Ostin keväällä käytettynä ko. Naulaimen. Toimi hienosti rungon pystytyksen, mutta nyt on alkanut jättää nauloja ylös. Tuntuu kun ei paukattais enään samallalailla kun aluksi.
Ensin putsasin laitteen ja varmistin et akku täynnä. Ei vailutusta.
Siiten avoin enemmän va vaihdoin männän renkaat ja tiivisteet jotka hupltopaketin mukana tulee
Kaasua on kokeiltu halpis kaasua ja pasloden kaasulla. Bexin omaa kaasua ei oo nyt ollut, mutta toimi kyllä kesällä hyvin eri kaasuilla. Käyttölämpötila on nyt ollut 3- 5 asteen tienoilla.
Oisko jollain idistä mikä vois olla vikana. Pitäis varmaan testaa viel lämpimässä hallissa bex kaasulla. Mut tuskin vaikuttaa. Voisko antaa liian vähän kaadua?
bex impulssirunkonaulain
5
416
Vastaukset
- itse asentaja
Nyt oli pyssy, akku ja kaasu yön lämpimässä varastossa ja tein koenaulauksia sisällä lämpimässä varastossa. Nyt sitten toimi ihan normaalisti. Eli on sitten 2-( 5) astetta bexille liian kylmä. Onko muilla vastaavaa kokemusta ja mistä tuo ero pyssyjen välillä mahtaa johtua. Pasloden im90 kun sanotaan kestävän jopa pakkaskelejä hyvin?
- huoltomies
Hei.
Koetan vastailla.
Mitä naulaa käytät?
Bexin kuten muissa halpis naulaimissa on vammana että rihlatut 90mm eivät mene pohjaan helpolla tai koskaan, riippuu puusta mihin mätetään.
Sileät 90mm menee jos on kunnossa.
Mutta itse ongelmaan.
Oletko tarkistanut että iskuri on suora?
Ei ole naulanjämiä sylinterin ja ns nokkaraudan välissä?
Sylinterissä öljyä reippaasti?
Itse sylinterissä ei ole naarmuja?
Palokammion venttiilit kunnossa?
Moottorin ympärillä olevat o rengas tai metallirenkaat ehjät jotka tiivistävät palotilan?
Kaasujen päiväys?
Jos vika jatkuu niin päästään viassa eteenpäin.
Ps, minkä merkin nauloilla temmot menemään?- itse asentaja
Homma toimii taas kun pitää pyssyn, akun ja kaasun lämpimässä. Ja oli yosiaan kampsnauloja kesästä jotka silloin toimi ihan ok. Nyt on sileät 90mm. Pyssyn tosiaan täyshuolsin joten on renkaat ja tiivisteet ehjinä. Ja varmaan muutkin kun nyt toimii taas
- juu on
Kyllä se lämpötila vaikuttaa. Ei toimi noissa lämpötiloissa
kaasunaulain kunnolla. Kaasumerkillä ei ole merkitystä.
Tämä perustuu vaan omaan kokemukseen, voi muilla toimiakin. Paineilmanaulain
onneksi toimii pakkasellakin ainakin jos kompura on lämpimässä. - kari789
Kai tuo ongelma johtuu siitä, että kaasun paine laskee kylmässä ja naulain saa vähemmin kaasua kylmässä. Sen antama iskuenergia on sitten pienempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774