Olen Khaolakissa ollut useasti, mutta tämä hotelli on jäänyt aivan huomioimatta. Millainen on hotelli, nyt todellisia kokemuksia kaipaan?
Vastaukset 6
- cou1
Olin viimme talvena siellä n.viikon oikein miellyttävä henkilökunta, kaikki ok,ranta lähellä,matka n,200m suoraan hotellien välistä kapeaa kujaa pitkin,pää kadulle n.5min kävelymatka,suosittelen.
- llp
Vanhempani ovat majoittuneet kahtena edellisenä vuonna kyseisessä hotellissa, ovat olleet tyytyväisiä.
- rolle1
Tulimme em. hotellista eilen, erittäin ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta
sijainti erinomainen, uima-allasalue pieni mutta siisti ja ranta n. 2 min. kävelymatkan päässä. Erittäin rauhallinen paikka. Suosittelen - pave
Jos haluaa rauhallisen ja kivan hotellin,niin suosittelen ehdottomasti em.hotellia. Iltamenoja kaipaaville ei kyllä ole mitään.
- Pianmennään
Tuliko hotellin puolesta vesipulloja? Tuntuu että am aliarvostaa kyseistä hotellia aika lailla -** tähdellään. Muut arvostavat hotellin *** tähteä. Sijainti loistava voi valita nang thong tai bang niang rannan, kun on melkein niiden välissä. Maksoimme am paketista 2vk 1100 messutarjouksella -300 per naama sisältäen kaiken. Ei tuota omatoimisesti paljoakaan halvemmalla tehdä.Sijainti hyvä , rauhallinen ja kaikki turha luxux poissa.
- Pianmennään
Pianmennään kirjoitti:
Tuliko hotellin puolesta vesipulloja? Tuntuu että am aliarvostaa kyseistä hotellia aika lailla -** tähdellään. Muut arvostavat hotellin *** tähteä. Sijainti loistava voi valita nang thong tai bang niang rannan, kun on melkein niiden välissä. Maksoimme am paketista 2vk 1100 messutarjouksella -300 per naama sisältäen kaiken. Ei tuota omatoimisesti paljoakaan halvemmalla tehdä.Sijainti hyvä , rauhallinen ja kaikki turha luxux poissa.
Nyt kun katsoo samaan hotelliin maaliskuulle 7 pv matkoja hinta on 1300e . Hyvään kohtaan ostettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487