Ollaan menossa Khao Lakiin
Khao Lak Merlin Beach Resort -hotelliin tuttavapariskunnan kanssa 2viikoksi 23.1.2014. Haaveissa olis päästä kalastusretkelle mutta ei missään nimessä niille kalliillle. Onko tietoa, paljonko paikalliset maksavat ja mitä retkeen kuuluu?
Kalastusta Khao Lakissa?
3
306
Vastaukset
- Lomille lomille
Pitkähäntävene päiväksi ei maksa montaakaan sataa bahtia per hlö. Kysykää paikallisista matkatoimistoista..
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9580140
Khao lak sijaitsee luonnonsuojelualueella, niin se kalastus vähän kyseenalaista, kuten linkittämästäni ketjustakin voi päätellä.
Jos itse asuisin merlinissä ja kalastamaan haluaisin aloittaisin kyselemisen katekandalta. Hän pitää miehensä ( komol ) kanssa omistamaansa *komol's corner* ravintola/hieronta yritystä sillä rannalla. Heillä myös komol's tour niminen matkailualan yritys. Lähinnä norsusafaria järjestävät. Myös välittävät niitä saariretkiä, phi phi yms joilla nyt ainakin pääsee kalastamaan.
Heidän palveluksessaan on myös ilmeisesti kalastajasukua oleva nainen. hänen englanninkielentaitonsa ei ehkä riitä asian selvittämiseen, jos heidän mukaansa haluaisi kalastamaan. katakenda kyllä osaa tulkata, ja järjestää asioita.
jos sieltä ei tärppää, niin sitten retkien tarjoajia on khao lak:n keskusta pullollaan. Phuketista pääsisi ainakin järjestetyille kalastusreissuille.
Sieltä mistä mennään koh kho khaolle. voi myös vuokrata pitkähäntäveneen omaan käyttöön, ihan halpaa se ei kuitenkaan ollut. Mutta jos lähtiöitä on porukassanne useampia, niin sitten se voi olla vaihtoehto.
Merlinkin varmasti osaisi auttaa, heidän tarjoamansa palvelut ovat useinmiten yleistä hintatasoa korkeammat. Muutenhan hotellinne on enemmän kuin hyvä.- minä
Kiitos paljon. Näistä on paljon apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427