Ostin sitten uuden kun täällä niin mukavasti vaan haukutaan
meinaan ecoboostin.Tosin en tiedä siitä vielä mitään koska en ole sitä vielä saanut.Keskustella siitä kyllä jo voisi ja onhan minulla koeajo mielipide.
Ei muuta kuin haukkumaan vaan.Autoa odotan innolla.
uuden
7
436
Vastaukset
- köfffffffffffff
Jep .. hommaa myös palokunta..hihiiihhiiiiiiiii
- talon tapaan
Palais vaan niin vakuutus hoitaa uuden.haahaahaaaaaaa
- hyvän
Valitsit tästä köffin kommenteista ei tarvi välittää on vakavasti sairas.on muutenn loistava moottori itsellä 2.0 ecoboos on muuten potkua ja muutama on usassa palanut toista on kun mese kutsuu palovaaran takia 200000 autoa korjaukseen usassa
- Voitti Väne
Ecoboost minullakin tilauksessa.. Odotan innolla.. Ainakin lukujen valossa edullinen polttoaineen kulutus...
- köffffffff
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhh - nöffffffff
köffffffff kirjoitti:
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhhNiiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
- jal3
nöffffffff kirjoitti:
Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
Ei ne haukkujat siitä autosta tiedä mitään. Ei niillä ole sellaista autoa edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447