Korkeapaineilmaa 200 baaria.

Joroisten ukko

Kiinnostasko ketään lähteä kimppaan ostamaan korkeapainekompuraa ?
Sukeltamiseen, ilmakiväärein.......

13

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pertsa

      Tunke ukko munas komuram puktee ja tyki laulaaamoo

      • Joroisten ukko

        Eipä taida neidistä siihen olla.


    • Osakkaita on nyt tulut jotta yks osuus on noin 100€ . Siis kompura jolla voi täyttää sukelluspullot , ilmakiväärit.
      Soodapuhaltaa joka on hellävaraisempi ja paljon parempi kuin hiekkapuhallus, jos haluaa entisöidä jotain.

    • pelle pöllö

      Herra Lohvansuun kannattaisi kirjoitta niin että ihmiset ymmärtäisivät lukemansa.Mulla ei tahdo mennä jakeluun tarkoituksesi ei tulut 100e hiekkapuhallus hellämietonen

      • Elikkä kompura jolla saa painetta noin 230 baaria. Tarkoitettu sukelluspullojen täyttöön. Voi näinollen täyttää muitakin ilmapuulloja.
        On ihanteellinen kovien paineiden tekemiseen.
        Kova paine on hyvä myös soodapuhalluksessa, hiekkapuhallushan on huono, sen tietää jokainen, venyttää ohuita peltejä.
        Sooda taas jättää ohuen kalvon ruostetta vastaan, eikä tartte ihan heti pohjamaalata. Soodapuhallus ei myöskään säre kumiosia, letkuja, stefoja.....


      • arto.lohvansuu kirjoitti:

        Elikkä kompura jolla saa painetta noin 230 baaria. Tarkoitettu sukelluspullojen täyttöön. Voi näinollen täyttää muitakin ilmapuulloja.
        On ihanteellinen kovien paineiden tekemiseen.
        Kova paine on hyvä myös soodapuhalluksessa, hiekkapuhallushan on huono, sen tietää jokainen, venyttää ohuita peltejä.
        Sooda taas jättää ohuen kalvon ruostetta vastaan, eikä tartte ihan heti pohjamaalata. Soodapuhallus ei myöskään säre kumiosia, letkuja, stefoja.....

        Laitteet on jo ostettu.
        Jos asia on outo, niin kuukkeloi.


      • raepuhaltaja
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        Laitteet on jo ostettu.
        Jos asia on outo, niin kuukkeloi.

        Soodapuhallus on toki parempi menetelmä kuin hiekkapuhallus,mutta käsittääkseni ruokasooda jota puhaltaessa käytetään ei jätä mitään varsinaista suojakalvoa.


      • Niks, naks
        raepuhaltaja kirjoitti:

        Soodapuhallus on toki parempi menetelmä kuin hiekkapuhallus,mutta käsittääkseni ruokasooda jota puhaltaessa käytetään ei jätä mitään varsinaista suojakalvoa.

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.


      • Niks ja naks
        Niks, naks kirjoitti:

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.

        Hirveet paineet minullakin. Yhtä neitosta jahtasin ja kosinkin. Sanoi että ei. Kun olet juvan takametsistä kotoisin.Sanoi hän. Komeat amisviikset minulla mutta kun kerran ei niin ei.Ja saakeli autossakin nopat ja vunterpaumi. Mutta niin vaan meni sekin tyttö MIKKELILÄISEN kaverin kanssa kihloihin. Ihan tosta vaan.Olen tuntenut alaluokilta asti sen tytön, mullehan se oisi kuulunut. Nyt kyllä harmittaa niks ja naks.
        Kävin pesullakin ja ihmettelin tulinks mä vai olikos se vaan hoitoainetta???


      • jordex
        Niks ja naks kirjoitti:

        Hirveet paineet minullakin. Yhtä neitosta jahtasin ja kosinkin. Sanoi että ei. Kun olet juvan takametsistä kotoisin.Sanoi hän. Komeat amisviikset minulla mutta kun kerran ei niin ei.Ja saakeli autossakin nopat ja vunterpaumi. Mutta niin vaan meni sekin tyttö MIKKELILÄISEN kaverin kanssa kihloihin. Ihan tosta vaan.Olen tuntenut alaluokilta asti sen tytön, mullehan se oisi kuulunut. Nyt kyllä harmittaa niks ja naks.
        Kävin pesullakin ja ihmettelin tulinks mä vai olikos se vaan hoitoainetta???

        Tuu perjantaina päämajan tänne mikkeliin,meil on täällä gay-ilta.Transuilua,yms muuta kivaa.


      • riks ja raks
        Niks, naks kirjoitti:

        Kokeileppa.
        Hiekkapuhalla ja soodapuhalla samanlaiset kappaleet ja jätä ulos sateeseen, niin huomaat eron.

        Ruostu saatana molemmat!


    • kohta on vappu

      Markkinaidea. Voisko sillä puhaltaa ilmaa vappuna ilmapalloihin myös?

    • keijo223

      Tunke ny persiisees se komupura ja laita paarit kakkoseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe