Miten saisin koiran?Kun olin pieni meillä oli labradori.Olen aika varma että pärjäisin ja jaksaisin puuhata sen kanssa.Vanhemmat eivät kuinkaan usko minua....Tiedän koirista paljon ja olen hoitanut ja auttanut toisien koirien kanssa.Pidän koirista ja olen mankunut sitä pitkään.Vastaus on aina ei.Mitä ideoita olisi saada vanhempien pää vaihtamaan mieltään??:)
Miten saisin?
3
51
Vastaukset
- nuket esiin
Sulla on viisaat vanhemmat. Kyllä he tietävät mihin sinä pystyt ja mitä jaksat. Leiki nyt vielä nukkeleikkejä, kun on niiden aika.
- luomuhurtta
saat koiran, kun muutat omaan kotiisi. Mankuminen osoittaa vain kakaramaisuutta . Hoida siis toisten koiria ja osoita vastuuntuntosi ja kestävyytesi esim hoitamalla samaa koiraa joka päivä, säässä kuin säässä.
Voit myös aloittaa säästämisen ja kun kasassa on noin 2000 euroa, voit sanoa, että tässä on tonni koiraan ja toinen hoitoon. Ehkä se vakuuttaa - Kokeiles tätä
tässä sulle wanhan ajan hywä konsti: Sano vanhemmillesi että aiot pidättää henkeä niin kauan kunnes saat koiran. Sitten vedä ilmaa sisään ja pidätä... ja voila, ennenpitkää sinulla on ihan ikioma hauva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005