Hei!
Suunnitellaan lähtöä Kanariansaarille ja mietitty kohteeksi Maspalomasia. Reissuun mukaan lähtee minä, mies sekä 6kk:n ikäinen lapsi, näin ollen emme kaipaa siis baarien hälinöitä vaan ihan vaan mukavaa allas aluetta, hyvää ruokaa ja ennenkaikkea aurinkoa! Olen nyt katsellut nuita hotelleja ja ihan mukavia sieltä on löytynytkin, oisin kuitenkin vielä kysellyt teidän kokemuksia paikasta ja hotelleista. Haluaisin hotellin sijainniltaa niin että lähellä olisi ravintoloita joissa illalla oli mukava käydä syömässä. ( Ei siis hotellia mistään hirveän kaukaa "keskustasta" missä ikinä se sitten onkaan, vai onko ees?)
Maspalomas?
14
957
Vastaukset
- Don Opas
Jos vielä olette varaamassa, niin unohda Maspalomas. Eräänlainen "Inglesin Vantaa", samaa hälinää ja brittijuoppoja sun muita seksuaalivähemmistöja joka puolella. Jos on pakko tunkea ko saarelle, niin valitkaa Puerto Rico (tomuinen lahdenpohjukka, myös puhdas turistirysä). Jos haluaa hieman inhimillisempää menoa, niin Lanzarote tai Teneriffa on paaaaaaaaaaaaaljon parempia kuin tuo nuorisokohde. Hintaa toki enemmän, mutta sen huomaa yleisessä meiningissä.
- Matkamies27
Mites olisi Maspalomasin sijaan Bahia Felizin loma-alue.
Perhelomakohde. Finnmatkojen valikoimassa Suomesta.
Niin hotelli- kuin rivitalomajoitusvaihtoehtoja.
Löytyy ruokapaikkojakin kohtuudella alueelta.
Bussilla pääsee hyvin Inglesiin ja takseja saatavilla.- Maspalomasissa ollaan
Ehdottomasti suosittelen juuri ja nimenomaan tätä Maspalomasia (itse olen juuri täällä) Hotelli Palm Oasis jossa itsekkin juuri olen täyttää varmasti juuri ne toiveet joita lomallesi asetat.tästä hotellista löytyy kaikki.ravintola jossa erinomainen aamupala sekä illallinen.hyvä allabaari kuten myös ihan pienille lapsille oma allas.on liukumäki ja poreallasta.Huoneet ovat isot ja tilavat.osassa vielä ihan oma kattoterassi upeineen näköaloineen.On lyhyt matka taksilla Inglesiin jos sinne haluaa.muutamasata metriä ja on mukava huvipuisto Holiday world.Youtubesta löytyy lisää tästä hotellista.me olemme viihtyneet useana vuonna jo tässä jotellissa.Pyykin pesu on hotellilla ilmaista ja myös pesuaineet ovat ilmaisia jos pyykkiä haluaa pestä.koneita on 3 ja 2 kuivausrupua myös.Mukavaa lomaa mihin sitten päädyttekin.
- Oo las palmas
Maspalomasissa ollaan kirjoitti:
Ehdottomasti suosittelen juuri ja nimenomaan tätä Maspalomasia (itse olen juuri täällä) Hotelli Palm Oasis jossa itsekkin juuri olen täyttää varmasti juuri ne toiveet joita lomallesi asetat.tästä hotellista löytyy kaikki.ravintola jossa erinomainen aamupala sekä illallinen.hyvä allabaari kuten myös ihan pienille lapsille oma allas.on liukumäki ja poreallasta.Huoneet ovat isot ja tilavat.osassa vielä ihan oma kattoterassi upeineen näköaloineen.On lyhyt matka taksilla Inglesiin jos sinne haluaa.muutamasata metriä ja on mukava huvipuisto Holiday world.Youtubesta löytyy lisää tästä hotellista.me olemme viihtyneet useana vuonna jo tässä jotellissa.Pyykin pesu on hotellilla ilmaista ja myös pesuaineet ovat ilmaisia jos pyykkiä haluaa pestä.koneita on 3 ja 2 kuivausrupua myös.Mukavaa lomaa mihin sitten päädyttekin.
Kai sitä suosittelee, missä ikinä onkaan. :)
- taxitaxi
Oo las palmas kirjoitti:
Kai sitä suosittelee, missä ikinä onkaan. :)
Palm Oasis ei ole Maspalomasissa. Se on korkealla Sonnelandin mäellä, josta pitkä matka kaikkialle. Tosin jos ei jaksa/halua kävellä, taksimatka on halpa Inglesiin tai Melonerasiin. Jos viihtyy pelkästään hotellialueella lienee Palm Oasis oiva valinta.
Maspalomas on hiljainen nukkumalähiö, joss ei ole mitään bungalovien lisäksi. Maspalomasin keskellä on Faro 2 ostoskeskus, joss enää noin kaksi ravintolaa ja ruokakauppa. Pää asiassa autio ostoskeskus!
Jos haluatte hotellin lähellä olevan ravintoloita, niin kohde on Meloneras tai vanha Playa del Ingles. Valitettavasti Maspalomasin palvelut ovat totaalisesti kuihtuneet. Ilmeisesti on olemassa suuria suunnitelmia Faro 2 ostoskeskuksen suhteen.
Vuonna 1987 sitä ei ollut olemassakaan ja 1989 se oli noussut kuin tyhjästä. Nyt se on totaalisesti tyhjä.
Maspalomasin bungalovhotellit ovat ilmeisen rauhallisia, mutta silloiin joudutte tyytymään oman tai naapurssa olevien huoneistohotellien tarjontaan. Monelle (ja meillekin) se riittää. - Määkin ajan taxii hönö
taxitaxi kirjoitti:
Palm Oasis ei ole Maspalomasissa. Se on korkealla Sonnelandin mäellä, josta pitkä matka kaikkialle. Tosin jos ei jaksa/halua kävellä, taksimatka on halpa Inglesiin tai Melonerasiin. Jos viihtyy pelkästään hotellialueella lienee Palm Oasis oiva valinta.
Maspalomas on hiljainen nukkumalähiö, joss ei ole mitään bungalovien lisäksi. Maspalomasin keskellä on Faro 2 ostoskeskus, joss enää noin kaksi ravintolaa ja ruokakauppa. Pää asiassa autio ostoskeskus!
Jos haluatte hotellin lähellä olevan ravintoloita, niin kohde on Meloneras tai vanha Playa del Ingles. Valitettavasti Maspalomasin palvelut ovat totaalisesti kuihtuneet. Ilmeisesti on olemassa suuria suunnitelmia Faro 2 ostoskeskuksen suhteen.
Vuonna 1987 sitä ei ollut olemassakaan ja 1989 se oli noussut kuin tyhjästä. Nyt se on totaalisesti tyhjä.
Maspalomasin bungalovhotellit ovat ilmeisen rauhallisia, mutta silloiin joudutte tyytymään oman tai naapurssa olevien huoneistohotellien tarjontaan. Monelle (ja meillekin) se riittää.Taxitaxi... Taidat olla pienen pieni pilkun nus... ja.joo ehkä raja menee just aidan takana mutta mitä sitten... Urpo.
- Lomalleeeeeee pian
Minä oon käynyt bhaia felizissä pari kertaa ja se oli aika hyvä paikka. Tosin viime reissusta on jo pari vuotta joten en tiedä millainen se nyt on.
- mat1
Minusta aina joskus tuntuu kun luen näitä juttuja, että olenkohan nähnyt unta matkastani, en ole aurinkoloma enkä varsinkaan tai tosiaankaan Kanaria fani, mutta maspalomas yllätti meidät täysin. Meistä oli ihana illalla kävellä sitä rantabulevardia ja kyllä siellä vuosi sitten oli kaikki kaupatkin paikoillaan, olin siis mielestäni ihan "keskustassa". Siistiä ja rauhallista, toki olimme tammikuussa, joka ei vissiin ole ruuhka aika. Toinen ekstra plussa tuli, kun varaamme hotelli oli täynnä ja meidän oli "pakko" mennä viiden tähden Seaside Palm Beachiin, joka oli kyllä ihana hotelli. Myöhemmin sitten mietin, että olisiko jäänyt yhtä hyvä maku jos oltais oltu varaamassamme hotellissa, mutta tuon kahden viikon kokemuksen perusteella voin suositella ja voisin mennä uudestaan, vaikka enemmän kaupunkilomien ystävä olenkin.
- ....---
Ja minä kun vaimoni kanssa kävelin Maspalomasin hietikota vuonna 1966, paikalla ei ollut yhtään hotellia! Las Palmasista kuskattiin turisteja minibusseilla etelän aurinkoon sadalla pesetalla edestakaisin. Tosin aurinko ei aina paistanut. Emme kuitenkaan valittaneet.
Yhtään härmäläisbaaria ei ollut näköetäisyydellä, ja kaikki takakammarin pojat olivat takakammareissaan.- taxitaxi
Pientä pilkunviilausta...
Nimimerkki Mat1 on tosiasiallisesti kävellyt Melonerasin rantaa.Se on paikkakunnan uusinta osaa hienoine luxushotelleineen, kauppoineen ja ravintoloineen. Maspalomasin laaksossa ei ole rantabulevardia, kuin kovien sateiden jälkeen. Silloin laakson halki menevässä kivetyssä "joessa" virtaa vettä.
Aiemmin mainittu Palm Oasis sijaitsee siellä Sonnelandin mäellä. Sonnelandissa on useita ravintoloita ja kauppoja. Se on oma pieni kaupunginosansa.
Sen vieressä on aito kanarialaiskylä El Tablero. Sienne valmistui juuri ostoskeskus. Kulku Sonnelandista El Tableroon ainakin jalkaisin on hieman hankala, koska joutuu ylittämään vilkkaan risteyksen ilman suojatietä.
- japex
Moi Masaplomasiin ehdottomasti olen käynyt kahdesti, hotelli parque nogal loistava paikka, lämmitetty allas loistava henkilökunta suosittelen
Itse olen ymmärtänyt, että Meloneras, Sonnenland, San Fernando ja Playa del Ingles ovat Maspalomasissa? Vai olenko ihan väärässä?
- taxitaxi
Et ole väärässä, mutta...
Matkatoimistot käsittelevät näitä mainitsemiasi "kaupunginosia" omina kohteina. Näin on selvempää, kun alue saadaan pienemmäksi ja helpommin hahmotettavaksi.
Kun joku kysyy Maspalomasin hotelleja niin näin matkatoimistokielellä tarkoitetaan Maspalomasin laaksossa olevia lähinnä bungalowhotelleja.
Maspalomas rajoittuu idässä Playa del Inglesiin, pohjoisessa San Fernandoon (joka pääasiassa on paikallisten asuinaluetta ja liikealuetta ym. kunnallisia rakennuksia ja laitoksia), lännessä Sonnenlandiin ja etelässä uusimpaan osaan Melonerakseen.
Playa del Inglesin lentokentänpuoleisella sivulla on San Agustin, joka rakennettiin tänne autiolle alueelle noin 50 vuotta sitten. Siitä tämä "Inglesin" matkailu lähti alkuun.
Itse kävin täällä ensimmäistä kertaa niinkin myöhään kuin 1987, jolloin läntisin rakennelma oli majakka, eli Faro. Sen jälkeen on rakennettu koko Meloneras hienoine hotelleineen.
Maspalomasin laaksossa oli kova kuhina ja bungaloweja pystytettiin vauhdilla. 1987 ei ollut vielä Faro 2 ostoskeskusta. 1989 se oli noussut alueen keskellä ja nythän se on suoranainen ostoskeskusluuranko. Ilmeisesti jotkut suuret firmat, kuten Carrefour ja El Corte Ingles tms. suunnittelevat sen kattamista ja muutenkin uudistamista.
Ilmeisesti paikalliset viranomaiset ovat ottaneet laajemmaltikin käyttöön Maspalomas nimen. Näitä kylttejä on alkanut ilmeistyä jo San Agustiniinkin. Nimi Maspalomas saattaa olla myyvämpi ja luoda miellyttävämpiä mielikuvia kuin vanhat kulahtaneet nimet.
Olen edelleen sitä mieltä, että jos kysytään esim. ravintola- tai hotellisuosituksia Maspalomasista, niin en ala suosittelemaan hotelliksi Tamarindosta San Agustinista ja ravintolaksi Picoteo'ta San Fernandosta lastenrattaita työntävälle pariskunnalle.
Mutta tämä oli vain minun Urpoileva nipotukseni.
Koko alue kuuluu San Bartolome de Tirajanan kuntaan. Sinähän asuitkin yhtenä talvena siellä vuorilla kirkonkylässä, jos oikein muistan lukeneeni. - Jeeess hyvä taxitaxi
taxitaxi kirjoitti:
Et ole väärässä, mutta...
Matkatoimistot käsittelevät näitä mainitsemiasi "kaupunginosia" omina kohteina. Näin on selvempää, kun alue saadaan pienemmäksi ja helpommin hahmotettavaksi.
Kun joku kysyy Maspalomasin hotelleja niin näin matkatoimistokielellä tarkoitetaan Maspalomasin laaksossa olevia lähinnä bungalowhotelleja.
Maspalomas rajoittuu idässä Playa del Inglesiin, pohjoisessa San Fernandoon (joka pääasiassa on paikallisten asuinaluetta ja liikealuetta ym. kunnallisia rakennuksia ja laitoksia), lännessä Sonnenlandiin ja etelässä uusimpaan osaan Melonerakseen.
Playa del Inglesin lentokentänpuoleisella sivulla on San Agustin, joka rakennettiin tänne autiolle alueelle noin 50 vuotta sitten. Siitä tämä "Inglesin" matkailu lähti alkuun.
Itse kävin täällä ensimmäistä kertaa niinkin myöhään kuin 1987, jolloin läntisin rakennelma oli majakka, eli Faro. Sen jälkeen on rakennettu koko Meloneras hienoine hotelleineen.
Maspalomasin laaksossa oli kova kuhina ja bungaloweja pystytettiin vauhdilla. 1987 ei ollut vielä Faro 2 ostoskeskusta. 1989 se oli noussut alueen keskellä ja nythän se on suoranainen ostoskeskusluuranko. Ilmeisesti jotkut suuret firmat, kuten Carrefour ja El Corte Ingles tms. suunnittelevat sen kattamista ja muutenkin uudistamista.
Ilmeisesti paikalliset viranomaiset ovat ottaneet laajemmaltikin käyttöön Maspalomas nimen. Näitä kylttejä on alkanut ilmeistyä jo San Agustiniinkin. Nimi Maspalomas saattaa olla myyvämpi ja luoda miellyttävämpiä mielikuvia kuin vanhat kulahtaneet nimet.
Olen edelleen sitä mieltä, että jos kysytään esim. ravintola- tai hotellisuosituksia Maspalomasista, niin en ala suosittelemaan hotelliksi Tamarindosta San Agustinista ja ravintolaksi Picoteo'ta San Fernandosta lastenrattaita työntävälle pariskunnalle.
Mutta tämä oli vain minun Urpoileva nipotukseni.
Koko alue kuuluu San Bartolome de Tirajanan kuntaan. Sinähän asuitkin yhtenä talvena siellä vuorilla kirkonkylässä, jos oikein muistan lukeneeni.Taxitaxi.... Nyt oli kyllä hyvä ja selkeä kattaus sulta.Ja tosiaan on juuri niinkuin kirjoitit.Eli tajat menee juuri kuten kerroit.Ja heille ketkä ei ole aiemmin käyneet ja ei niin tiedä näistä niin itse tosiaan suosittelen myös,että kannattaa mennä juuri San Fernandoon esim,ostoksille niin ruoka kuin muillkkin ostoksille jos haluaa edulllisia ostoksia.Paikallisethan käyttävät juuri kyseistä aluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732045- 1021893
- 1441798
- 971421
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171265- 601229
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301112Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446963