GTi Golf

Lari 18w

Millaisia kokemuksia porukalla noista noin kymmenen vuotta vanhoista GTi Golfeista? Onko miten kestäviä?
Faija lupasi ostaa mulle 5000-9000 euron auton ja itse olen ihastellut noita Golfeja.
Onko virittäminen kallista? Kannattaako valmiiksi "tuunattua" ostaa?

Tuohon hintahaarukkaan sopii vm. 2002-2005 Golfeja ja niillä ajettu noin 200tkm. Saa toki ehdotella muitakin HOT-autoja, joilla saa gimmoja kyytiin ja pystyy ajmaan sporttisesti. Olen lukiossa 2. luokalla.

1

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t4 volle

itellinä oli joskus GTI golf 1.8t, eikä siihe tarvinnu tehdä mitään kallista ja isoja kone remppoja kone kesti kyl iha hyvin mitä se mul oli vm tais olla muistaakseen 02.

Jos tiedät kun semmosen firman kuin MoTest niin siellä maksaa perusohjelmointi "lastutus" alkaen 399€, ja custom ohjelmointi 92€/tunti

mut liikahtaaha noi turbo golfit jo puoli vakionakin ihan hyvin 8,5s 0-100 ja tuotto on 110 KW 150 HP mutta jos haluut niin vie tonne virmaa ja ohjelmoi moottori saat 50 HP lisää iha hyvin, jonka jälkee sul on yhtä paljo hv ku volvo s/v40 t4 147 KW 200HV

itelläni on nykyisin s40 volle t4 josta lyötyy toi MoTest ohjelmointi tällä hetkellä hv pöyrii siin 230 hv tienoilla :) ahdot vaa 1.3 bar :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      90
      2045
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1825
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1470
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      143
      1360
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1106
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1005
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      102
      986
    Aihe