Hame ilman pikkareita

Tyttö -98

Oon ysiluokkalainen tyttö. Olen ajatellut jo kauan mennä kouluun hame päällä ilman pikkareita. Kannattaako minun toteuttaa idea?

24

4923

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piupalickfnb

Jos haluut huoranmaineen niin JOO tietty :D ite en menis mutta pojat varmasti tykkää ;) minihameen kanssa en suosittele ainakaa XD

• Tyttö -98

Sellaisessa farkkuminihameessa ajattelin mennä. Ei kai sitä nyt kukaan katsele toisten hameiden alle, nii en kyl jää kiinni.

• saattaa vilahtaa

Muist varoo portaikkoja

• Tyttö -98

nonii, hyvin meni päivä ilman pikkuhousuja, ei kukaa huomannu mitää. huomenna ohuessa marimekon raitamekossa ilman pikkareita kouluun :--)

• Voi voi

Voi jumalauta mikä huora tästä tytöstä vielä kasvaa... Sääliks käy.

• öö??

mitä vittua :D ?

• Per Vertti

Laita kuvia!!

• poikka

Onko tämä yleistäkin tyttöjen keskuudessa. Mikäs siinä varmaan mukavaa. Ja vaikka joku näkisikin vilaukselta, ei voi välttämättä olla varma oliko sinulla oikeasti pikkarit, joten senkus jatkat.

• esdrftgyjkl

miksi? jos rajoja pelkäät ni stringit on keksitty.

• öljy

Miksi kukaan ylipäätään pelkää rajoja. Tosin tässä on varmaan muusta kyse.

• poikax

tietenkin se on hieno asia :) haluisitko ansaita myös rahaa hyvin, pikkareillasi? laita maili osoitteesi vaikka :)

• voisi itsekkin.

Tässähän oli juuri kysymys ilman pikkareita olosta. Vai ajatelitko ostaa turhiksi jääneet pikkarit.

• poikax
        voisi itsekkin. kirjoitti:

Tässähän oli juuri kysymys ilman pikkareita olosta. Vai ajatelitko ostaa turhiksi jääneet pikkarit.

ehkä. jos vain joku haluisi myydä käyttämiään pikkareita.

• utelias1

Tytöt varmaan haluaa hakea ääri kokemuksia tuolla. Tuleeko mitään erikoisia tuntemuksia sitten kun kuljette ilman pikkareita?

• Pikkarit jalkaan!

Kyllä! Tulee! Itse tunnen oloni epävarmaksi ja turvattomaksi ilman pikkareita ja pelottaa turvallisuuteni vuoksi! :O Eli... pikkarit jalkaan äläkä vilauttele.... yksityisiä kehonosiasi! D:

• Sassus

Jee! Mä kans välil kuljen ilman pikkareita :)
      Kuumaa kesää odotellen!

• ei oo totta

Voi voi...

• Ite en ainakaan tekis niin

• HYPE

Ei

• Oot ROHKEE!

Hyvä! Sä oot rohkee, jokainen saa liikkua ulkona niin kuin haluaa!

• pissaliisako

En ymmärrä miten joku vois kulkee ilma pikkareit HAMEEN kanssa? Minne kaikki valkovuodot sit menee? maahanko ja kelatkaa jos menkat tulis liian aikasin.. Hups.. :s

• "Hyvä! Sä oot rohkee, jokainen saa liikkua ulkona niin kuin haluaa! "

Oikeestaan jos joku lähtis tästä nyt juoksee alasti pitkin Helsingin katuja tmv, niin aika äkkii tulis poliisisetä vastaan... Tai tytöillä varmaan poliisitäti, koska kytät ei varmaan haluu mitään pedofiilin mainetta.

• Kaidetz

No aika erikoista on etä hame tekee naisesta huoran? ja kuka sinne alle kattelee sehän on tirkistelyä!
      Jokainen aikuinen kyllä tietää mitä siellä hameen alal ON ,ei mua ainakaan kiihota mennä kattelee oudon naisen hameen alle kun omakin nainen on.

• Anonyymi

Tuskinpa tässä keskustelussa on ollut mukana yhtään naista tai tyttöä. Pervot viisikymppiset sedät kuolaa toistensa fantasioita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3472
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2139
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1985
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1368
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1334
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1287
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1055
    Aihe