Mikä se porukkaa vaivaa, ähkykö, etkö sovi enää vanhoihin rytkyihini? Useampi kiukkuinen kitisiä, änkyrä känkyrä tulella. Eikö ole joulu mennyt putkeen?
Uuuma pököttää ja päätä kiristää.
37
156
Vastaukset
- amaryllis kukkii
Kiitos kysymästä, joulu meni kuin aina ennenkin. Rauhaa ja rakkautta, mitä toivottiinkin.
Napaan voi olla vähän pitempi matka, mutta sekin asia paranee sisulla.
Kukin saa haluamansalaisen joulun, itsestä kiinni. Ei vaivaa ähky. Olen tässä havainnut ettei tänä jouluna noussut paino ollenkaan. Tänäänkin takana kolmen ja puolen tunnin lenkki ja aherrusta myös kuntoiluvälineiden kimpussa, joten kaloreita palaa...
- ++++
Onko huono myyrävuosi?
- ++++
++++ kirjoitti:
Onko huono myyrävuosi?
Olisit lisännyt tai vähentänyt yhden plumpsan.
- +++++
++++ kirjoitti:
Olisit lisännyt tai vähentänyt yhden plumpsan.
;-)
- ++++
Jospa olet pieniin päin? Tekeekö mieli suolakurkkua jätskillä?
- ++++++
Tekee mieli.
- ++++
++++++ kirjoitti:
Tekee mieli.
Lippaa kieli, Lidlin minttuchokoa. Voitanko itseni, vai voittaako himo? On tämä elo ikuinen taistelu itsensä kanssa.
Pökötti se uuma vähän pari päivää, nyt on mässäilyt mässäilty.
Tänään oli lohilaatikon vuoro ja raikkaan, yrttisen salaatin. Ei ähkyä eikä pahaa oloa.Kaikki sujuu käsikirjoituksen mukaisesti tai melkein. Paitsi että mun alotukset ja viestitkin ovar teflonia: mikään ei tartu. Onko minut noiduttu?
Ei kai sua, mutta tää ketju on!
Piti viettää hetki palstalla, mutta täähän on ihan päätöntä.- palstan nykylaatua
minttupuu kirjoitti:
Ei kai sua, mutta tää ketju on!
Piti viettää hetki palstalla, mutta täähän on ihan päätöntä.Ei tänne enää muuta viiti, kun kaikki vähänkin asiallinen häipyy, siirretään muille palstoille... Antaa mennä kun on alamäki taas...
- Salmikki
palstan nykylaatua kirjoitti:
Ei tänne enää muuta viiti, kun kaikki vähänkin asiallinen häipyy, siirretään muille palstoille... Antaa mennä kun on alamäki taas...
Olen nyt parin viime kuukauden aikana vieraillut tällä palstalla ja ihmetellyt touhua ja ilkeilyä kanssakirjoittajille. Ehkä kaksi kertaa olen kirjoittanut jotain. Lisäksi on tullut tunne että uusia kirjoittajia ei mielellään hyväksytä porukkaan. Tämä on kuitenkin kaiketi vapaa foorumi kaikille kansalaisille.
Kävin eilen illalla toistamiseen lukemassa Suomi24 sääntöjä. En ymmärrä kaikkia poistoja. Jos tällä palstalla puhutaan 60 kiinnostavista asioista, niin eikö aihe kuin aihe kelpaa?Ihmetyttää tuo kinkunkaluaminenkin. Mitä pahaa siinä oli kun ketju hävisi.? Jos kuuskymmpistä kiinnostaa ruoka, kirjallisuus, käsityöt, politiikka tavallisen taaplaajan tasolla, plörinät kuulumisistaan, säästä j.n.e , niin eikö täällä saa keskustella yleisellä tasolla vai pitääkö mennä erikseen erikoispalstoille? Jos joku haluaa laittaa ja kuunnella juutuuppeja, niin eikö yksinkertaisesti voi vain olla lukematta ja kuuntelematta kun asia ei itselle passaa?
No, eihän täällä ole pakko olla jos ei taho.
Lähden tästä iltapäivälenkille sillä aikaa kun uunissa paistuu taimen;) Salmikki kirjoitti:
Olen nyt parin viime kuukauden aikana vieraillut tällä palstalla ja ihmetellyt touhua ja ilkeilyä kanssakirjoittajille. Ehkä kaksi kertaa olen kirjoittanut jotain. Lisäksi on tullut tunne että uusia kirjoittajia ei mielellään hyväksytä porukkaan. Tämä on kuitenkin kaiketi vapaa foorumi kaikille kansalaisille.
Kävin eilen illalla toistamiseen lukemassa Suomi24 sääntöjä. En ymmärrä kaikkia poistoja. Jos tällä palstalla puhutaan 60 kiinnostavista asioista, niin eikö aihe kuin aihe kelpaa?Ihmetyttää tuo kinkunkaluaminenkin. Mitä pahaa siinä oli kun ketju hävisi.? Jos kuuskymmpistä kiinnostaa ruoka, kirjallisuus, käsityöt, politiikka tavallisen taaplaajan tasolla, plörinät kuulumisistaan, säästä j.n.e , niin eikö täällä saa keskustella yleisellä tasolla vai pitääkö mennä erikseen erikoispalstoille? Jos joku haluaa laittaa ja kuunnella juutuuppeja, niin eikö yksinkertaisesti voi vain olla lukematta ja kuuntelematta kun asia ei itselle passaa?
Lähden tästä iltapäivälenkille sillä aikaa kun uunissa paistuu taimen;)Samat ajatukset ovat pyörineet päässäni näiden parin viimeisen päivän aikana, aikaisemminkin, mutta eilen minulla oli erityisen huono päivä täällä, kun en saanut mitään tarttumaan ennenkuin myöhään yöllä.
Uutena täällä on joko pidettävä matalaa profiilia tai sitten teroitettava kannuksensa ja valmistauduttava ottamaan vastaan paljon ennekuin paikkasi vakiintuu. Sinänänsä vahinko, että palstan henki on niinkin agressiivinen; miksi ei aikuiset ihmiset voisi rupatella hyväntahtoisesti toistensa kanssa ja jakaa mielipiteitään riitelemättä ja vihaamatta, menee yli minun hilseen.
Eilen kirjoitin blogistani ja tuntuu olevan tabu. Joku ymmärtää sen mainostamiseksi ja rahankeruuksi, vaikka ei olisi yhtään mainosta. Minä halusin vain hieman neuvoja ja palutetta, mutta sitä ei saanut täällä kirjoittaa. Sitten kirjoitin jotain suklaansyömisestä ja sunnuntain touhuista, se hävisi taivaan tuuliin. En vieläkään tiedä miksi. Sitten kommentoin johonkin kinkkujuttuun, se lensi kun keihäs huuhaahan, sitten somessa kiertänyt uutinen paavin pukeutumisesta, joka on nyt täysin yleinen aihe lensi muotiin ja kauneuteen!
Joku sanoi tietävänsä kuka luotsi on...minulla ei ole harmaata aavistusta, mutta ei ainakaan mun kaveri.
Jatka vain kirjoitteluasi tänne kyllä se paikka sinullekin löytyy ja sijaa on vaikka tulisi pari sataa uutta. Tervetuloa!- parempaa odotellen
Paloma.se.co kirjoitti:
Samat ajatukset ovat pyörineet päässäni näiden parin viimeisen päivän aikana, aikaisemminkin, mutta eilen minulla oli erityisen huono päivä täällä, kun en saanut mitään tarttumaan ennenkuin myöhään yöllä.
Uutena täällä on joko pidettävä matalaa profiilia tai sitten teroitettava kannuksensa ja valmistauduttava ottamaan vastaan paljon ennekuin paikkasi vakiintuu. Sinänänsä vahinko, että palstan henki on niinkin agressiivinen; miksi ei aikuiset ihmiset voisi rupatella hyväntahtoisesti toistensa kanssa ja jakaa mielipiteitään riitelemättä ja vihaamatta, menee yli minun hilseen.
Eilen kirjoitin blogistani ja tuntuu olevan tabu. Joku ymmärtää sen mainostamiseksi ja rahankeruuksi, vaikka ei olisi yhtään mainosta. Minä halusin vain hieman neuvoja ja palutetta, mutta sitä ei saanut täällä kirjoittaa. Sitten kirjoitin jotain suklaansyömisestä ja sunnuntain touhuista, se hävisi taivaan tuuliin. En vieläkään tiedä miksi. Sitten kommentoin johonkin kinkkujuttuun, se lensi kun keihäs huuhaahan, sitten somessa kiertänyt uutinen paavin pukeutumisesta, joka on nyt täysin yleinen aihe lensi muotiin ja kauneuteen!
Joku sanoi tietävänsä kuka luotsi on...minulla ei ole harmaata aavistusta, mutta ei ainakaan mun kaveri.
Jatka vain kirjoitteluasi tänne kyllä se paikka sinullekin löytyy ja sijaa on vaikka tulisi pari sataa uutta. Tervetuloa!Tahtoopi vain olla, että palstan mentaliteettiin joku väsyy alta aikayksikön, kuin tuntuu väsyvän vanhanakin osallistujana.
Eikä tässä ole kyse vain jostain poistopolitiikasta.
Kaikella on mittansa, ihmisen jaksamisella, tässäkin paikassa.
Luulisi useimpia miellyttävän sopuisa juttelu, mikä ei tarkoita mitään samanmielisyyttä. - hain suomi24
Salmikki kirjoitti:
Lähden tästä iltapäivälenkille sillä aikaa kun uunissa paistuu taimen;)Kinkunkaluamisen poisti aloittaja itse, se näkyy kun hakee korppis .
- Salmikki
Paloma.se.co kirjoitti:
Samat ajatukset ovat pyörineet päässäni näiden parin viimeisen päivän aikana, aikaisemminkin, mutta eilen minulla oli erityisen huono päivä täällä, kun en saanut mitään tarttumaan ennenkuin myöhään yöllä.
Jatka vain kirjoitteluasi tänne kyllä se paikka sinullekin löytyy ja sijaa on vaikka tulisi pari sataa uutta. Tervetuloa!Kiitos Paloma kauniista sanoistasi ja tervetulotoivotuksesta. Kyllä käyn palstalla jatkossakin mutta en ole hakemassa mitään vakiintunutta paikkaa vaan leppoisaa ajatustenvaihtoa silloin tällöin kun vastaan tulee mielenkiintoinen aihe. Miksei uuden ketjun avauskin jos omaan päähän sattuu iskemään älynvälähdys.
Elämässä on niin paljon muutakin mielenkiintoista tekemistä, mutta välillä muiden ihmisten, ihan ventovieraidenkin kanssa, on ihan mukava turista.
En ole rekisteröitynyt vielä, mutta olen kirjoittanut tuolla samalla nimimerkillä kaikki eli en ihan puskasta tai ihan miten asian kukanenkin tulkitsee.
Kyllä tälle foorumille mahtuu . Kaikkia ei todellakaan tarvitse lukea eikä jokaista kommentoida.
- joku raja oltava
Hienoa, että ainakin tällaiset laatuketjut saavat pysyä palstalla.
- ++++
Terveellistä kunkin tykönään laittaa aivot hetkeksi narikkaan, ja olla pönöttämättä.
Kunhan muistaa pyytää ne takaisin lähtiessään.
Fiksulla on varaa välillä höperöidäkin, eheyttää aivotoimintaa, jos sitä yleensä on. - ++++
++++ kirjoitti:
Terveellistä kunkin tykönään laittaa aivot hetkeksi narikkaan, ja olla pönöttämättä.
Fiksulla on varaa välillä höperöidäkin, eheyttää aivotoimintaa, jos sitä yleensä on.Joo, ei tällä palstalla saa pönöttää tai lentää miesten muoti palstalle niin että hujahtaa.
- ++++
++++ kirjoitti:
Joo, ei tällä palstalla saa pönöttää tai lentää miesten muoti palstalle niin että hujahtaa.
Taattua laatua vain Lidlistä! Uudenvuoden juhliin paavipuku 13:50.
- Noloa juttua
++++ kirjoitti:
Fiksulla on varaa välillä höperöidäkin, eheyttää aivotoimintaa, jos sitä yleensä on.Kuka tällä palstalla on pönöttänyt?!
Täällä ei sallita asiallisuutta eikä huumoria, pelkästään typeryyttä, halpamaisuutta ja moukkamaisuutta.
Jo on maailma mallillaan kun aikuiset käskevät pieremään verta! - Rauhalle terveisiä!
Noloa juttua kirjoitti:
Kuka tällä palstalla on pönöttänyt?!
Täällä ei sallita asiallisuutta eikä huumoria, pelkästään typeryyttä, halpamaisuutta ja moukkamaisuutta.
Jo on maailma mallillaan kun aikuiset käskevät pieremään verta!Se minuakin täällä ihmetytti. Kuka sanoo moista bussipysäkillä jollekin uppo-oudolle.
Kumma, jos saa puhua ruo'asta, muttei siitä, mitä siitä muotoutuu.
Kannattaisi kunkin meistä kunnioittaa hieman muitakin kirjoittajia, eikä ainakaan hankkimaan tietoista sotatilaa. - aikuistako?
Rauhalle terveisiä! kirjoitti:
Se minuakin täällä ihmetytti. Kuka sanoo moista bussipysäkillä jollekin uppo-oudolle.
Kumma, jos saa puhua ruo'asta, muttei siitä, mitä siitä muotoutuu.
Kannattaisi kunkin meistä kunnioittaa hieman muitakin kirjoittajia, eikä ainakaan hankkimaan tietoista sotatilaa.Joo, ja kuka käskee vieraan ihmisen ottaa kylmä suihku ja pieraista päälle ja mennä sen jälkeen kallonkutistajalle?
- ++++
Noloa juttua kirjoitti:
Kuka tällä palstalla on pönöttänyt?!
Jo on maailma mallillaan kun aikuiset käskevät pieremään verta!Jos pönöttää tulloo peräpukamat, helepottaa jos pieree ja pukama halkijaa. Ottasitta vua neuvosta vuarin, jottahan tuata!
- hai vei
++++ kirjoitti:
Jos pönöttää tulloo peräpukamat, helepottaa jos pieree ja pukama halkijaa. Ottasitta vua neuvosta vuarin, jottahan tuata!
Pukamat vei kirurgi.
- pönköttää
Illan tehtävä, montako kirjoitusvirhettä löydät aloituksesta ??
- ++++
Minä en ala laskemaan. Minua ei käskytetä.
- ...semmosta
No niinkun tavallista. Kirjailijoille sattuu...
No, sopiiko joku vielä riisitautisen aloittajan vanhoihin rytkyihin? Siinäpä kysymys. - ++++
++++ kirjoitti:
Minä en ala laskemaan. Minua ei käskytetä.
Eikä minulle linkitetä. En avaa.
- ++++
++++ kirjoitti:
Eikä minulle linkitetä. En avaa.
Enkä minä. Avaa.
- ++++
...semmosta kirjoitti:
No niinkun tavallista. Kirjailijoille sattuu...
No, sopiiko joku vielä riisitautisen aloittajan vanhoihin rytkyihin? Siinäpä kysymys.Tää ketju menee kyllä Danny-ketjun ohi. Yöllä on hirvee ketjunostatus.
- ++++
Rytkyjä?
Kaikki vaatteet ovat sopivia koska ostin joulujälkialennuksesta uudet.
;-) Minulle sopii kaikki vaatteet edelleenkin, ei asiaa alennusmyynteihin :)
Lutusella on paino noussut kaksi ja puoli kiloa. Luulen että se johtuu enemmänkin ulkotöiden puutteesta ja lentopallon pelaamisen vähyydestä näin joulunaikaan. Ei oo luntakaan että saisi liikuntaa ...- Kaikkea kanssa
En ole koskaan sinun rytkyihisi sopinutkaan :).
- Jöpsö Jorma
Tasan ei käy onnenlahjat. Sulla pököttää ja mulla jököttää.
- gluteeniton
:))))))))))
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502234Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖24889- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51831Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me118819Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733