Kiinnostasko ketään lähteä kimppaan ostamaan korkeapainekompuraa ? Sukeltamiseen, ilmakivääreihin.......
Paineilmaa 200 baaria
17
411
Vastaukset
Osakkaita on nyt tulut jotta yks osuus on noin 100€ . Siis kompura jolla voi täyttää sukelluspullot , ilmakiväärit.
Soodapuhaltaa joka on hellävaraisempi ja paljon parempi kuin hiekkapuhallus, jos haluaa entisöidä jotain.
Eikö ole paikalla ketään joka tajuais kuinka paljon parempi on sooda- hiekkapuhallus ?- pelkkä ukko
Missä päin voisi täällä lähiseudulla soodapuhalluttaa mp:n tankin?
- Hahhahhaaaa
Niin siis sinä hoidat puhumisen ja toiset maksaa. Paljonkos itse ajattelit sijoittaa? Vai pääsikö juuri loppumaan?
- pelkkä ukko
Hahhahhaaaa kirjoitti:
Niin siis sinä hoidat puhumisen ja toiset maksaa. Paljonkos itse ajattelit sijoittaa? Vai pääsikö juuri loppumaan?
Vittu ääliö kysyin missä voisin puhalluttaa tankin,tottai maksan työstä,ei kuulu tapoihin teetättää kellään ilmaista työtä.
- Hahhahhaaaaa
pelkkä ukko kirjoitti:
Vittu ääliö kysyin missä voisin puhalluttaa tankin,tottai maksan työstä,ei kuulu tapoihin teetättää kellään ilmaista työtä.
Elähän nyt pelkkä ukko ala synnyttämään, ei tuo ed. kirjotus ollut sulle tarkotettu, joten sori siitä, vaan tämän ketjun aloittaja UKOLLE. Se yrittää maksattaa kompuransa hyväntahtoisilla hölmöillä!
- aloittaja1
Hahhahhaaaaa kirjoitti:
Elähän nyt pelkkä ukko ala synnyttämään, ei tuo ed. kirjotus ollut sulle tarkotettu, joten sori siitä, vaan tämän ketjun aloittaja UKOLLE. Se yrittää maksattaa kompuransa hyväntahtoisilla hölmöillä!
Niinkö. En yrittänyt kun saada halvalla kaikille mahdollisuuden.
Noo, kompura on nyt ostettu ja sillä siisti.
Parempi näin, saapahan laskuttaa töistään nyt.
- jipero
Kyll ootte juntteja Pieksänmäkeläiset.Toivottavasti moni teistä pieksetään kunnolla tänä vuonna.ÄÄLIÖT!
- jipero on neiti :D
Jipero on taijettu pieksee pieksämäkeläisten toimesta ku noin katkerana täällä itkee tihrustaa :D vai veikö joku pieksämäkeläinen sun naisen?
- Julpero
Housussasi on prinssinakki ja nyrkkisi on golfpallonkokoinen.Go fuck yourself.
- 19+2
Julpero kirjoitti:
Housussasi on prinssinakki ja nyrkkisi on golfpallonkokoinen.Go fuck yourself.
Sitä kovempaa sattuu mitä pienempi on :)
- jipero
jipero on neiti :D kirjoitti:
Jipero on taijettu pieksee pieksämäkeläisten toimesta ku noin katkerana täällä itkee tihrustaa :D vai veikö joku pieksämäkeläinen sun naisen?
Voisitko haistella persettäni,pieksämäkelänen homo!
- jipero on homo
jipero kirjoitti:
Voisitko haistella persettäni,pieksämäkelänen homo!
Jiperoo kiukuttaa ku ei oo saanu poikaystävältään kikkeliä :) taijat olla puppeli!!!!
- jipero
jipero on homo kirjoitti:
Jiperoo kiukuttaa ku ei oo saanu poikaystävältään kikkeliä :) taijat olla puppeli!!!!
Itse taidat olla kiinostunut parafiliasta,ellet peräti koprofagiasta.
- Wittuhaisee
Jättäkää ne sukelluspullot täyttämättä.Niin päästään turhista ihmisistä eroon???
- Homot muualle
Eikö nämä homot voisi perustaa ihan oman keskusteluketjun. Piti sitten tulla pilaamaan tämäkin keskustelu. S..tanan HOMOT!
- perseet
Homot muualle kirjoitti:
Eikö nämä homot voisi perustaa ihan oman keskusteluketjun. Piti sitten tulla pilaamaan tämäkin keskustelu. S..tanan HOMOT!
Nuole anusta!Haluat kumminkin.
Pieksämäen kokoiselle paikkakunnalle riittä 2 baaria. Parempi kun ei olisi yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483