Opiskeluiloa

White Anemone

Vilkaisin vielä viimeisen kerran itseäni peilistä ennen kuin suljin kämppäni oven. Sytytin pihalla tupakan ja lähdin pyöräilemään kohti keskustaa. Olimme sopineet muutaman opiskelukaverin kanssa tapaavamme eräässä pubissa. Mutta vain erään vuoksi olin malttamaton pääsemään perille. Olin iskenyt silmäni häneen jo pääsykokeissa pari kuukautta aiemmin. Hän oli varastanut sydämeni hymyilemällä minulle hurmaavasti, enkä ollut unohtanut häntä koko kesänä. Ensimmäisenä koulupäivänä olinkin hyppiä tasajalkaa ilosta, kun näin hänet ryhmässäni. ”Kati”, maistelin nimeä kielelläni, kun heitin tupakan jämät menemään.

Saavuin perille juuri parahiksi näkemään Katin astumassa pubin ovesta sisään. Hän huomasi minut ja heilautti kättään hymyillen minulle säteilevästi. Muutkin valuivat pikku hiljaa perille ja juttelimme niitä näitä koko illan.

Oluen turvaaman uskalluksen myötä juttelimme jo rohkeampia ja huomasin pian puhuvani pelkästään Katan kanssa. En saanut katsettani irti hänen ruskeista silmistään ja huomasin siirtäväni jalkaani hieman lähemmäs hänen jalkaansa. Hän hymyili minulle leveästi ja jutellessamme hän kosketti aika ajoin kättäni tai jalkaani. Yhden kosketuksen jälkeen tajusin hänen kätensä jääneen reidelleni. Hämilläni siemaisin oluttani ja olin tukehtua, kun tunsin hänen kätensä alkavan hiljaa silittää jalkaani. Vilkaisin Kataa ja hän iski minulle silmää. Minua alkoi naurattaa.
Hetken kuluttua Kata yhtäkkiä alkoi haukotella leveästi ja sanoi lähtevänsä jo kotiin. Muut esittivät äänekkäitä vastalauseitaan, kun minäkin aloin tehdä lähtöä aikaisen heräämisen verukkeella.

- Haluaisitsä mennä samaa matkaa? Kata katsoi minua syvälle silmiin, kun astuimme Katan kanssa pubista ulos. Tiesin hänen asuvan vastakkaisella suunnalla kuin minä, joten virnistin vain ja nyökkäsin.

Talutin pyörääni hänen rinnallaan, kun kävelimme hänen luokseen. Hän ei asunut kovin kaukana ja joka askeleella tuntui kuin vatsaani häiriköisi pataljoona villiintyneitä perhosia. Suljettuaan asuntonsa oven Kata pyöräytti minut äkkiä seinää vasten ja suuteli minua huumaavasti. Hän näykki varovasti alahuultani, suuteli kaulaani ja puraisi korvalehteäni. Pääsin yllätyksestäni siinä vaiheessa, kun päästin käteni vaeltamaan hänen treenatulla vartalollaan. Niin monet kerrat olin luennolla kuvitellut koskettavani sitä upeaa vartaloa, etten uskonut onneani! Hänen ihonsa oli täydellisen silkin sileä ja tunsin hänen jäntevien lihastensa värisevän himosta sormieni alla.

Kata repi vaatteet yltäni samoin kuin minä häneltä ja suudellen toisiamme raivoisasti hän johdatteli minut sohvalle makaamaan. Äkkiä hän hidasti vauhtiaan ja alkoi napittaa farkkujani auki samalla suudellen housujen alta paljastuvaa ihoa. Värisin hänen käsiensä alla sekä himosta että jännityksestä. Näin hänen ilmeestään, että hän pohti mitä kaikkea tekisikään minulle. Kata repäisi alushousuni yhdellä liikkeellä ja kiihotuin yhä enemmän nähdessäni hänen pidätellyn himonsa. Hymyillen vinosti hän katsoi minua jalkojeni välistä, ennenkuin upotti sormensa sisääni. Huudahdin nautinnosta ja tarrasin hänen lyhyisiin mustiin hiuksiinsa. Varovasti hän levitti häpyhuuliani toisella kädellään ja alkoi hitailla pitkillä nuolaisuilla kiusata klitoristani. Samalla hän työnteli kahta sormeaan sisälläni. Huohotin ja valitin hänen käsittelyssään ja yhtäkkiä hän lopetti. Katsoin häneen epätoivoisena ja tajusin hänen kiduttavan minua.

- Shh..., hän kuiskasin minulle ja yritin rauhoittaa värisevää vartaloani. Sitten hän jatkoi pienillä lipaisuilla suoraan klitorikseni kärjestä ja olin varma että sekoan siihen paikkaan. Pian aloin tuntea tutun poltteen alavatsassani, mutta en halunnut saada vielä, halusin että ilta jatkuisi ikuisesti. Tartuin hänen hiuksistaan ja kiskaisin hänen kasvonsa jalkojeni välistä.
- Ei.. vielä.., huohotin ja Kata hymyili minulle jälleen.

Työnsin hänet lattialle ja suutelin hänen upeaa vartaloaan joka puolelta. Katselin hänen kaunista vartaloaan, joka kiemurteli allani hikisenä kuin jokin jumalatar. Kiusasin kielelläni hänen kaulaansa ja jatkoin alemmas hänen rinnoilleen. Nännit nöpöttivät kovina kieltäni vasten ja tiesin hänen olevan jo niin kiihottunut, että se kävisi pian jo kipeää. Annoin käteni vaeltaa hänen jalkoväliinsä ja huoahtaen tajusin olleeni oikeassa. Sormeni luistivat hänen kosteilla häpyhuulillaa, eikä aikaakaan, kun tunsin hänen vartalonsa värisevän sylissäni lupaavasti. Äkkiä tunsin hänen sormensa klitoriksellani. Liikkeemme sulautuivat yhteen enkä enää tiennyt mistä minä lopuin ja Kata alkoi. Orgasmin räjähtäessä sisälläni tunsin hänen purevan olkapäätäni huutaen omaa nautintoaan. Huohottaen makasimme sylikkäin vielä pitkään ja tiesin, että olkapäähäni sattuisi vielä seuraavanakin päivänä luennolla.

2

6265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen

      Kiva....... Mut ois voinu olla pidempi.... ;)

    • KIIMAINEN MISUKISU

      Toi oli ihan sika hyvä mutta alussa oli Kati ja lopussa Kata mistä moinen johtuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe