laihdutus

66kg!!

Moi :) Olen tässä ajatellut ruveta vähän tiputtaa painoani, mutta olen kuullut kavereiltani että jos laihduttaa niii "rasva" lähtee eka rinnoista eli toisin sanoen rinnat pienenee ekas..onko tää totta.?.
oon siiis 15v eli rintani vielä kasvavat.. :D
jos jollakin on hyvä vinkkejä nopeaan laihdutukseen niin niitä saa antaa :DDD
kiitos!

6

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj__

      Liiku paljon ja syö terveellisestä äläkä liian vähän niin varmasti lähtee paino tippumaan

    • Pari vinksua ;)

      Se riippuu ihmisestä, toisilta lähtee ensiks reisistä, toisilla mahasta ja joiltain ikävä kyllä tisseistä :D Mut tosin jos rintas viel kehittyy niin tuskin ensimmäisenä sieltä.

      Mut toi on perinteinen ohje että liiku paljon, mieluiten aerobista liikuntaa (kävely, pyöräily, hölkkä, uinti, tanssi yms) ja sit syö paljon proteiinipitosta ruokaa. Jos haluu kunnolla treenata niin kannattaa kattoo sellanen kotiinsopiva ohjelma, mulle sanottiin että hyviä on mm:

      vatsat, kyykyt, jalannostot ja sit vaikka 1-2kg painoilla et kumpaankin käteen painot, nostat kädet sivuille ja pidät siinä niin kauvan kun jaksat. Muistat toistot, et ainakin 3-5krt toistat yhen sarjan :) Eli jos vaikka 50 kyykkyä niin x 3 vaikkapa :)

      Ja on tosi tärkeetä että jos pidät yhen "reenipäivän" niin seuraava on välipäivä, jollon vaan venyttelet ja teet vaikka pitkän kävelylenkin :)

      Äläkä odota sellasta että vaikka reenaat viikon niin paino putois heti, pidemmällä ajalla syntyy pysyvät tulokset. Pikadietit pudottaa painoo nopeesti mutta se tulee melkein yhtä nopeesti takasin. Niitä kannattaa käyttää ainoostaan kun tietää että on tulossa tyyliin juhlat viikon päästä ja pakko mahtua mekkoon :D

    • Anna 13veeeee

      Mä en tiputa painoo sil on 38,4kg mut mul on sairaan paksut raidet ja ohut vatsa nii se näyttää pahalt. Mite reisist sais läskin pois?

    • jjj__

      Jos et halua, eikä sun kannatakkaan missään nimessä laihdttaa, niin hommaa lihasta reisiin niin ne näyttää vähemmän läskeiltä

    • Aloittaja:))

      kiiitos vastauksista ja vinkeistä :)

    • Aika turhaa tehä tästä aiheesta niin montaa viestiä, yksinkertasesti laihdut kun kulutat enemmän mitä syöt..rupeet lenkkeilee ni se polttaa rasvaa kaikkialta. Niin turhaa tehä kuntosaliohjelmaa 15-vuotiaalle, alotat jonkun kivan harrastuksen jos palaa kaloreita ohes..=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe