Löysin edulliset, kivannäköset yhdistelmävaunut. Niistä ei kovinkaan paljon löydy kokemuksia suomeksi, joku 3-4 bloggausta, joissa vaunuja on kehuttu. Missään ei ole puhuttu kopan pienuudesta. Katsoin tarkemmin kuvausta ja siinä lukee, että pehmeän vaunukopan pituus on 66cm. Kuulostaa todella pieneltä!
Meille tosin tulee varmaankin suht pieni vauva, kun molemmat ollaan alle 165 senttisiä.
Miten pitkään toi suurinpiirtein menee?
Sen normaalin istumaosan selkänojan saa säädettyä kolmeen eri korkeuteen, eli varmaankin aika alas, jos ei melkein makuuasentoon. Minkä ikäisestä eteenpäin lasta voi pitää siellä?
Näissä tulee mukana myös turvakaukalo.
Onko 66cm vaunukoppa auttamattomasti liian pieni?
4
271
Vastaukset
- halvalla huonoa
Tuntuu aika lailla puolalaisten Kiinassa teettämiltä halpisvaunuilta, joihin ei löydy sitten varaosia, ei oikeaa takuuta ja ne yleensä hajoavat vähän väliä jostakin paikasta. Kivan näköiset ei ole minusta ostoperuste, jos vaunut muuten ovat surkeat. 66cm koppa viittaa juuri näihin halpisvaunuihin ja se on auttamatta lyhyt.
- lastentarvike mama
66 cm menee ylensää noin 6 kk asti, mutta tietenkin kaikki riippuu vauvan koosta.
yleensä 6 kk iässä lapset osaavat jo istua ja silloin siirrytään jo siihen istuttavaan versioon ja se on hyvää olla sellainen, että selkänoja menee makuuasentoon, niin lapsi saa nukkua siinä lenkeilynkin aikana :) - rrrrrrrrrrrp
Samaa mieltä kuin ensimmäinen kommentoija, koppa on aivan liian pieni. Huomaa, että vauvan pituuden lisäksi koppaan tulee mahtua tarvittaessa täkkiä, peitettä tai haalaria. En ostaisi itse noin pientä, meidän vauva olisi mahtunut siihen vain 3kk ja sen ikäinen vauva on mielestäni aivan liian pieni ratasistuimeen.
- mikinjuhbygvtfvsrd
Vaikka selkänoja menisi aivan makuuasentoon, niin pelkkä ratasosa on mielestäni aivan liian avonainen pienelle vauvalle. Mä aikoinani juuri tuosta syystä vaihdoin meisän Teutoniat Emmaljungiin; Teutonian pehmeään koppaan ei 6kk ikäinen vauva enää mahtunut talvitamineissaan ja aivan liian avoin oli pelkkä ratasosa. Emmaljungien ratasosa oli paljon suojaisampi ja siihen lämpöpussi ja jalkapeite, niin hyvin toimi. Vauva kasvaa huimasti ensimmäisen vuoden aikana! Pituutta tulee keskimäärin 25cm (ja helpolla ylikin), paino voi vaikka nelinkertaistua!
Meillä muksut nukkuivat päiväunensa rattaissaan 2,5-vuotiaiksi (olivat ehkä n. 95cm pitkiä silloin) asti ja sitten jäivät sekä päiväunet, että rattaat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808