uuden

talon tapaan

Ostin sitten uuden kun täällä niin mukavasti vaan haukutaan
meinaan ecoboostin.Tosin en tiedä siitä vielä mitään koska en ole sitä vielä saanut.Keskustella siitä kyllä jo voisi ja onhan minulla koeajo mielipide.
Ei muuta kuin haukkumaan vaan.Autoa odotan innolla.

7

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köfffffffffffff

Jep .. hommaa myös palokunta..hihiiihhiiiiiiiii

• talon tapaan

Palais vaan niin vakuutus hoitaa uuden.haahaahaaaaaaa

• hyvän

Valitsit tästä köffin kommenteista ei tarvi välittää on vakavasti sairas.on muutenn loistava moottori itsellä 2.0 ecoboos on muuten potkua ja muutama on usassa palanut toista on kun mese kutsuu palovaaran takia 200000 autoa korjaukseen usassa

• Voitti Väne

Ecoboost minullakin tilauksessa.. Odotan innolla.. Ainakin lukujen valossa edullinen polttoaineen kulutus...

• köffffffff

Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
        odotan todella innolla ..hihihhhhh

• nöffffffff
        köffffffff kirjoitti:

Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
        odotan todella innolla ..hihihhhhh

Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?

• jal3
        nöffffffff kirjoitti:

Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?

Ei ne haukkujat siitä autosta tiedä mitään. Ei niillä ole sellaista autoa edes.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      15
      1387
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      208
      1355
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe