Meidän 3 vuotiaalta mäykyltä leikattiin kesällä kohtu tulehduksen vuoksi. Nyt olen huomannut, että koira on lihonnut leikkauksen jälkeen. Mielestäni on syönyt samanlain kuin ennen leikkausta ja liikkumiset myös samanlain. Voiko lievä lihominen johtua leikkauksesta?
Kiitos vastauksista :)
kohtu leikattu
mäykky<3
1
159
Vastaukset 1
- Hilppa
Meillä joku 4-5kk sitten leikattiin nisäkasvain ja kohtu poistettiin samalla. Siellä sanoivat että leikatut koirat lihoavat helposti, joten ruuan kanssa pitää olla tarkka.. mutta meillä koiruus oli jopa 1kk normaalia laihempi, mutta nyt palanut normi painoonsa :) mutta sinun kohdallasi kannattaa vaikka vähentää ruoka määrää 3/4 tai sitten ostaa steriluidun koiran ruokaa, joka on yleensä kevyempää... tai sitten lisää liikuntaa :D en kyllä ole mikään eläinlääkäri, noin mä ainaskin tekisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411877Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 102888
- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12505- 78501