Etsin uutta yhteistä kotia kahdelle noin 3- ja 4-vuotialle tyttökissalleni elämäntilanteen muutoksen vuoksi.
3-vuotias Nössö on nimestään huolimatta sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva ja kiltti kissa, joka rakastaa rapsutuksia ja on oikea sylikissa.
Tassu puolestaan on myös sosiaalinen, mutta ei niinkään sylikissa, vaan enemmänkin leikkisä ja muutoin itsekseen viihtyvä.
Molemmat ovat leikattuja, rokotettuja ja sisäsiistejä. Etsin tytöille kotia, jossa ei olisi lapsia (ei nyt eikä tulevaisuudessa) eikä mielellään muita eläimiä, ainakaan muita kuin kissoja. Ovat myöskin olleet aina sisäkissoina.
Haussa siis aikuinen loppuelämän koti, jossa olisi jo ennestään jotain kokemusta kissoista. Ota yhteyttä, jos olisit kiinnostunut sellaisen neideille tarjoamaan. :)Voin lähettää kuvia sähköpostilla.
Hinta: 0 e
Yhteystiedot: [email protected]
O: Annetaan kaksi maatiaistyttökissaa
2
201
Vastaukset
- taru1
Niin ja kissat ovat siis Helsingissä, Uusimaa alueella kuljetus mahdollinen.
- sepeteus3
Moi Taru!
Minulla voisi olla etsimäsi koti tarjolla Nössölle ja Tassulle? Asun yksin, tosin Turussa ja minulla on ennestään Verdi-niminen leikattu kollikissa (5v) - samanlainen persoona kuin sinunkin ovat. Näet hänestä kuvia minun fb-sivuilla (Seppo Ronkainen - se henkilö niistä, joka istuu hirvipatsaan alla). Voisitko laittaa minulle kuvia neideistä - [email protected]. Autoni annoin pois - joten kisut olisi silloin kyllä tuotava tänne Turkuun minun luo? Itselläni ei ole myöskään kuljetuskoppaa!
Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809