Jos ei kerran usko, eikä koe kristinuskoa elämänsä raamiksi, niin eikö ole paljon rehellisempää erota kirkosta.
Eilös kirkosta eroaminen ole aivan rehellistä
7
129
Vastaukset
- et voi mitään
Jos on kastettu, niin pappien mukaan sinä uskot ihan pakolla
- huomenna lähtee
Ei kuulosta reililta. Mutta kirkkomeininki...
- Valheet jatkuvat
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jaapajaa, en ole kuullut yhdenkään papin noin väittävän koko elinikäni aikana. Taidat olla konservatiivi?
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
- chili con servatiivi
Valheet jatkuvat kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
- Valheet jatkuvat
mave kirjoitti:
Luterilaisen opin perusteita. Luterilaisessa opissa lapsi saa kasteen yhteydessä uskon ja siten voi pelastua. Olisi hyvä, jos sinäkin ottaisit selvää uskonnostasi.
Eipä ole minun uskontoni. Mutta joo, en vakavissaan kyllä ole ikinä kuullut papeilta väitettä, että kastettu uskoo ihan pakolla.
- Valheet jatkuvat
chili con servatiivi kirjoitti:
Jos et ole kuullut, niin sinulla olisi ollut mahdollisuus nähdä, kun pappi noin kirjoittaa. Täällä on parikin pappia moista sepostanut. Yhteenkin sellaiseen väitteeseen minä laitoin vastaukseksi jotain tyyliin, saako sitä kastetta siinä tapauksessa peruttua kun en minä lutikoiden taivaaseen pakolla halua.
Valitettavasti olen niin paljon täällä nähnyt konsujen valehtelevan ja vääntelevän muiden puheita, etten pelkän kuulopuheen perusteella voi uskoa väitteeseesi. Jos laitat linkin, jossa joku pappi väittää, että kastettu väistämättä uskoo eikä muuta voi, niin opinpa sitten jotain uutta. Yleistykseksi siitä ei vielä ole, jotta 'papit' näin opettaisivat, mutta näkisinpä edes kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000578939124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1881535Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221277- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662