Millaisia kokemuksia porukalla noista noin kymmenen vuotta vanhoista GTi Golfeista? Onko miten kestäviä?
Faija lupasi ostaa mulle 5000-9000 euron auton ja itse olen ihastellut noita Golfeja.
Onko virittäminen kallista? Kannattaako valmiiksi "tuunattua" ostaa?
Tuohon hintahaarukkaan sopii vm. 2002-2005 Golfeja ja niillä ajettu noin 200tkm. Saa toki ehdotella muitakin HOT-autoja, joilla saa gimmoja kyytiin ja pystyy ajmaan sporttisesti. Olen lukiossa 2. luokalla.
GTi Golf
1
139
Vastaukset
- t4 volle
itellinä oli joskus GTI golf 1.8t, eikä siihe tarvinnu tehdä mitään kallista ja isoja kone remppoja kone kesti kyl iha hyvin mitä se mul oli vm tais olla muistaakseen 02.
Jos tiedät kun semmosen firman kuin MoTest niin siellä maksaa perusohjelmointi "lastutus" alkaen 399€, ja custom ohjelmointi 92€/tunti
mut liikahtaaha noi turbo golfit jo puoli vakionakin ihan hyvin 8,5s 0-100 ja tuotto on 110 KW 150 HP mutta jos haluut niin vie tonne virmaa ja ohjelmoi moottori saat 50 HP lisää iha hyvin, jonka jälkee sul on yhtä paljo hv ku volvo s/v40 t4 147 KW 200HV
itelläni on nykyisin s40 volle t4 josta lyötyy toi MoTest ohjelmointi tällä hetkellä hv pöyrii siin 230 hv tienoilla :) ahdot vaa 1.3 bar :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870