15- vuotias,pitkä hiuksinen blondi ja sinertävät silmät ;D
Pituus: 175
Paino: 59
Kelpaisiko teille pojat?
57
354
Vastaukset
- poitsujvyk
Ehkä ;)
- Tyttönen
Seksikäs kuulemma olen ; )
- poutsuujlb
Laita kuvaa ;)
- Tyttönen
Haluatteko nähdä minun kuvan? :3
- ihminneen
Joo laita vaan ei trolleja !!!!
- pelkkä ajatus
Halutaan nähä kuva!
Varmasti olet seksikäs - Tyttönen
Kertokaas ensin mitä ikä- luokkaa olette etten näytä 8- vuotiaille kuvaani x )
- poitsuuo
Koht 14
- 16vpoika
lukion eka
- vittu olen nero
14 mut menos jo lukioon
- pelkkä ajatus
17
- Tyttönen
Okei voinhan minä näyttää : ) Vähä pukeinen vai normi kuva? ;3
- jjhyokui
Vähä pukeinen jos käy
- pelkkä ajatus
Haluaisin vähäpukeisen, mutta herrasmiehenä sanon et normikuva
- Tyttönen
Hmmm...En tiedä viitsinkö näyttää vähäpukeista.Mutta mietin vielä.
- Tyttönen
Kumman haluatte?
- hjbthooo
Sanottiim jo jos vähäpukeinen käy
- Tyttönen
No okei ; ) Menee hetki...
- Tyttönen
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=637533576281445&set=a.147347581966716.22961.100000744250122&type=1
Tossa facebook profiilini kuva : ).normi pukeinen - Tyttönen
Kelpaako toi kuva?
- pelkkä ajatus
Onko varmasti sun kuva?
Oot liian hyvännäköne ;) - Tyttönen
Joo onhan se mun kuva :,)
Ja kiitos! ; ) - 16vpoika
Tolla naamalla saa kuules melkein kenet vaan... Oot oikeesti kaunis =) (olettaen että olet itse kuvassa)
Nätti olet. Kelpais jos oisit pari vuotta vanhempi.
- Tyttönen
Heh,kiitos kaikille : D
Erosin 3- kk sitten... - poitsujvyk
Kyll kelpaiss
- Tyttönen
En taida laittaa sitä vähä pukeista,sorry...
- pelkkä ajatus
Erositko? Mikä mahto olla syy, jos voisit kertoo?
- Tyttönen
Koska poikaystävä alkoi huijaamaan ja pettämään...En tiedä mikä sille tuli...Se luuli että seurustelisin jonkun toisen kanssa vaikka asia ei todellakaan ollut niin...
- Tyttöben
Olisi kiva nähdä teidänkin kuvianne : )
- Tyttönen
Etsin siis poikaystävää ; )
- 1998
oot pirun hyvännäkönen :))
- poika #€€&**
Hahah tunnen sut, pelasit ainaki enne korskussa :D en tiiä pelaatko enää xd
- Tyttönen
Kiitos kaikki! Oon ihan normi : ))
- Tyttönen
Hei,miksi esiinnyt mun nimimerkillä? :0
- poika #€€&**
Pelaaks enää korista siin korskus ? :)
- Tyttönen
Asun Vantaalla : )
Ja en pelaa enää korista ; ) Harrastan ratsastusta. - Sanji
Mispäin vantaata asut? Meitsi asuu myyrmäessä.
Saatan tosi olla aavistuksen liian vanha sulle, oon nimittäin 18v - Tyttönen
Kulomäessä ja mulle ei oikeastaan ole iällä niin väliä.Entinenkin poikaystävä oli 17- vuotias.Mutta en tiedä haittaakose sua ( ? )
- Tyttönen
Joo oon toosi masentunut joten kaipaankin seuraa.
Laitan sulle viestiä : ) - Tyttönen
Mun sähköposti ei jostain syystä toimi : ( Voin minä täälläkin jutustella jos jotain kiinnostaa...
- Tyttönen
Ja voin Mä facessakin halukkaiden kanssa jutella : )
- Pistä kaveriksi
facebook.com/heikkiheinrichhexademus.heksametrycznyhexagon
Ei siis mitään oikeita tietojani esillä tuossa mutta jaan toki mahdollisesti myöhemmin. Itselläni on kaveripyyntökielto joten en voi lisätä.
- epäilen kaiKKKea
Epäilyttävää!
Sul ei oo kikkiä, sun sähköposti ei toimi, facessa voit jutella.
Oletko oikeasti kuvan henkilö? - Hot
Olen .
- Hot
Voisin tehdä mulle toimivan sähköpostin
- email ei toimi?
Sellasta tilannetta ei oikeestaan voi olla. Sitten osote on väärin tai ei oo täyttäny viestikenttää oikein tms.
- lukion1.poika
email ei toimi? kirjoitti:
Sellasta tilannetta ei oikeestaan voi olla. Sitten osote on väärin tai ei oo täyttäny viestikenttää oikein tms.
hakkeriryhmä kaato eilen hotmailin. ei pitäs vaikuttaa enää mutta mahdollista on...
- tyttö
lukion1.poika kirjoitti:
hakkeriryhmä kaato eilen hotmailin. ei pitäs vaikuttaa enää mutta mahdollista on...
En tunnekkaan sua..
- Tyttönen
Taidan tehdä sit uuden sähköpostin.
- joku vaaan
Pantavan näköinen tyttö siinä kuvassa............
- Huhhuh:3
Jos oot noin kaunis nii miks sä kysyt oksa kaunis??? Sinä hän olet säihkyt kauneutta!!!! Huhhuh tulee kuuma ku kirjottaa tätä !!!:) :3
- tyttönen
noni ketä haluu vähä pukeisen kuvan :*
kikis saatte enemmi;) hepokatti136 - blondi#@
Sori nyt vaan, mutta noi sun hiukset (kuvan mukaan) ei oo ees blondia nähny, ja silmäsi ovat kylläkin vihreät ;) mutta kaunis jos kuvassa todellakin itse olet.
- Tyttönen
blondi#@ kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta noi sun hiukset (kuvan mukaan) ei oo ees blondia nähny, ja silmäsi ovat kylläkin vihreät ;) mutta kaunis jos kuvassa todellakin itse olet.
kiitos blondi :* tule kikkaamaan;)
- vau:O
Tyttönen kirjoitti:
kiitos blondi :* tule kikkaamaan;)
Vau:O kaunokainen:)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368