Ostin sitten uuden kun täällä niin mukavasti vaan haukutaan
meinaan ecoboostin.Tosin en tiedä siitä vielä mitään koska en ole sitä vielä saanut.Keskustella siitä kyllä jo voisi ja onhan minulla koeajo mielipide.
Ei muuta kuin haukkumaan vaan.Autoa odotan innolla.
uuden
7
436
Vastaukset 7
- köfffffffffffff
Jep .. hommaa myös palokunta..hihiiihhiiiiiiiii
- talon tapaan
Palais vaan niin vakuutus hoitaa uuden.haahaahaaaaaaa
- hyvän
Valitsit tästä köffin kommenteista ei tarvi välittää on vakavasti sairas.on muutenn loistava moottori itsellä 2.0 ecoboos on muuten potkua ja muutama on usassa palanut toista on kun mese kutsuu palovaaran takia 200000 autoa korjaukseen usassa
- Voitti Väne
Ecoboost minullakin tilauksessa.. Odotan innolla.. Ainakin lukujen valossa edullinen polttoaineen kulutus...
- köffffffff
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhh - nöffffffff
köffffffff kirjoitti:
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhhNiiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
- jal3
nöffffffff kirjoitti:
Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
Ei ne haukkujat siitä autosta tiedä mitään. Ei niillä ole sellaista autoa edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292069
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77710
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463