Ostin sitten uuden kun täällä niin mukavasti vaan haukutaan
meinaan ecoboostin.Tosin en tiedä siitä vielä mitään koska en ole sitä vielä saanut.Keskustella siitä kyllä jo voisi ja onhan minulla koeajo mielipide.
Ei muuta kuin haukkumaan vaan.Autoa odotan innolla.
uuden
7
436
Vastaukset
- köfffffffffffff
Jep .. hommaa myös palokunta..hihiiihhiiiiiiiii
- talon tapaan
Palais vaan niin vakuutus hoitaa uuden.haahaahaaaaaaa
- hyvän
Valitsit tästä köffin kommenteista ei tarvi välittää on vakavasti sairas.on muutenn loistava moottori itsellä 2.0 ecoboos on muuten potkua ja muutama on usassa palanut toista on kun mese kutsuu palovaaran takia 200000 autoa korjaukseen usassa
- Voitti Väne
Ecoboost minullakin tilauksessa.. Odotan innolla.. Ainakin lukujen valossa edullinen polttoaineen kulutus...
- köffffffff
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhh - nöffffffff
köffffffff kirjoitti:
Minäkin odotan innolla iympiityneitä foordilaisia, joiden auto seisoo alvariinsa pajoilla..
odotan todella innolla ..hihihhhhhNiiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
- jal3
nöffffffff kirjoitti:
Niiiiin niillä kuitenkin on auto. Jotain mitä odottaa muutskin kuin uusi lähihoitojakso, vai mitä köfffff ?
Ei ne haukkujat siitä autosta tiedä mitään. Ei niillä ole sellaista autoa edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461