Tosa Inu puistoon

sikainu

Onko Tosa Inu hyvä puistokoira? Ei kuulemma väistele villisikoja.

9

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

Hauska nähdä kuinka moni lähtee tohon provoon ;).

• gastronomi

Kyl ne puistoissa pärjäävät. Ovat hieman kiinalaisia eli tahtovat pistää muut koirat poskeensa, myös pitit ja rotikat.

• Caucasiansd

Jopa tiibetinmastiffi popsii rotikoita. Tosa inulla huono tuo suojapeite verrattuna isoihin laumiksiin kun ei ole sitä rasvapoimua ja 10 cm paksua villaa ja turkkia. Suojapeitteeseen tulee reikiä. Sitten eläinlääkäri niitä ompelee umpeen.
      Vakavasti puhuen mikään ns. taistelukoira ei sovellu koirapuistoon. Ikävä tapahtuma roikkuu ilmassa ja joain päivänä se tapahtuu.

• kipale

Ei taida tollasia olla paljoa Suomessa? Ihan uusi rotu minulle.

• rahaa vaa

Ovat syrjäyttämässä Pitit maailman vaarallsimpana rotuna ... Suomi sen verran mielisairas maa, että kohta köyhälistön lähiöt kuhisevat niitä.... rajan takaa kaupataan isolla rahalla... ja hullut ostavat ja sitten alkavat idealisoimaan niitä... kuten tappokone Pittejä nyt..

• Koiraton

En tosin tiedä kuin yhden Tosa Inun ja lempeämpää ja rauhallisempaa koiraa ihmistä kohtaan en ole tavannut. Muihin koiriin suhtautumisesta ei ole tietoa. Älykkään oloinen otus.

• ystävällä kanariandoggi ja hyvin käyttäytyy koirapuistossa.

• Vaikee seurata,,,

Miten kuuluu tähän? Eihän kanariandoggi ole tosa inu. On mullakin Fiat stilo eikä se se ole jättänyt tielle kertaakaan.

• Vaikee seurata,,, kirjoitti:

Miten kuuluu tähän? Eihän kanariandoggi ole tosa inu. On mullakin Fiat stilo eikä se se ole jättänyt tielle kertaakaan.

mitenkä sitten tiibetinmastiffi, rottweiler tai pitbull liittyy tosa inuun sen enempää kuin kanariandoggikaan? ettoo tainnu lukea ku otsikon ja minu vastauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe