Korkeapaineilmaa 200 baaria.

Joroisten ukko

Kiinnostasko ketään lähteä kimppaan ostamaan korkeapainekompuraa ?
Sukeltamiseen, ilmakiväärein.......

13

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsa

      Tunke ukko munas komuram puktee ja tyki laulaaamoo

      • Joroisten ukko

        Eipä taida neidistä siihen olla.


    • Osakkaita on nyt tulut jotta yks osuus on noin 100€ . Siis kompura jolla voi täyttää sukelluspullot , ilmakiväärit.
      Soodapuhaltaa joka on hellävaraisempi ja paljon parempi kuin hiekkapuhallus, jos haluaa entisöidä jotain.

    • pelle pöllö

      Herra Lohvansuun kannattaisi kirjoitta niin että ihmiset ymmärtäisivät lukemansa.Mulla ei tahdo mennä jakeluun tarkoituksesi ei tulut 100e hiekkapuhallus hellämietonen

      • Elikkä kompura jolla saa painetta noin 230 baaria. Tarkoitettu sukelluspullojen täyttöön. Voi näinollen täyttää muitakin ilmapuulloja.
        On ihanteellinen kovien paineiden tekemiseen.
        Kova paine on hyvä myös soodapuhalluksessa, hiekkapuhallushan on huono, sen tietää jokainen, venyttää ohuita peltejä.
        Sooda taas jättää ohuen kalvon ruostetta vastaan, eikä tartte ihan heti pohjamaalata. Soodapuhallus ei myöskään säre kumiosia, letkuja, stefoja.....


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Elikkä kompura jolla saa painetta noin 230 baaria. Tarkoitettu sukelluspullojen täyttöön. Voi näinollen täyttää muitakin ilmapuulloja.
        On ihanteellinen kovien paineiden tekemiseen.
        Kova paine on hyvä myös soodapuhalluksessa, hiekkapuhallushan on huono, sen tietää jokainen, venyttää ohuita peltejä.
        Sooda taas jättää ohuen kalvon ruostetta vastaan, eikä tartte ihan heti pohjamaalata. Soodapuhallus ei myöskään säre kumiosia, letkuja, stefoja.....

        Laitteet on jo ostettu.
        Jos asia on outo, niin kuukkeloi.


      • raepuhaltaja
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Laitteet on jo ostettu.
        Jos asia on outo, niin kuukkeloi.

        Soodapuhallus on toki parempi menetelmä kuin hiekkapuhallus,mutta käsittääkseni ruokasooda jota puhaltaessa käytetään ei jätä mitään varsinaista suojakalvoa.


      • Niks, naks
        raepuhaltaja kirjoitti:

        Soodapuhallus on toki parempi menetelmä kuin hiekkapuhallus,mutta käsittääkseni ruokasooda jota puhaltaessa käytetään ei jätä mitään varsinaista suojakalvoa.

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.


      • Niks ja naks
        Niks, naks kirjoitti:

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.

        Hirveet paineet minullakin. Yhtä neitosta jahtasin ja kosinkin. Sanoi että ei. Kun olet juvan takametsistä kotoisin.Sanoi hän. Komeat amisviikset minulla mutta kun kerran ei niin ei.Ja saakeli autossakin nopat ja vunterpaumi. Mutta niin vaan meni sekin tyttö MIKKELILÄISEN kaverin kanssa kihloihin. Ihan tosta vaan.Olen tuntenut alaluokilta asti sen tytön, mullehan se oisi kuulunut. Nyt kyllä harmittaa niks ja naks.
        Kävin pesullakin ja ihmettelin tulinks mä vai olikos se vaan hoitoainetta???


      • jordex
        Niks ja naks kirjoitti:

        Hirveet paineet minullakin. Yhtä neitosta jahtasin ja kosinkin. Sanoi että ei. Kun olet juvan takametsistä kotoisin.Sanoi hän. Komeat amisviikset minulla mutta kun kerran ei niin ei.Ja saakeli autossakin nopat ja vunterpaumi. Mutta niin vaan meni sekin tyttö MIKKELILÄISEN kaverin kanssa kihloihin. Ihan tosta vaan.Olen tuntenut alaluokilta asti sen tytön, mullehan se oisi kuulunut. Nyt kyllä harmittaa niks ja naks.
        Kävin pesullakin ja ihmettelin tulinks mä vai olikos se vaan hoitoainetta???

        Tuu perjantaina päämajan tänne mikkeliin,meil on täällä gay-ilta.Transuilua,yms muuta kivaa.


      • riks ja raks
        Niks, naks kirjoitti:

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.

        Ruostu saatana molemmat!


    • kohta on vappu

      Markkinaidea. Voisko sillä puhaltaa ilmaa vappuna ilmapalloihin myös?

    • keijo223

      Tunke ny persiisees se komupura ja laita paarit kakkoseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2063
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1732
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      262
      1699
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      67
      1696
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1502
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1433
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      288
      1219
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    9. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      49
      1200
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    Aihe