DNA aspa

aspalainen

Haluaisin tuoda hiukan erilaisen näkökannan aspan palveluun.
Olen työskennellyt aspassa jo pitkään. On tietyt toimintasäännöt joita minun on noudatettava. Eli en voi puhua naapurisi liittymästä sinulle, voin vain puhua niistä liittymistä jotka ovat sinun omistuksessa.
Laskutuksesta voin sanoa sen verran että laskutus on noin 90 % oikein. Suurin virhe on puuttuva alennus tai virheellinen veloitus maksullisesta lisäpalvelusta ja asiakkaan ottaessa yhtettä se on korjattu.
Asiakkaiden käyttäytymisestä voin sanoa seuraavaa; Suurin osa soittajista on fiksuja ja mukavia. Heidän kanssaa on mukava hoitaa asioita. Pieni osa on v:n haistattajia sekä huo*ittelijoita. Juopuneet soittajat ovat luku erikseen. Joten ottakaa iisiti

2

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhyyy...

      Onko tosi, että joka kymmenes lasku on väärin? Olenkohan minä se kymmenes, joka kuukausi, tai vaikka muutaman kerran vuodessa? Enkö vanhenevana mummona enää voikaan luottaa laskuihinne, minä kun en jaksa tarkastaa laskua enkä pitää kirjaa puheluistani ja tekstiviesteistäni muistikirjaan. Vai pitäisikö todella? Aikamoisen tilni teette tuolla 10% virhelaskutuksella. Ja jos minä soitan teille, täytyy minulla olla joku syy. (Ja paha mielikin.)Tuskin jaksan huvikseni odotella ja roikkua jonossa läpi päästäkseni. Tunnollisesti laskuni yleensä maksaneena olen pettynyt, kun inhimillisen erehdyksen takia lasku oli jäänyt maksamatta. Soitin ja sain ystävällistä palvelua, olin tyytyväinen ja maksoin laskuni.
      Muutaman päivän päästä puhelimeni oli mykkä. Aspa ei juuri osannut antaa selitystä, suoritustani ei näkynyt tilillä, kovasti valitteli vain. Vetäytyi suuren tuntemattoman taakse;
      "Joo, 1-3 päivää menee" " Automaattisesti meillä nykyisin..." " Sitten kun rahat näkyvät tilillämme."
      Siis Ihmisen sijaan Automaatti toimii sitten kun toimii. Vielä vähän aikaa oli toisin. Muuan tunti maksutositteen faksaamisesta ja soitosta puhelin klikattiin auki.
      - Häh? Jalkapatikallako joku lähtenyt viemään rahaa DNA lle ???? Minun tililtä ne poistuivat kyllä yhden klikkauksen jälkeen. Missä ja kenelle ne rahat kasvavat korkoa?
      -Unohdit hyvä Aspa kertoa, että kuulehan mummo, maksa pikimiten laskusi, tai jäät paitsioon. Et saa yhteyttä lapsiisi, vaikka viimeinen nitro olisi jo kielen alla. Vielä parin- kolmen päivän päästä maksamisesta voidaan sinua rangaista.

      En kertakaikkiaan ymmärrä.

    • Ihmettelevä

      Kertokaa kuka tietää miten rahan liikkuminen tapahtuu dna laskun maksun yhteydessä...???
      Lasku maksettu torstaina op tililtä dna op tilille, tiistaina ei näy dna:lla, mutta kas kummaa....välissä onkin sellainen yritys kuin intrum...(tämä ihan normaalin laskun tilanne, ei siis karhun), eli raha näkyi intrumilla tiistaina....koskahan siirtyy dna:lle...??
      Dna:n mukaan he ovat ulkoistaneet rahaliikenteen intrumille ja ainakin sain sellaisen vaikutelman että myös palvelu on ulkoistettu dna:lta jonnekin.
      Paljonko vuodessa on dna:n rahaliikenne euroina, nätin koron taitaa intrum tehdä näillä "yön yli" koroilla, ja ensin pankki jossa raha makaa pari päivää.
      Ei ole oikein tätä päivää että rahan siirtyminne samasta pankista samaan pankkiin kestää lähes viikon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe