Kalastus Khao Lakissa

mahdollista?

Ollaan menossa maaliskuussa Khao Lakiin kahdeksi viikoksi ja aikeissa olisi sisällyttää lomaan kalastusreissu. Onko kellään kokemusta kalastuksesta ko.kohteessa. Phuketissa esim. näkyisi olevan mahdollisuus kalastukseen, samoin Krabilla, mutta onnistuuko Khao Lakin seuduilla? Olisi myös kiva saada tietoa hinnoista, ajankohdista, kaloista joita mahdollisuus saada yms. Kiitos, jos jollain tietoa. Helpottaisi suunnittelua...

5

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän huono

      Similanin saaret ovat Khao lakista n. 50-60 km päässä ja ne kaikki, mukaanlukien Koh Bon jne pohjoiseen mentäessä ovat National Park eli Kansallista suojelualuetta, jossa ei saa kalastaa, tosin kalastusaluksia näkyy thaipuolustusvoimien aluksista huolimatta öisin aluella, mutta... se on laitonta, Khao Lakin ranta-alueella voi kalastaa, tai sitten matkaa Phuketin vesille. Phuketiin on matkaa vähän yli 100 km, ei tuo ole kovin kummonen lisä?

      • asiaa!

        Tosiaan Similan ja snorklaajat niin lähellä. Parempi vain ettei kalastella niitä fisuja sieltä pois... Olet oikeassa Phuketin suhteen, välimatkat lyhyet joten karauttaa päiväseltään sinne. Googlattiin semmonen kalastusjärkkäri ku Tuna Resort, voisi kokeilla sitä... toiv hyvä kans! Tarkoituksena olisi saada esim.purjekaloja ja parracudoja joten taitaa ollakin viisainta suunnata rantavesistön sijaan tuonne isommille aalloille:)


    • http://www.patong.fi/home.htm
      vene FlyingFinn, joka on myös kimpassa
      http://www.surasakfishingtour.com/index.html järjestäjän kanssa ja vene löytyy myös niitten sivulta.
      mut taitaa olla parempi ottaa yhteys Janne Manniseen, jonka numeron näet Midnight Sunin sivulla, tai käydä paikan päällä Patongin baarissa. Halvempi nähtävästi (2200baht/nenä),jos on muitakin lähdössä, kuten yleensä on.
      Mut vilkaise noita.
      Vene on muuten hieno, muistaakseni toissa joulukuussa neitsytmatka.
      Purjekala ja nokkakala jotka saaliina kymmenien tonnikalojen lisäks.
      Ja on siellä Harri Haataisen järjestämiä kalareissuja, mut en muista nettiosoitetta, mut googlettamalla varmaan löytyy.
      Ja lukemattomia muita reissuja katukioiskeista.

      • juttu-

        Kiitos vinkistä. Tuon kautta onnistuisi snorklauskin samalla kertaa, tosin täytynee käydä vielä Similanilla erikseen. Plussaa myös, että ko.järkkärin reissuilla niille mahdollisuus grillata paatilla nahkaansa ketkä eivät kalasta. ps.onko tietoa, tarjoovatko niitä merisairautta ehkäseviä tabuja, vai onko oltava omasta takaa? Ei ollut mainintaa sivuilla, tosin sekin selvinnee kun pirauttaa matkanjärjestäjälle...


      • juttu- kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Tuon kautta onnistuisi snorklauskin samalla kertaa, tosin täytynee käydä vielä Similanilla erikseen. Plussaa myös, että ko.järkkärin reissuilla niille mahdollisuus grillata paatilla nahkaansa ketkä eivät kalasta. ps.onko tietoa, tarjoovatko niitä merisairautta ehkäseviä tabuja, vai onko oltava omasta takaa? Ei ollut mainintaa sivuilla, tosin sekin selvinnee kun pirauttaa matkanjärjestäjälle...

        ollut tarjolla Chalongin satamassa niitä tarvitseville. Mut soita Jannelle ja varmista. Kerro Jannelle teveiset Kiteltä. Hyvä reissu odottaa teitä ja toivottavasti saalistakin? Ottakaa kämppä sieltä 1-2 yöksi ja menette edellisenä päivänä phuketiin ja reissun jälkeisenä päivänä takas. Iltasella Midnight sunissa safkat saaliskaloista ja päivän kertausta omaan tahtiin ;) Itse oon huhtikuun Patongilla ja kalaan täytyy päästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe