Paineilmaa 200 baaria

Joroisten ukko

Kiinnostasko ketään lähteä kimppaan ostamaan korkeapainekompuraa ? Sukeltamiseen, ilmakivääreihin.......

17

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osakkaita on nyt tulut jotta yks osuus on noin 100€ . Siis kompura jolla voi täyttää sukelluspullot , ilmakiväärit.
      Soodapuhaltaa joka on hellävaraisempi ja paljon parempi kuin hiekkapuhallus, jos haluaa entisöidä jotain.

      Eikö ole paikalla ketään joka tajuais kuinka paljon parempi on sooda- hiekkapuhallus ?

    • pelkkä ukko

      Missä päin voisi täällä lähiseudulla soodapuhalluttaa mp:n tankin?

      • Hahhahhaaaa

        Niin siis sinä hoidat puhumisen ja toiset maksaa. Paljonkos itse ajattelit sijoittaa? Vai pääsikö juuri loppumaan?


      • pelkkä ukko
        Hahhahhaaaa kirjoitti:

        Niin siis sinä hoidat puhumisen ja toiset maksaa. Paljonkos itse ajattelit sijoittaa? Vai pääsikö juuri loppumaan?

        Vittu ääliö kysyin missä voisin puhalluttaa tankin,tottai maksan työstä,ei kuulu tapoihin teetättää kellään ilmaista työtä.


      • Hahhahhaaaaa
        pelkkä ukko kirjoitti:

        Vittu ääliö kysyin missä voisin puhalluttaa tankin,tottai maksan työstä,ei kuulu tapoihin teetättää kellään ilmaista työtä.

        Elähän nyt pelkkä ukko ala synnyttämään, ei tuo ed. kirjotus ollut sulle tarkotettu, joten sori siitä, vaan tämän ketjun aloittaja UKOLLE. Se yrittää maksattaa kompuransa hyväntahtoisilla hölmöillä!


      • aloittaja1
        Hahhahhaaaaa kirjoitti:

        Elähän nyt pelkkä ukko ala synnyttämään, ei tuo ed. kirjotus ollut sulle tarkotettu, joten sori siitä, vaan tämän ketjun aloittaja UKOLLE. Se yrittää maksattaa kompuransa hyväntahtoisilla hölmöillä!

        Niinkö. En yrittänyt kun saada halvalla kaikille mahdollisuuden.

        Noo, kompura on nyt ostettu ja sillä siisti.
        Parempi näin, saapahan laskuttaa töistään nyt.


    • jipero

      Kyll ootte juntteja Pieksänmäkeläiset.Toivottavasti moni teistä pieksetään kunnolla tänä vuonna.ÄÄLIÖT!

      • jipero on neiti :D

        Jipero on taijettu pieksee pieksämäkeläisten toimesta ku noin katkerana täällä itkee tihrustaa :D vai veikö joku pieksämäkeläinen sun naisen?


      • Julpero

        Housussasi on prinssinakki ja nyrkkisi on golfpallonkokoinen.Go fuck yourself.


      • 19+2
        Julpero kirjoitti:

        Housussasi on prinssinakki ja nyrkkisi on golfpallonkokoinen.Go fuck yourself.

        Sitä kovempaa sattuu mitä pienempi on :)


      • jipero
        jipero on neiti :D kirjoitti:

        Jipero on taijettu pieksee pieksämäkeläisten toimesta ku noin katkerana täällä itkee tihrustaa :D vai veikö joku pieksämäkeläinen sun naisen?

        Voisitko haistella persettäni,pieksämäkelänen homo!


      • jipero on homo
        jipero kirjoitti:

        Voisitko haistella persettäni,pieksämäkelänen homo!

        Jiperoo kiukuttaa ku ei oo saanu poikaystävältään kikkeliä :) taijat olla puppeli!!!!


      • jipero
        jipero on homo kirjoitti:

        Jiperoo kiukuttaa ku ei oo saanu poikaystävältään kikkeliä :) taijat olla puppeli!!!!

        Itse taidat olla kiinostunut parafiliasta,ellet peräti koprofagiasta.


    • Wittuhaisee

      Jättäkää ne sukelluspullot täyttämättä.Niin päästään turhista ihmisistä eroon???

      • Homot muualle

        Eikö nämä homot voisi perustaa ihan oman keskusteluketjun. Piti sitten tulla pilaamaan tämäkin keskustelu. S..tanan HOMOT!


      • perseet
        Homot muualle kirjoitti:

        Eikö nämä homot voisi perustaa ihan oman keskusteluketjun. Piti sitten tulla pilaamaan tämäkin keskustelu. S..tanan HOMOT!

        Nuole anusta!Haluat kumminkin.


    • Pieksämäen kokoiselle paikkakunnalle riittä 2 baaria. Parempi kun ei olisi yhtään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe