Jos ei kerran usko, eikä koe kristinuskoa elämänsä raamiksi, niin eikö ole paljon rehellisempää erota kirkosta.
Eilös kirkosta eroaminen ole aivan rehellistä
7
167
Vastaukset
- et voi mitään
Jos on kastettu, niin pappien mukaan sinä uskot ihan pakolla
- huomenna lähtee
Ei kuulosta reililta. Mutta kirkkomeininki...
- Valheet jatkuvat
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
- chili con servatiivi
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
- Valheet jatkuvat
mave kirjoitti:
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
Eipä ole minun uskontoni. Mutta joo, en vakavissaan kyllä ole ikinä kuullut papeilta väitettä, että kastettu uskoo ihan pakolla.
- Valheet jatkuvat
chili con servatiivi kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
Valitettavasti olen niin paljon täällä nähnyt konsujen valehtelevan ja vääntelevän muiden puheita, etten pelkän kuulopuheen perusteella voi uskoa väitteeseesi. Jos laitat linkin, jossa joku pappi väittää, että kastettu väistämättä uskoo eikä muuta voi, niin opinpa sitten jotain uutta. Yleistykseksi siitä ei vielä ole, jotta 'papit' näin opettaisivat, mutta näkisinpä edes kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7610277Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827036Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267013Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016255Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1026113Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh905786Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455364Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845198Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa585139Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405068