Olen Khaolakissa ollut useasti, mutta tämä hotelli on jäänyt aivan huomioimatta. Millainen on hotelli, nyt todellisia kokemuksia kaipaan?
Vastaukset 6
- cou1
Olin viimme talvena siellä n.viikon oikein miellyttävä henkilökunta, kaikki ok,ranta lähellä,matka n,200m suoraan hotellien välistä kapeaa kujaa pitkin,pää kadulle n.5min kävelymatka,suosittelen.
- llp
Vanhempani ovat majoittuneet kahtena edellisenä vuonna kyseisessä hotellissa, ovat olleet tyytyväisiä.
- rolle1
Tulimme em. hotellista eilen, erittäin ystävällinen ja palveluhenkinen henkilökunta
sijainti erinomainen, uima-allasalue pieni mutta siisti ja ranta n. 2 min. kävelymatkan päässä. Erittäin rauhallinen paikka. Suosittelen - pave
Jos haluaa rauhallisen ja kivan hotellin,niin suosittelen ehdottomasti em.hotellia. Iltamenoja kaipaaville ei kyllä ole mitään.
- Pianmennään
Tuliko hotellin puolesta vesipulloja? Tuntuu että am aliarvostaa kyseistä hotellia aika lailla -** tähdellään. Muut arvostavat hotellin *** tähteä. Sijainti loistava voi valita nang thong tai bang niang rannan, kun on melkein niiden välissä. Maksoimme am paketista 2vk 1100 messutarjouksella -300 per naama sisältäen kaiken. Ei tuota omatoimisesti paljoakaan halvemmalla tehdä.Sijainti hyvä , rauhallinen ja kaikki turha luxux poissa.
- Pianmennään
Pianmennään kirjoitti:
Tuliko hotellin puolesta vesipulloja? Tuntuu että am aliarvostaa kyseistä hotellia aika lailla -** tähdellään. Muut arvostavat hotellin *** tähteä. Sijainti loistava voi valita nang thong tai bang niang rannan, kun on melkein niiden välissä. Maksoimme am paketista 2vk 1100 messutarjouksella -300 per naama sisältäen kaiken. Ei tuota omatoimisesti paljoakaan halvemmalla tehdä.Sijainti hyvä , rauhallinen ja kaikki turha luxux poissa.
Nyt kun katsoo samaan hotelliin maaliskuulle 7 pv matkoja hinta on 1300e . Hyvään kohtaan ostettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6071561Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44847Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl478728Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12681- 44624
- 40590
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510- 29498
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484