Ollaan menossa maaliskuussa Khao Lakiin kahdeksi viikoksi ja aikeissa olisi sisällyttää lomaan kalastusreissu. Onko kellään kokemusta kalastuksesta ko.kohteessa. Phuketissa esim. näkyisi olevan mahdollisuus kalastukseen, samoin Krabilla, mutta onnistuuko Khao Lakin seuduilla? Olisi myös kiva saada tietoa hinnoista, ajankohdista, kaloista joita mahdollisuus saada yms. Kiitos, jos jollain tietoa. Helpottaisi suunnittelua...
Kalastus Khao Lakissa
5
1127
Vastaukset
- vähän huono
Similanin saaret ovat Khao lakista n. 50-60 km päässä ja ne kaikki, mukaanlukien Koh Bon jne pohjoiseen mentäessä ovat National Park eli Kansallista suojelualuetta, jossa ei saa kalastaa, tosin kalastusaluksia näkyy thaipuolustusvoimien aluksista huolimatta öisin aluella, mutta... se on laitonta, Khao Lakin ranta-alueella voi kalastaa, tai sitten matkaa Phuketin vesille. Phuketiin on matkaa vähän yli 100 km, ei tuo ole kovin kummonen lisä?
- asiaa!
Tosiaan Similan ja snorklaajat niin lähellä. Parempi vain ettei kalastella niitä fisuja sieltä pois... Olet oikeassa Phuketin suhteen, välimatkat lyhyet joten karauttaa päiväseltään sinne. Googlattiin semmonen kalastusjärkkäri ku Tuna Resort, voisi kokeilla sitä... toiv hyvä kans! Tarkoituksena olisi saada esim.purjekaloja ja parracudoja joten taitaa ollakin viisainta suunnata rantavesistön sijaan tuonne isommille aalloille:)
http://www.patong.fi/home.htm
vene FlyingFinn, joka on myös kimpassa
http://www.surasakfishingtour.com/index.html järjestäjän kanssa ja vene löytyy myös niitten sivulta.
mut taitaa olla parempi ottaa yhteys Janne Manniseen, jonka numeron näet Midnight Sunin sivulla, tai käydä paikan päällä Patongin baarissa. Halvempi nähtävästi (2200baht/nenä),jos on muitakin lähdössä, kuten yleensä on.
Mut vilkaise noita.
Vene on muuten hieno, muistaakseni toissa joulukuussa neitsytmatka.
Purjekala ja nokkakala jotka saaliina kymmenien tonnikalojen lisäks.
Ja on siellä Harri Haataisen järjestämiä kalareissuja, mut en muista nettiosoitetta, mut googlettamalla varmaan löytyy.
Ja lukemattomia muita reissuja katukioiskeista.- juttu-
Kiitos vinkistä. Tuon kautta onnistuisi snorklauskin samalla kertaa, tosin täytynee käydä vielä Similanilla erikseen. Plussaa myös, että ko.järkkärin reissuilla niille mahdollisuus grillata paatilla nahkaansa ketkä eivät kalasta. ps.onko tietoa, tarjoovatko niitä merisairautta ehkäseviä tabuja, vai onko oltava omasta takaa? Ei ollut mainintaa sivuilla, tosin sekin selvinnee kun pirauttaa matkanjärjestäjälle...
juttu- kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Tuon kautta onnistuisi snorklauskin samalla kertaa, tosin täytynee käydä vielä Similanilla erikseen. Plussaa myös, että ko.järkkärin reissuilla niille mahdollisuus grillata paatilla nahkaansa ketkä eivät kalasta. ps.onko tietoa, tarjoovatko niitä merisairautta ehkäseviä tabuja, vai onko oltava omasta takaa? Ei ollut mainintaa sivuilla, tosin sekin selvinnee kun pirauttaa matkanjärjestäjälle...
ollut tarjolla Chalongin satamassa niitä tarvitseville. Mut soita Jannelle ja varmista. Kerro Jannelle teveiset Kiteltä. Hyvä reissu odottaa teitä ja toivottavasti saalistakin? Ottakaa kämppä sieltä 1-2 yöksi ja menette edellisenä päivänä phuketiin ja reissun jälkeisenä päivänä takas. Iltasella Midnight sunissa safkat saaliskaloista ja päivän kertausta omaan tahtiin ;) Itse oon huhtikuun Patongilla ja kalaan täytyy päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734