Olen ihan paniikissa , olen tehnyt törkeän kavalluksen enkä sitä mitenkään kiistä. Nyt minulle tuli kutsu käräjäoikeuteen ja mietin onko sinne otettava avustaja mukaan. Olin aikaisemmin selvityksessä olenko soveltuva yhteiskunta palveluun eli minua saattaa odottaa vankilatuomio. Kavaltamani summa on jonkun verran päälle 50.000 euroa.
Olen epätietoinen kun käräjäoikeus istunto on niin tuleeko tuomio heti ja jos saan esimerkiksi vankilaa joudunko siittä samalla istumalla vai miten nämä oikein menee.
Törkeä kavallus
16
6287
Vastaukset
- Tuomiot arpapeliä
Ei tule vankilaa, Wincaputissakin parhaat veti välistä yli millin ja piilottivat rahat.
Osa jopa saa pitää rahat oikeuden päätöksellä. - vakaasa uskossa kann
Kaputsinon oikeuspäätöksillä mitätöitiin järjestelmällinen yhteiskunta, näillä annettiin valta järjestäytyneelle juonittelulle, kunhan se tapahtuu vakaassa uskossa.
- Konsultti piiloittaa
Wincapitan sivustolla ollut ohje:
" Kaikki mitä piiloitat viranomaisilta voittovaroista.. voit pitää"
" Jos joku myöhemmin hakee rahoja takaisin, varmistaudu siitä, ettet siirrä rahoja ulkomaille pankin kautta"
Joutukohan kukaan noista vastuuseen ?- hölmöhovi
Miksi pitäisi joutua vastuuseen' rahat saa oikein oikeuden päätöksellä viedä holhottavilta
50.000 ja ensikertalainen = ehdollista.
- kioskista kovia raps
NÄIMPÄ kioskiin ei kannata mennä omin lupinsa, kannattaa pysyä tällä siistimmällä puolella selviääpi vähemmillä sangtioilla.
- varpailtaan päästävä
Kyllähän siitä veisuustakin maksetaan, kun on vain oikeassa kuorossa, mistähän portailta nytkin päästelevät sulojaan -näin vuoden viimeisenä päivänä.
- Vt. Varaneuvoja
Harvinaisen vähän sai apua, tässä alkuun.
Oletko varaton? Jos sinulla on talo, auto, kesämökki tai säännölliset tulot, et ole varaton. Hanki asianajaja. Löytyy netistä. Rahaa menee 3 tonnia. Asianajaja kertoo kaikkea hyvää sinusta. Saát ehdonalaista.
Olet varaton. Oikeus määrää sinulle asianajajan. Saat ehdollista.
Mutta eihän tämä ole paniikkisi syy. Alapa pohtia, miten maksat 50 tonnia takaisin. Jos et keksi, ulosottomies vainoaa sinua seuraavat 20 vuotta.
Ja lue se haaste ensimmäisenä ja ajan kanssa.- hölmöläinen
En omista taloa, autoa mutta olen osaomistajana eräässä kiinteistössä jossa on velkaa niin paljon ettei siittä jää mitään kun sen myy.
Minulla on myös hyvin epäsäännölliset tulot ja ne ovat nyt näiden hölmöilyjen jälkeen vaan pienentyneet kokoajan eli joudun työttömäksi tässä varmaankin aika pian.
Mielestäni olen varaton tai ainakaan minulla ei ole mahdollisuutta maksaa asianajajasta 3 tonnia.
Tiedän että ulosottomies on minun kannoillani niin se on jo nyt ja luulen että joku voi minut hakea konkurssiinkin joten siittä tilanne ei muutu juuri miksikään.
Minä en enään tule saamaan perintöjä enkä muita ylimääräisiä tuloja ainoa on jos sattuu onni potkaisemaan ja tulisi lottovoitto. silloin maksaisin kaikki velat - hyvillä kanteilla ol
hölmöläinen kirjoitti:
En omista taloa, autoa mutta olen osaomistajana eräässä kiinteistössä jossa on velkaa niin paljon ettei siittä jää mitään kun sen myy.
Minulla on myös hyvin epäsäännölliset tulot ja ne ovat nyt näiden hölmöilyjen jälkeen vaan pienentyneet kokoajan eli joudun työttömäksi tässä varmaankin aika pian.
Mielestäni olen varaton tai ainakaan minulla ei ole mahdollisuutta maksaa asianajajasta 3 tonnia.
Tiedän että ulosottomies on minun kannoillani niin se on jo nyt ja luulen että joku voi minut hakea konkurssiinkin joten siittä tilanne ei muutu juuri miksikään.
Minä en enään tule saamaan perintöjä enkä muita ylimääräisiä tuloja ainoa on jos sattuu onni potkaisemaan ja tulisi lottovoitto. silloin maksaisin kaikki velatVoittohan se on sekin, kun ei omista mitään ja valtio kuittaa, tuhaan siinä parutaan -muuten voisivat viedä ne viimeisetkin siemen perunat.
- Vt. Varaneuvoja
hölmöläinen kirjoitti:
Minä en enään tule saamaan perintöjä enkä muita ylimääräisiä tuloja ainoa on jos sattuu onni potkaisemaan ja tulisi lottovoitto. silloin maksaisin kaikki velatSitten nettiin, etsi kotikunnasta oikeusaputoimisto, varaa aika ja siitä se ilmainen oikeusapu alkaa juosta.
Tuo 50 tonnia ei ole kovin kummoinen raha maksettavaksi. Kannattaa kysellä, millä puheilla saisit pankkilainaa ja siten vahingon maksuun. Ulosotossa sitä ei kannata makuuttaa, korot kasvattavat summaa äkkiä kohtuuttoman suureksi.
Jos luottotiedot ovat jo menneet, niin sitten se on hyvästi vaan ja onnea. - hölmöläinen
Vt. Varaneuvoja kirjoitti:
Sitten nettiin, etsi kotikunnasta oikeusaputoimisto, varaa aika ja siitä se ilmainen oikeusapu alkaa juosta.
Tuo 50 tonnia ei ole kovin kummoinen raha maksettavaksi. Kannattaa kysellä, millä puheilla saisit pankkilainaa ja siten vahingon maksuun. Ulosotossa sitä ei kannata makuuttaa, korot kasvattavat summaa äkkiä kohtuuttoman suureksi.
Jos luottotiedot ovat jo menneet, niin sitten se on hyvästi vaan ja onnea.No olen saanut täältä neuvoja ja nyt minulla on puolustusasianajaja oikeusaputoinmistosta, en sitä ihan ilmaiseksi saanut mutta on kuitenkin huomattavasti kohtuullisempi .
Olemme käyneet tätä asiaa ja saaneet kyllä kavallus summasta pois jonkin verran. Syyttäjähän hakee minulle ensisijaisesti vankilatuomiota ja toissijaisesti ehdollista sekä yhdyskuntapalvelua.
Avustajana mukaan tuomio tulee luultavasti heti . Mutta olisin vielä kysynyt että jos saan vankilatuomion niin viedäänkö minut heti vai miten.
Kuulin että käräjäoikeuteen tulee kuuntelemaan henkilöitä joita tämä asia koskee ja kiinnostaa. Onko varauduttava että siellä on myös lehdistö ja luultavasti nämä ovat kaikille avoimia tilaisuuksia, vai miten. - _Utelias_
Vt. Varaneuvoja kirjoitti:
Sitten nettiin, etsi kotikunnasta oikeusaputoimisto, varaa aika ja siitä se ilmainen oikeusapu alkaa juosta.
Jos luottotiedot ovat jo menneet, niin sitten se on hyvästi vaan ja onnea.Miten toimitaan ensikertalaisen kanssa jos summa on vajaa puolet lisää tuohon? Ja jos osa rahoista on vielä tallella. Voiko välttää vankilatuomion? Summa pitää varmaan maksaa takaisin ja mahdollisesti sakkoja?
- 14+12=??
"Jos luottotiedot ovat jo menneet, niin sitten se on hyvästi vaan ja onnea."
:) kuulostaa ihan toivotukselta capinauteille - huippujen huiputtttt
Juu nautiksi synnytään ei kasveta ja vedetään tätä lekendaa selkäsaunoista huolimatta, tämä on laji jota eivät kaikki kestä, tyhymyyden huippu, siinä monen paitaan tuulee liikaa.
- luotto tiedoton
Takuu säätiöstä apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782