Meidän 3 vuotiaalta mäykyltä leikattiin kesällä kohtu tulehduksen vuoksi. Nyt olen huomannut, että koira on lihonnut leikkauksen jälkeen. Mielestäni on syönyt samanlain kuin ennen leikkausta ja liikkumiset myös samanlain. Voiko lievä lihominen johtua leikkauksesta?
Kiitos vastauksista :)
kohtu leikattu
mäykky<3
1
159
Vastaukset
- Hilppa
Meillä joku 4-5kk sitten leikattiin nisäkasvain ja kohtu poistettiin samalla. Siellä sanoivat että leikatut koirat lihoavat helposti, joten ruuan kanssa pitää olla tarkka.. mutta meillä koiruus oli jopa 1kk normaalia laihempi, mutta nyt palanut normi painoonsa :) mutta sinun kohdallasi kannattaa vaikka vähentää ruoka määrää 3/4 tai sitten ostaa steriluidun koiran ruokaa, joka on yleensä kevyempää... tai sitten lisää liikuntaa :D en kyllä ole mikään eläinlääkäri, noin mä ainaskin tekisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671