liian kännissä?

tyttö97

Elikkäs en oo ennen hirveest juonu, nii haluisin tietää et kui paljo vaikuttaa jos juon koknaise sellase vergi-viinapullon? koska vanhemmat ei varmaa tykkäis jos hirvee hangover.. onks jo ihan ok kunnos seuraavan päivän yhen aikaa jos alotttelee aikasi? :D

14

509

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Don't drink under 18

      Tämähän riippuu painosta ja pituudestakin, ei vaan iästä.

      • phuu

        se pullo vastaa noin 12olutta. todennäköisesti o aamulla oloja ku tuskin oot mikää 80kg siiderivalasXD


    • Nolis

      No ite tuli alotettua klo 16 juominen ja 16.15 oli puolen litran viru valge juotua (vergi ja valge molemmat 40%), ei mitään muistikuvaa kun että sammuin ja olin oksennellu, mut joo aamulla olin kyllä ihan ok kunnossa lukuunottamatta vitun kipeitä paikkoja, luultavasti kaaduin muutakin kun suihkussa :) Että kannattaa juoda ainakin hitaampaa paskalla viinapäällä, ei ikinä uudestaan :D

      T. tyttö 15v 165cm/46kg

      • haluun sua

        Jos et haluu mua ni et oo tarpeeks humalassa.


      • ei se sua haluu
        haluun sua kirjoitti:

        Jos et haluu mua ni et oo tarpeeks humalassa.

        Musta vähän tuntuu ettei se olis kuitenkaa halunnu sua c:


    • sdgsdg

      Riippuu ihmisestä. Jollain on yksinkertaisesti huono viinapää (etenkin sinunlaisilla teinilissuilla). Alkoholi on yli 18-vuotiaille, joten kasva aikuiseksi!.

      • Mielipidekysymys

        Oon periaatteessa samaa mieltä että alkoholi on 18-vuotiaille ja siitä yli, vaikka myönnän kyllä juovani toisinaan kavereiden kanssa. Mutta, mun mielestä alkoholia voi oikeesti nuorenakin nauttia, itse saatan juoda hyvinkin lasin tai kaks kuoharia, valkkaria tms. ruoan kanssa.

        Kyllä mä myös ymmärrän että juhlissa (rippi, yo, joulu, juhannus, uv) nostaa maljan muiden kanssa. Mun mielestä on pikemminkin outoo jos ihminen ei juo ollenkaan, ees nosta maljaa. Tietysti siinä mielessä ettei minkään 12-vuotiaan kuulukkaan pommakkia vahvempaa nostella, mutta näin yleisesti ottaen.

        Mun mielestä alkoholi kuuluu siihen ikään milloin sitä osataan käyttää, mutta jos tosissaan aikoo ryypätä niin se 18, koska JOS tapahtuu jotain, kytät tulee tai oot sairaalakunnossa niin sit ollaan kuses kun ei ikä riitä :D Kyllä mä itekkin oon muutamat perseet juonu enkä kiinni jääny, et onneks mitään ei oo sattunu.


      • GiveThatManACookie
        Mielipidekysymys kirjoitti:

        Oon periaatteessa samaa mieltä että alkoholi on 18-vuotiaille ja siitä yli, vaikka myönnän kyllä juovani toisinaan kavereiden kanssa. Mutta, mun mielestä alkoholia voi oikeesti nuorenakin nauttia, itse saatan juoda hyvinkin lasin tai kaks kuoharia, valkkaria tms. ruoan kanssa.

        Kyllä mä myös ymmärrän että juhlissa (rippi, yo, joulu, juhannus, uv) nostaa maljan muiden kanssa. Mun mielestä on pikemminkin outoo jos ihminen ei juo ollenkaan, ees nosta maljaa. Tietysti siinä mielessä ettei minkään 12-vuotiaan kuulukkaan pommakkia vahvempaa nostella, mutta näin yleisesti ottaen.

        Mun mielestä alkoholi kuuluu siihen ikään milloin sitä osataan käyttää, mutta jos tosissaan aikoo ryypätä niin se 18, koska JOS tapahtuu jotain, kytät tulee tai oot sairaalakunnossa niin sit ollaan kuses kun ei ikä riitä :D Kyllä mä itekkin oon muutamat perseet juonu enkä kiinni jääny, et onneks mitään ei oo sattunu.

        http://ft2.fckitupload.com/Rn/Give_that_man_a_cookie.jpg

        Kyllä, näin juuri. Tässä on se miten siihe pitäisiki suhtautua.
        Se, että tämmöset 16v - lähes 18v välillä eli harvakseltaan hiema nostaa maljaa ja vetää vissykossua pienes kaveriporukas turvallises paikas, siin ei oo mitää väärää (paitsi tietysti virallisesti suomen lain mielestä), mut se, et sellaset saatanan 13-just 15veee täyttäneet menee tuolla kaike maailma UV:inä ja juhannuksina aivan perseet olalla isoissa porukoissa joissa tyhmyys tiivistyy pitkin yleisiä paikkoja, se on täyttä paskaa ja ei aiheuta muuta ku haittaa.


      • nOINjOIN
        Mielipidekysymys kirjoitti:

        Oon periaatteessa samaa mieltä että alkoholi on 18-vuotiaille ja siitä yli, vaikka myönnän kyllä juovani toisinaan kavereiden kanssa. Mutta, mun mielestä alkoholia voi oikeesti nuorenakin nauttia, itse saatan juoda hyvinkin lasin tai kaks kuoharia, valkkaria tms. ruoan kanssa.

        Kyllä mä myös ymmärrän että juhlissa (rippi, yo, joulu, juhannus, uv) nostaa maljan muiden kanssa. Mun mielestä on pikemminkin outoo jos ihminen ei juo ollenkaan, ees nosta maljaa. Tietysti siinä mielessä ettei minkään 12-vuotiaan kuulukkaan pommakkia vahvempaa nostella, mutta näin yleisesti ottaen.

        Mun mielestä alkoholi kuuluu siihen ikään milloin sitä osataan käyttää, mutta jos tosissaan aikoo ryypätä niin se 18, koska JOS tapahtuu jotain, kytät tulee tai oot sairaalakunnossa niin sit ollaan kuses kun ei ikä riitä :D Kyllä mä itekkin oon muutamat perseet juonu enkä kiinni jääny, et onneks mitään ei oo sattunu.

        tuttu vetäs (samassa porukassa) ekaa kertaa perseet ja poliisit tuli jätkä jäi yöks putkaan :D vähä paskempi tilanne oli ainoo joka jäi kii viäl


    • Nerpatti

      Riippuu myös siitä juotko/syötkö mitään. Tyhjään mahaan juodessa se nousee enemmän päähän ja jos olet juuri syönyt ja juot sen perään niin silloin ei nouse päähän niin helposti. Sitten jos juomisen jälkeen syöt niin "känni heikkenee". Kannattaa siis juomisen jälkeen syödä ja vasta sitten mennä nukkumaan niin kappas, ei ole krapulaa. (Ehkä).

    • rhrh

      Onko toi vergei 40% vai 80%. En suosittele 80%. on aika tuimaa kamaa. Jos on 80% niin lantraa hyvin.

      • viiiiinnnnaaaaa

        40% halvin pullo minkä löytää laillisesti tallinnan satamasta hyvä hinta 4.70e viinarannasta.ee (y)


    • tyttö97

      Minkälainen se pullon kaula on, tekis mieli työnnellä sitten kännissä sitä pimppiin?

    • karoliina1998

      iha ton ikäsenä ja varsinki ekoilla kerroilla ja muuutenki mielummin kakee, siiderii ja lonkkuuu... ei tuu pahaa oloo si aamullakaa... ne viinat vaaa laittaa iha sekasi ja kamalan darran.... ei kannata :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe