miksi tytöt ei pelaa

-98poika

Juu eli miks tytöt ei pelaa tai ei ne ainakaa pahemmin mainosta asiasta jos ne sitä tekee:D miulta tyttö sais isot propsit siitä että se pelais ja sen kaa vois jutella siitä:)

92

2183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuudeli_tyttö

      Tarkoitatko videopelejä?

      • -98poika

        Niitäpä mie


    • just a girly things

      Syynä on varmaan se että wi kaikkia kiinnosta istua videopelien ääressä jos on joku ihana ihminen vieressä.:) kyllä minä ainaki tykkään pelailla joskus jotain poikaystävän kanssa mutta en mä koko ajan jaksais videopelien äärel olla jos on muutakin seuraa:D tai sit on niitäki ku väittää pelei nörttie hommiks ku o jotai huomiohuorii mut mä en ite semsist ihmisist kauheesti pidä

      • -98poika

        Niinno tää on ihan ymmärrettävää, mutta kyllä moni sanoo että niistä saapi ainakii paljon puhuttavaa


    • tytsy1

      no joo mä aineki pelaan tosi paljon just kaikkee nhl14 ja bo pelei :D

      • -98poika

        En oo ikinä kuullu että tyttö pelais codeja:D onkos ketään joka pelaa lolia tai dotaa


      • 99tyttö-
        -98poika kirjoitti:

        En oo ikinä kuullu että tyttö pelais codeja:D onkos ketään joka pelaa lolia tai dotaa

        Pelaan lolia o.o


      • juuuuuu
        -98poika kirjoitti:

        En oo ikinä kuullu että tyttö pelais codeja:D onkos ketään joka pelaa lolia tai dotaa

        Pelaan lolia joskus, dotaaki vois kokeilla, ja mw3 ja black ops joskus :D oon 99 tyttö


    • Tyttööö

      Mä taidan pelat melkee joka päivä jtn

    • Tyttö

      Pelit on just best, en oikeen muuta teekkään ku vaan istun konee ääres ja pelaan :D Jos en pelaa nii katon ku joku muu pelaa! Pewdiepie

      • -98 poika

        Pewdiepie on paras:D päivä miullakii menee samalla tavalla


      • Pewii hyi satn
        -98 poika kirjoitti:

        Pewdiepie on paras:D päivä miullakii menee samalla tavalla

        Ooksä joku homo vai???


      • Pewds<3
        Pewii hyi satn kirjoitti:

        Ooksä joku homo vai???

        Mitä homoo on siin et kattoo Pewdsiä?


      • -98poika
        Pewds<3 kirjoitti:

        Mitä homoo on siin et kattoo Pewdsiä?

        Dont feed le trolls, se tietää että sille vastataan tuolleen


      • elämänkoulu
        -98poika kirjoitti:

        Dont feed le trolls, se tietää että sille vastataan tuolleen

        On Se kyllä silti aika homoa katsoa tyttömäisen ja henkisesti keskenkasvuisen teinin kiljumista paskoille peleille...


      • kaappimorsoanimeSCPeliö
        elämänkoulu kirjoitti:

        On Se kyllä silti aika homoa katsoa tyttömäisen ja henkisesti keskenkasvuisen teinin kiljumista paskoille peleille...

        Älä jaksa.. Kaikki saa tehä mitä huvittaa eikä oo homoo kattoo pewdiepieta vaik oiski poika -.- munki luokast ja koulust iso osa kattoo pewdiepieta ja iso osa niist ketkä kattoo on poikia ja niistä pojist iso osa EI oo homoja, välttis kukaa niist ei oo.


    • HC-Gamer

      Missä ne kunnon pelaajatytöt on jotka pelaa muutaki ku codii ja ammuntapelejä.

      • -98poika

        Ai minecraftii vai:D no ei läppä läppä, ei codit omastakaa mielestä mitää kunnon pelejä oo ihan hyvää ajankulutusta ne on:D MOBAt on pathaita ja strategiat niiku civit ja nää


      • 98Likka

        Pitääkö tehä lista? ;)


      • MANGA

        Noh kato esim MangaMix:siä 29 naikkonen pelailee


      • MANGA
        MANGA kirjoitti:

        Noh kato esim MangaMix:siä 29 naikkonen pelailee

        *MangaMinx*


    • gamer1

      Oma tyttöystäväni pelaa mineä ja pelejä mitä steamistä on löytynyt :) Ja kyl se seurailee noit pelaajiaki tubessa :p Ja aika usein pelataanki yhessä :D

      • yolooooooo

        Sellane tyttöystävä ois aika mukava minkä kanssa vois pelata:)


    • hejhej98

      En omista mitää pelejä ja vanhemmat muutenki vihaa sitä et pelaan kännykäl kokoaja tai on meil kyl wii, mut ois kiva jos ois joku jonka kaa pelaa ;3 kattelen kans tosi paljo kaikkii pelivideoit youtubest ja ois kiva kokeilla pelaa gta mutten omista ni vähä vaikeeta ...

      • tyttöö99

        Visit ois ihanaa jos löytäsin pojan, joka tajuu noista asioista jotain ja ei pidä tyttöä typeränä, jos hän pelaa :c ite oon 99 tyttö ja pelaan satunnaisesti erillaisia pelejä ja seuraan youtubessa pewdiepieta, laeppavika on kans kiva yms.. Ois nii mahtavaa pelatapoikkiksen kanssa :3 vähän kilpailla.. U know? Mut täälläpäin kaikki pelaajatytöt on muiden silmissä lapsellisia pikkupoikia ): siks mä ainaki pidän hyvin matalaa profiilia ja puhun peleistä vaan kun niistä kysytään.. Mut sillon juttua vasta riittääkin :3 ehkä joskus...


    • 13wöö

      Kyllähän näitä tyttöjä löytyy, jotka pelaa(:
      Ite kiinostun lähinnä sotapeleistä :3 ( Unchartedit, codit, bf.. yms.)
      Heavy Rain, Beyond, The last of us ja gtat on kanssa iha mahtavia :)

    • Kaikki pois koneelta

      Ja vielä kerran. Ei sellaista ilmiötä ole ku gamergirl oi ihquu. Jotkut pelaa jotkut ei.
      Ei se niin harvinaista ole tytöltä ja kaikkihan ovat joskus pelailleet.
      On paljon nuoria miehiä jotka viettää koneella 2h viikos. Ne on näitä jotka osaa elää ja tietää mikä elämässä on tärkeää. Itse vietän ihan liikaa aikaa koneella ja se koituu vielä mun tuomioksi...

    • GuildWars forever!

      • näin on

        Ettehän te mitään peleistä tiedä. ainoa oikea peli on farming simulator 2013 ja ehkä Truck simulator 2


      • Va Va Voom
        näin on kirjoitti:

        Ettehän te mitään peleistä tiedä. ainoa oikea peli on farming simulator 2013 ja ehkä Truck simulator 2

        No jos MLPt lasketaan niin kyllä!!


    • gamegirl99

      Mä pelaan red dead redemption,gta,medal of honor ja bf3 ;3 olis kyl salee mukava joskus saaha semmonen poikaystävä joka pelaa ainaki jotai noist peleist,nii vois vähä "kisailla" ja pelata sillee yhessä söpösti ja istuu siin pojan sylis sillee you know :3 mutta,täällä mis asun tyttöjä jotka pelaa nii pietään "outoina" :/ joten tämä taitaa jäädä haaveeks

    • I♡Games

      Eläytyykö kukaan täällä peleihin?
      Itse esim. pidätän hengitystä jos on joku kohta missä sukelletaan ja talvella pidän ikkunaa auki jos on lumimaa.
      Omituistako?

      • -98poika

        Joskus pienempänä itekkii tuolleen tein:D


      • 98Likka

        Pienenä Spyroa pelatessa syljin tai siis ''pärisytin'' kieltä ku sen piti syöstä tulta.
        Tänä päivänäkin jos pelissä pitää hypätä niin kyllä jalka nousee mukana... Jaaaa Juoksukohdissa, mikä peli sitten onkin, nii nojaudun vaistonomaisesti eteenpäin....... Ihan ku se jotai auttais >xD


      • ei oo

        Ei ole :D


      • eebens aabens
        98Likka kirjoitti:

        Pienenä Spyroa pelatessa syljin tai siis ''pärisytin'' kieltä ku sen piti syöstä tulta.
        Tänä päivänäkin jos pelissä pitää hypätä niin kyllä jalka nousee mukana... Jaaaa Juoksukohdissa, mikä peli sitten onkin, nii nojaudun vaistonomaisesti eteenpäin....... Ihan ku se jotai auttais >xD

        tai sitte jos pelaa jotai auto peliä ja pitää kääntyä johonki suuntaan nii kyllä sitä itekki kallistuu mukana :DD mutta pelit


    • Poikapeluri14

      Ois kiva pelata ja puhuu skypes jonkun samanikäsen tytön kaa :3

      Itellä ei oo codia tai mut tykkään kyl pelata niit. Yleensä pelaan Minecraftia tai ehkä
      GTA V ja jos en pelaa nii oon joko ulkona tai katon youtubest jotai :P

    • -98tyttö

      Joskus pelaan GTAta veljen kaa :)

      • 15+3

        Gtat on jees


    • Poikapeluri14

      Oisko tääl ketää -99 tyttöö joka pelaa Minecraftia?:)

      • ööäääääääääähh

        Mä pelaan ainaki :) -99 tyttö oon


      • Poikapeluri14
        ööäääääääääähh kirjoitti:

        Mä pelaan ainaki :) -99 tyttö oon

        Kiinnostaisko joskus pelata skypen kanssa?:)


      • Poikapeluri14
        Poikapeluri14 kirjoitti:

        Kiinnostaisko joskus pelata skypen kanssa?:)

        Syvä hiljaisuus ._.


    • teri

      Ihmiset on vaan erilaisia, toisia kiinnostaa videopelit ja toisia ei.
      Itse kyllä piirrän ja pelaan, enkä ymmärrä näitä "perus" teinejä, jotka meikkaa lokinpaskat naamaansa ja nuoleskelee jokaista vastaantulijaa. U__U
      Mainostuksesta taas, eikai pojatkaan sitä huutele, että hei minä pelaan videopelejä!
      Ne tytöt, jotka sitä mainostelee, ei varmaan edes oikeasti pelaa tai ainakaan pelaa vain pelatakseen. Yleensä ne on semmoisia huomio huoria.
      Osasyynä saattaa taas olla se, että osa pelaaja pojista melkein palvoo näitä tyttöpelaajia ja tuijottaa vaan suu ammollaan. Eihän semmoinen nyt ole kivaa.

    • -99 Pelityttö :D

      No kyl mä ainaki pelaan, vaikka tyttö olen :) Tää on niiku mun salainen harrastus, josta vain veli ja sen pari kaveria tietää :D En nyt muista
      kaikkien pelien nimiä, mut oon kokeillu tosi monia. Esim yks ihan mahtava on semmone missä tapetaan zombeja ja koitetaan selviytyä :3 Se on kyl aika raaka, mut ei haittaa

      • Just gaming

        Jaksaisitkos joskus tulla vaix gtaV w/ skype tai jtn


      • Just gaming

        Sori toi tommonen tylsä kysymys ku mä olen niin hirmusen hyvä kirjottamaan noita tuommosoia voestejä niinkuin tämäkin


    • teemulleleipä69

      Tytöt takas sinne keittiöön.

      • Just gaming

        Jospa vaikka menisit ravitolaan ni ei noitten tyttöjen aina siel keittiös tarvii härätä -_-
        #Onhan se laeppavika aikamoisen hyvä


    • 98Likka

      Miks siitä pitäis tehdä kauhee Big Deal jos tyttö pelaa? Mun mielestä se on vaa ärsyttävää

      • 98Likka

        Siis ei se et pelaa vaa se, et tekee siitä Big Deal xD


    • 98Likka

      Mut sitte siitä taas......, et joo pelaan, mut en mä tajuu mitä tarkottaa se et buuttaa se ja poista toi systeemi ja lataa se lisäosa uudestaa... okei ei kukaa mulle noin oo sanonu, mut toiki kuulostaa mulle iha heprealta. xD
      Osaan käynnistää pelin jonka joku on mulle koneelle ladannu, tarviiko siihe muuta? välillä mulle tulee näitä kauniita noloja tilanteita, ku poika alkaa puhuu hepreaa ja mä oon sillee ööööööö O.O

    • Näin aloitukseen vastaten: Tytöt ei pelaa, koska videopelit on tehty niin, että ne kiinnostavat enemmän miespuolista kuluttajaryhmää.

      Ja hei kun LaeppaVikaa alettiin lainata, niin:

      "No mä olisin kyllä aika huolissani yhteiskunnasta, jossa voi mennä baariin naisen luo ja sanoo, että mä osaan ihan vitun hyvin pelaa Mortal combatii ja sais sillä sitten pillua."

      XD Tuli ravintolasta mieleen.

      Tosin onhan se vähän outoa, että tytöt ei välttämättä pelaa tyyliin yhtään, että tytöille pitää oikein erikseen tehdä omia videopelejä, että ne kiinnostuu, mutta ei sitten kiinnostukaan. Sitten mä vasta tosin hyppään ikkunasta ulos, kun tulee vastaan ihminen, joka ei tiedä, mikä on Super Mario. Tai siis mitään vauvaa/pikkulasta ei lasketa, mutta se ois oikeesti aika sydärin paikka.

      Anteeksi tämä tajunnanvirrasta filtterinkin läpi kumpuava sönkötys.

      • Jabbulabbup

        siilio mokasit. Sen pelin nimi on Mortal Kombat ellet sitten jotain kopiota tarkoittanut.


    • Tyttö99

      Ite pelaan vähä kaikenlaisia :D Kuten minecraftia, super marioa, mh yms :D Mut the legend of zeldat on parhautta

    • Kateellisia?

      Onks jätkät ny kateellisii, ku mä oon pelannu Bäfää, GTA:ta ja Minecraftia tyttöjen kanssa?

    • -99tytsylääl

      ite pelaan dotaa, lolii, codeja, jaa gta :)

    • hihulihei

      Kyl mä ainaki oon kova pelaamaan auto ja sotapelejä...on mul kyllä mopo en kyl haluis olla tyttö:DDDD

      • Käsilaukku kädessä

        Mut ne ei kuulu naiselliseen olemukseen.


    • Jabba the hutt

      Pelaisin jos ois varaa. Katon kyl ku pewdiepie

      • eebens aabens

        mie kattoin :D


    • gamerboy12

      ois aika mukava pelata jonkun tytön kaa kaikkee bf, codeja, jne (mä en tykkää minestä enkä lolista)
      mut parhaat tubettajat on Pewdiepie, Lakko ja Laeppavika :) (mun mielestä)



      kikkailkaa pliis koska tylsyys!.... :( kik: _poika01

    • Kinkkuhyrrä

      Itse löysin nykyisen poikaystäväni pelaamalla League of Legendsiä. Vuoden päästä olis vihdoin tarkoitus muuttaa yhteen, ja päästä tästä kauhkosuhteen kirouksesta, jätkän pitäis vaan ensin tuo armeija suorittaa. Offtopic.

      Pelailen kuitenkin päivittäin tämän kyseisen jätkän kanssa mm. LoL, Dota 2, CS:go ja Hearthstone kuuluu päivittäisiin peleihin. Välillä saatan vähän minecraftissa muille kaveripojille rakennella, kun ei niillä näytä mitään luovaa puolta olevan.

      Pelaamista en hehkuta, koska koen olevani nolo, kun istun 6h päivässä koneella vailla muuta sosiaalista elämää kuin skype. Enkä kehtaa myöntäväni, että pidän siitä, kun nuoremmat pojat ihailevat pelaavaa muijaa. 8D

    • Tulkkunen

      Olen -95 tyttö ja pelaan minecraftia, world of tanksia ja välillä muitakin pelejä :)

    • tyty98

      Kyl mie ainaki pelaan lolia ja on mulla ps2 ja ps3 kasa pelejä :)

      • poika 13v

        Joku sais tulla pelaa munkaa lolia :3 skype


      • mietitään :)
        poika 13v kirjoitti:

        Joku sais tulla pelaa munkaa lolia :3 skype

        Heitäppä IGN ni kahtellaa jos lisäilen. :--D


    • Lovedemå

      Ite oon 14w tyttö rakastan kauhupelei Resident Evilit on parhait !

    • jokujävg

      Kyllä minä pelaan kaiken maailman sotapelejä

    • jokujävg

      Pelikoneena PS3 PSN pelei codit,bf,beyond two souls,the last of us,mine,gta v,gta v online,mw ja paljo muuta

    • jokujävg

      Ja PewDiePie

    • kaappimorsoanimeSCPolio

      Itte pelaan ainaki 8))) hahah se on kyl totta ettei monet tytöt pelaa paitsi ainaki 3 mun kavereist pelaa melki aina ku saa mahiksen (ja kaikki tyttöjä kuten minä) ja pelaahan muutamat luokkalaisenikin joskus jos oon oikein ymmärtäny :DDD

    • "siilio mokasit. Sen pelin nimi on Mortal Kombat ellet sitten jotain kopiota tarkoittanut. "

      Oli kauheaa. Sinäkin mokasit. Lauseet aloitetaan isolla alkukirjaimella ja minun nimimerkkini on "puhekielellä" Siiliö.

    • Archangel 16v

      Eli kaikki tytöt täällä pelaavat vain CoD, BF, GTA, Minecraft ja näitä TLoU ym. PS exclusiivisiä pelejä.(Okei pelaan itsekkin näitä FPS pelejä mut kyllä nyt jotain muitakin pelejä pitäis pelaa, koska tän palstan tytöt luultavasti pelaavat veliensä pelejä) Seuraako kukaan oikeasti pelimaailmaa muuta kuin Pewdiä tai Laeppaa? Niin ja kyllähän näitä tyttöpelaajia löytyy paljonki kun netissä pelaa, itekkin tunnen pari ja haluaisin tyttöystäväkskin pelaajan.

    • " Seuraako kukaan oikeasti pelimaailmaa muuta kuin Pewdiä tai Laeppaa? "

      Oliks toi vain tytöille? Jos oli, niin en voi vastata, mutta jos ei niin mun youtube-tilillä on tilattu tyyliin miljoona pelikanavaa.

      • StarGirl98

        Seuraan 10 eri tubettajaa:)... MasterMcPvP,SubezPvP,Lakko,Herbalisti,deliwien,PewDiePie,JKokki•Pelifrendit, juizzi,deata,NeddePlay... :) eli seuraan muutakin kun PewFiePiee ja Leappavikaa :)


    • tälläneperus

      Mie pelaan joka päivä jotai pelei. PS2 ja 3 pelei erityisesti. Suosikkipeli on Sly ja oon pelannu ne kaikki suomenkieliset läpi :) kik: vimpelii_

    • stiuppa

      Ite pelaan class of clanssia;)

    • MUNMIELIPIDE

      Pewds on aik sympaattine ruottalaine kaveri :) Mun mielest on kiva et ku aika monet puhuu ruottalaisista pahaa nii et maailman kuuluisin YT-ttaja on ruotsista :D

      • MUN MIELIPIDE

        SINÄ OLET HOMO


    • minäkn pelaan

      Oon 14 vuotias tyttö ja kyllä mä pelaan videopelejä. Ois kiva kokeilla jotain sotapelejä mut ne on yleensä k18 ja mulla on semmoset vanhemmat et ne ei antais mun pelata niitä . Mut ois kyllä tosi kiva pelata esim. poikakaverin kaa jotai. (Jos semmonen joskus löytys)

    • Lolityttö

      Hmm kyllä mä ainakin pelaan pelejä ihan laidasta laitaan:o codeja, kauhupelejä, lolia, dotaa,honia, skyrimiä, wowia.. jne.

      • poitsu3

        Minkä ikäinen olet? ja millä nickillä pelaat honia? :)


    • nollanollatyttö

      Mä ainakin pelaan minecraftia, tf2, scribblenautsia, game dev studiota ja muita tommosia peruspelejä. En kuitenkaan sanois itteeni varsinaiseks gamergirliks kun en pelaa ees mitään lolia, gta tai bf tai omista muuta konsolia kun ps2 (ja silläkin pelaan vaan sims 2 pets :'D).

      Seuraan kyl monia pelaajia tubessa, en laeppavikaa tai pewdiepietä (jotain yksittäisiä videoita kattonu) mut j0ppia, exeliä, eeddspeaksia (no se nyt on aika läppä :D), 0Raghavania, Deataa jiiänee ja katon niitten pelivideoita kaikenmaailman slendereistä ja cs:sistä ja tiedän niist peleistäki aika paljon, mut en uskalla itse pelata niit (eikä kyllä oo rahaakaan)..

      Harmittaa vaan kun ei löydä mistään kavereita joita oikeesti kiinnostais pelaaminen. Aika moni niistä on kokeillu minecraftia, mut ei oo ees ostanu premiumia, pelannu ikinä survivalilla, käyny missään servuilla, tai ees tiedä blokkien tai mobien nimiä..
      En ymmärrä miks askissa kaikki vastaa johonkin unelmapoikaystävä-kysymyksiin tyyliin "ei mikään nörtti" tai et ei sais pelata liikaa tietokonepelejä, mun mielestä se ois just kivaa ja ehottomasti hot oUo

      Kelpaako tämmönen teille, pojat?

    • mitääh

      oon 12 v tyttö. mä ainaki pelaa :D fifa, NHL, gta...

    • enkeksinimimerkkiihih

      Mä oon 13v ja pelaan League of Legendsii joka päivä 1-4 tuntii. (joskus en vaan pysty tai jaksa). Pelaan myös muitakin pelejä kuten esim. Terraariaa, Heartstonee, Osua, Transformicea ja välillä ihan satunnaisesti vaikka mitä. :) En kuitenkaan oo Heartstones tai Osus mitenkään hyvä pelaamaan, mutta Terraarias ihan ok.

      • 12ja3neljäsosaa

        Terraria is best


    • Köhölöm

      Oikeesti tytöt pelaa, mutta jostain syystä ne ei sitä kerro...

    • USATube

      Naispuoliset tykkäävät lässyttää ennemmin kameralle. Mutta kannattaa katsoa vaan ulkomaalaisia (amerikkalaisia ja britti) tubettajia mieluummin, kuin niitä suomessa loisivia itä-aasian persenaama-vinosilmiä

    • Anonyymi

      Enpä tiiä.
      Se olis kivaa jos pelais koska sillo
      Niiden kaa vois pelata

    • Anonyymi

      Mä tykkään pelaa ja oon tyttö mut en tiiä ehkä niillä on jotenkin muuta tekemistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe