Ostin sitten uuden kun täällä niin mukavasti vaan haukutaan
meinaan ecoboostin.Tosin en tiedä siitä vielä mitään koska en ole sitä vielä saanut.Keskustella siitä kyllä jo voisi ja onhan minulla koeajo mielipide.
Ei muuta kuin haukkumaan vaan.Autoa odotan innolla.
uuden
7
436
Vastaukset
- köfffffffffffff
Jep .. hommaa myös palokunta..hihiiihhiiiiiiiii
- talon tapaan
Palais vaan niin vakuutus hoitaa uuden.haahaahaaaaaaa
- hyvän
Valitsit tästä köffin kommenteista ei tarvi välittää on vakavasti sairas.on muutenn loistava moottori itsellä 2.0 ecoboos on muuten potkua ja muutama on usassa palanut toista on kun mese kutsuu palovaaran takia 200000 autoa korjaukseen usassa
- Voitti Väne
Ecoboost minullakin tilauksessa.. Odotan innolla.. Ainakin lukujen valossa edullinen polttoaineen kulutus...
- köffffffff
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhh - nöffffffff
köffffffff kirjoitti:
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhhNiiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
- jal3
nöffffffff kirjoitti:
Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
Ei ne haukkujat siitä autosta tiedä mitään. Ei niillä ole sellaista autoa edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446