kissanpennun lahjaksi Lyonissa vuonna 1954. Pojan jumaloima lemmikki jäi auton alle kuukauden kuluttua. Vanhemmat ajattelivat, että suru murtaa heidän lapsensa. Mutta René ei suostunut uskomaan kissansa kuolemaa. Hän intti, että kissa on yhä hänen seuranaan, vaikka kukaan ei nähnytkään sitä. Hän suokki ja silitteli sitä yhä. Tunnettu ranskalainen aavetutkija vieraili Renén luons. Hän äimistyi nähdessään valokuvan, jossa poika poseeraa kissansa kanssa kolme vikkoa onnettomuuden jälkeen...

23

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Gritikiti

        Tää on tosi. Mä ja mun kamu oltii meil 2 ja puol vuotta sit ja me mentii niille kellarin kautta sit me avattiin kellarin ovi ja lattial oli isoja veriläikkyjä ja me oltii kauhuissaan tosi kauhuissaan ja sit me oltiin juoksemas ulos kaverille ja sit se ovit oli tiukkaa kii joten me rämpättiin sitä koko ajan ja me nähtii semmonen mies joka oli valkonen ja se hohti sit sen jälkee mun kaveri ja mä juostii ulos ku me saatiin vihdoin ovi auki ja sit se kuulost silt et joku hakkaa ovee joten juostiin kaverille. Sit kerran me oltiin menos ikeaan ja ooteettiin ja mun kaveri katto ulos ja sit me mentii ulos ja nähtii se sama mies keskel auto tietä ja sit se katos siit. Mä muistan sen vielki :(


      • TheNewEsups
        Gritikiti kirjoitti:

        Tää on tosi. Mä ja mun kamu oltii meil 2 ja puol vuotta sit ja me mentii niille kellarin kautta sit me avattiin kellarin ovi ja lattial oli isoja veriläikkyjä ja me oltii kauhuissaan tosi kauhuissaan ja sit me oltiin juoksemas ulos kaverille ja sit se ovit oli tiukkaa kii joten me rämpättiin sitä koko ajan ja me nähtii semmonen mies joka oli valkonen ja se hohti sit sen jälkee mun kaveri ja mä juostii ulos ku me saatiin vihdoin ovi auki ja sit se kuulost silt et joku hakkaa ovee joten juostiin kaverille. Sit kerran me oltiin menos ikeaan ja ooteettiin ja mun kaveri katto ulos ja sit me mentii ulos ja nähtii se sama mies keskel auto tietä ja sit se katos siit. Mä muistan sen vielki :(

        Sano "Ei" huumeille.


      • Anonyymi

        Ja i feel fantastic


    • buhaha c:<

      kuuntele: die antwoord- i fink u freeky
      iha psykoottine biisi o.o

    • paranormal activity
    • Pelottava elokuva: Mörkö.

      http://www.youtube.com/watch?v=ixe3mvC3ZBc

      Oikeasti pelottava, vaikka onkin harrastelijaryhmän tekemä. Myös Paranormal activity on pelottava.
      Muita elokuvia en ole pelännyt, vaikka paljon kauhuleffoja olenkin katsonut.

      • Homo

        Mää kuulin yhen kauhutarinan siinä oli homo jonka...


    • Sonjass

      Huomasin asian joka ihmetyttää kummasti:D Panostitte kirjotelmaanne ja olen siitä otettu. Tarinoita on paljon mukavempi lukea kun on pisteet ja pilkut kohillaan! Pidin eniten ehkä tuosta Kissan kuolemis tarinasta. En tiedä miksi mutta se oli jotenkin miellyttävä. Siis en tarkoita että on miellyttävää kuula kissan kuolevan. Surullista se on mutta se oli oikeasti jotenkin erikoisempi tarina kuin muut ja siitä tuli tunne että kissoillakin on tunteet ja että kun he kuolevat he jäävät vielä takaisin maailmaan koska halusivat vielä jakaa asioita omistajan kanssa ja että kissatkin tuntevat jos jollakin on epämiellyttävä tai surullinen olo.

      Anteeksi hirveä surkuttelu yms muu höpinä. tuntui vain että pakko kirjottaa.

    • Valkoinennainen

      Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten kun olin kaverini kanssa mökillä.Olin saannut tuntemattomasta numerosta viestin jossa luki "valkoinen" Päätimme sen olevan pelkkää pelleilyä joten unohdimme sen.Olin päivän aikana nähnyt kamalasti valkoista ja se hämmästytti minua.Tunsin selässäni katseita ja olin todella ahistunut.Menimme noin klo 19.00 järvelle uimaan.Siis siinä on järvi sit pikku mökki ja mäki ylös ni ylämökki.Menimme pikkumökkiin vaihtamaan bikinit.olin ikkunan edessä selkä siihen päin.Tunsin taas katsetta ja minua ärsytti liikaa se.Käännyin ikkunaan päin ja kiljaisin koska olin juuri nähnyt pihakeinussa pikivalkosen naisen.Kaverini vilkaisi ikkunasta ja huomasin tuon pelon ja hän tärisi.Äiti tuli juuri silloin mökkiin ja säikähtä valkoista naista.Meijän uimiset jäi siihen ja lähdimme kaikki ylös.Tämä on muuten tosi:)Hyh hy vieläkin tulee kylmiä väreitä siitä jutusta ja todella pelottava kokemus 9v tytölle kun on nyt 11 ja olen kokenut paljon paranormaaleja asioita.T:11v tyttö Saaaarruu

      • Snq

        Älä jauha paskaa.


    • Erik99

      Candyman
      Kerran olin kuullut jostakin että kun sanoo Candyman kolme kertaa peilin edessä pimeässä. Niin se ilmestyy taaksesi ja leikkaa kurkkusi auki ruosteisella koukku kädellään. Minä en uskonut tarinaan ja menin kokelemaan ja heti perään ei tapahtunut mitään mutta kaksi viikkoa myhemmin kun olin unohtanut koko asian niin Candyman ilmestyi selkäni taakse ja leikkasi kurkkuni auki ruosteisella koukku kädellään.

      • Koreaonpahapaikka

        R.I.P. Erik99


    • Valkoinenhahmo

      Olin 14v (tyttö) Olimme päättäneet kahden kaverimme kanssa lähteä mökille perheeni mukaan.Noh kuitenkin vanhemmat eivät päästäneet,Ja jäimme kahden kaverini kanssa meille. Olimme päättäneet kutsua kavereita. niimpä kutsuimme 3 tyttökaveriani ja 4 poikakaveria. (no poikien nimet ois nyt leikisti joona niko veeti ja jimmy ja 3 tytön nimet vaikka emilia iida ja erika) Emilia oli tullut juuri ja iida ja erika perässä.sitten tuli niko veeti ja jimmy. -missä Joona on?:minä kysyin pojilta-
      -sanoi tulevansa pian.Niko vastaa.
      siinä samassa näemme valkonaamaisen ihmisen ikkunassa ja säikähdämme. -varmaan taas Joonan juttui. Kunnes ulkoovi aukeaa ja Joona seisoo ovella normaalisti.Sitten käännymme ikkunaan ja siinähän se vieläkin seisoo. säikähdämme ihan joka ikinen tätä..(tosi juttu)

      • TheNewEsups

        Voisit edes vähän panostaa uskottavuuteen, jos haluat että joku uskoo tän sun paskan jauhannan.


    • Kaikkee_jännää

      Piri Skitso olkoon uusi nimesi. Ei , e itarvitse toistaa, se on jo täytetty.

    • Koreaonpahapaikka

      Huokaus. Huomenna ois uskonnon koe ja 8aamu.

      Mitä mä teenmun elämälläxD

      No, pakko tänne on Itekin jotain kirjoitettava


      19-vuotias korealaistyttö nimeltä Haruko opiskeli yliopistossa suuressa kaupungissa. Eräänä iltana hän opiskeli koulun kirjastossa ja lähti vasta myöhään yöllä kotiin. Hän asui kerrostalon 14 kerroksessa. Hän meni hissin oville ja painoi nappia kutsuakseen hissiä. Hän ei tykännyt liikkua yksin niin myöhään illalla. Se ei vain tuntunut turvalliselta.
      Hissi saapui ja ovet avautuivat. Juuri kun Haruko oli painamassa nappia 14 kerrokseen, nuori komea mies juoksi käytävällä kohti hissiä pyytäen Harukoa odottamaan. Mies astui hissiin.

      "Asutko 14 kerroksessa?", mies kysyi huomaten tytön painaneen nappia.
      "Kyllä" Haruko vastasi.
      "Ai" sanoi mies hymyillen "minä asun 13 kerroksessa."

      Mies painoi nappia 13 kerrokseen. Kun hissi kohosi ylöspäin, Haruko katsoi hissin oven ikkunasta kuinka kerrokset kohosivat kun he seisoivat miehen kanssa syvässä hiljaisuudessa. Haruko tarkasteli miestä. Hän oli todellakin komea. Haruko mietti voisiko mies olla kiinnostunut treffeistä hänen kanssaan.

      Aina, kun mies katsoi häntä Haruko hymyili hänelle hellästi.

      Sitten hissi pysähty 13 kerroksen kohdalla ja mies astui hissistä.

      "Nähdään myöhemmin..." mies sanoi.
      "Kyllä, nähdään" vastasi Haruko.

      Kun hissin ovet olivat menossa kiinni miehen takana, mies yhtäkkiä kääntyi, vetäisi terävän veitsen taskustaan ja sanoi uhkaavalla äänellä "...yläkerrassa!".



      Sitten, nauraen kuin mielipuoli mies juoksi kohti portaikkoa. Tyttö oli kauhuissaan, mutta ennenkuin hän ehti tehdä mitään, hissin ovet sulkeutuivat ja hissi alkoi nousta hitaasti kohti yläkertaa. Epätoivoisesti hän hakkasi nappeja toivoen hissin pysähtyvän, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä.

      Kun hissi saapui 14 kerrokseen ja ovet aukesivat, mies oli siellä odottamassa häntä veitsen kanssa.

      Koreassa ihmiset sanovat tämän olevan tositarina. Tyttö löydettiin hissistä puukotettuna kuoliaaksi. Sanotaan, ettei pahinta ollut itse kuolema vaan se silkka kauhu jonka hän koki noiden kahden kerroksen välissä, kun hän oli loukussa hississä ja tiesi tulevansa kuolemaan.

      Sanotaa myös, että tämä on syy miksi kaikissa hisseissä on nykyään "stop" napit.

    • Uguyhyuujiuj

      Vähä repesin ku menin kauppaan ! Siel oli kaks semmost iha kalpeeta tyttöö. Kun menin lähemmäs, ne katos ! No sanoin perään; "Idiootit!!" Illalla kun menin nukkumaan heräsin yöllä klo 03:24. Minun sänkyni vieressä seisoi kaksi tyttöä ja toinen niistä sanoi; "idiootti!" ja murhasi minut ja perheenjäseneni. Pystyin kirjoittamaan tämän kirjeen, koska kopioin tämän seinälleni. JOS ET KOPIOI TÄTÄ OMALLE SEINÄLLESI KAKSI TYTTÖÄ TULEVAT SINUN HUONEESEESI yöllä klo 03:24.

      Vuonna 1993 pieni joutui murhan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä, toistaen sanoja "TOMA SOTA BALCO". Nyt kun olet toistanut nämä sanat mielessäsi, tulet tapaamaan murhatun tytön. Tänä yönä kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut niin kuin hänetkin tukahdutettiin. Jos kirjoitat tämän tarinan omalle sivullesi, niin hän jättää sinut rauhaan!

    • Anonyymi

      Mää en muista tätä tarinaa kunnolla mut oon kuullu tän jostai :) tää ei oo mitenkää sillee pelottava mut kuitenki

      Oli onnelinen perhe, johon kuului isä, äiti ja kaksoset. Kaksoset olivat 6-vuotiaita,kun äiti halusi illalla mennä hakemaan kauppaan maitoa. Tytöt halusivat tulla mukaan. Aluksi matkameni hyvin ja äiti jutteli lasten kanssa. Sitten tuli iso tie vastaan. Äiti sanoi:"ottakaa minua käsistä kiinni ja silloin kuin sanon nii juostaan nopeasti tien yli, okei?" kaksoset nyökkäsivät ja ottivat äitiä kädestä kiinni. Äiti katsoi oikealle ja vasemmalle. Tie oli niin hiljainen kuin keskellä yötä. Äiti sanoi että mennään nyt. Kaikki juoksi ja yhtäkkiä iso rekka tulee täyttä vauhtia heitä kohti. Äiti katsoo rekkaa kauhuissaan, ihan niinkuin kukaan ei aja autoa. Kaikki juoksee kovempaa. Äiti kaatuu maahan ja katsoo ympärilleen. Rekka on kadonnut mutta lapset makoilee maassa liikkumattomina." He ovat kuolleet!! " öiti huusi peloissaan.

      Muutama vuosi tämän jälkeen nainen oli taas raskaana ja synnytti ihanat kaksoset. Hän tuli töistä takaisin kotiin ja kysyi, etää haluisko lapset kauppaan hakemaan kakku isälle. Lapset suostuivat. He menivät samaa tietä mitä aikaisemmin. Äiti mietti:"nyt minä varmistan 2 kertaa että tuleeko mitään autoja". He tulivat isolle tielle. Äiti oli sanomassa että mennään mutta tytöt sanoivat:"emme halua kuolla uudestaan, äiti"

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Omakeksimä, mutta pieniä lainauksia tositapahtumista ja muista tarinoista:
      Olipa kerran talo. Vaaleansinisessä, L-kirjaimen muotoisessa talossa asui eräs nainen. Hän oli ollut leskenä jo useamman vuoden. Talon takana oli pelto, jolla on nähty mies. Hän kävelee peltoa pitkin, kohti vaaleansinistä taloa. Ollessaan ojan kohdalla, se katoaa. Henkeä kutsutaan Sinisen Talon Isännäksi. Mies oli ollut pellolla, mutta saanut sydänkohtauksen ojan kohdalla, ja kuollut siihen. Talon leski nähdään joka keväänä menevän pellolle, olkikorin kanssa, joka on täynnä eväitä. Illalla kori on tyhjä, ja leski hakee korin pois. Nykyään, talo on tyhjillään, ja keväisin pellolla nähdään lesken vievän eväitä miehelleen peltotöihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe