Huomasin juuri, että kun röyhtäisen niin mahasta vapautuu tilaa ja jaksan syödäkin ruuan. Joskus syödessä kun tulee täysi olo ja kun röyhtäisee niin se helpottaa. :D Juuri kun join bissee, tuli paha olo ja kun röyhtäsin sinne hävin paha olo. xD En tiedä mitä järkeä tässä on. No eipä mitään, mutta kerroinpa vain!
Röyhtäily
25
491
Vastaukset
Myös rukous on kuin röyhtäilyä. Henki nimittäin antaa sinulle sanoman, jonka rukoillessa "röyhtäilet" eli sanot ulos, kun sitä on lastattu sinuun riittävästi.
- ehehehehe
Ahaa, no kai se on ihan hyvä asia sitten. Olen aina miettinyt, että miksi röyhtäillään...:D
ehehehehe kirjoitti:
Ahaa, no kai se on ihan hyvä asia sitten. Olen aina miettinyt, että miksi röyhtäillään...:D
Se oli vain vertauskuva. Röyhtäilit, koska vedit bisseä. Herää unelmistasi.
- Thlr
Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?
- HeKeKee
Thlr kirjoitti:
Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?
Lomatoyt on pulinoiden Chuck Norris
- ehehehehe
Thlr kirjoitti:
Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?
lomatoyt löytää mistä vaan.
- Nefarion
lomatoyt kirjoitti:
Chuck Norris on vähän kuin Jeesus.
Ja Gordon Ramsay käski Chuck Norrisia painumaan helvettiin eli Jessekin sais painua sinne.
-Nefa Nefarion kirjoitti:
Ja Gordon Ramsay käski Chuck Norrisia painumaan helvettiin eli Jessekin sais painua sinne.
-NefaKuka on Gordon Ramsay?
- Nefarion
lomatoyt kirjoitti:
Kuka on Gordon Ramsay?
Se joka opettaa sun mutsias kokkaamaan.
''Get the fuck out of my kitchen'' ja muut mukavuudet.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gordon_Ramsay
Siinä on myös kuva jota voit ihastella. Kuka muuten istuu jumalan vasemmalla puolella? Nefarion kirjoitti:
Se joka opettaa sun mutsias kokkaamaan.
''Get the fuck out of my kitchen'' ja muut mukavuudet.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gordon_Ramsay
Siinä on myös kuva jota voit ihastella. Kuka muuten istuu jumalan vasemmalla puolella?Ei kukaan.
- Nefarion
lomatoyt kirjoitti:
Ei kukaan.
Oletko aivan varma? Musta tuntuu että korppi istuu siellä
- Odin
Nefarion kirjoitti:
Oletko aivan varma? Musta tuntuu että korppi istuu siellä
Itse asiassa jumalan molemmilla olkapäillä istuu korppi.
- Odin
Odin kirjoitti:
Itse asiassa jumalan molemmilla olkapäillä istuu korppi.
Jumalan molemmilla puolilla taas istuu susi.
Odin kirjoitti:
Jumalan molemmilla puolilla taas istuu susi.
Mytologiauskonnot kuuluvat ala-asteelle.
- Odin
lomatoyt kirjoitti:
Mytologiauskonnot kuuluvat ala-asteelle.
Kristinusko kuuluu keskiajalle.
- Nefarion
Odin kirjoitti:
Kristinusko kuuluu keskiajalle.
Totta muuten. BTW voisko se Ragnarokki tulla jo ja näyttää tolle urpolle että Jeesus doesnt give a shit??
- Anonyymi
HeKeKee kirjoitti:
Lomatoyt on pulinoiden Chuck Norris
Yritin röyhtäistä ja pierasta yhtaikaa. En onnistunut kun pieru karkasi varrella ja röyhtäily myöhästy sekunnin.
No, yrittänyttä pantiin ja kovaa.
- Brony 4ever™
https://www.youtube.com/watch?v=PKSV6XLBICc röyhtäilemisestä tuli tämä mieleen sori tämä ponien mainostus,mutta oli pakko laittaa kun tuli niin paljon mieleen. Ja lomatoyt voitko lopettaa tuon turhan päiväsen uskonnon jaarituksen niitä näkee kaikkialla minne meneekään tänne. Et pääse taivaaseen vaan sanoilla. ja uskonnon jauhamisella kaikille. Uskon, että kukaan ei kuitenkaan jaksa noita juttujas joten voisitko lopettaa ne ystävällisesti?
Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla. Raamatussa sanotaan kuitenkin myös, että joka on Sanan kuulija, muttei sen tekijä on kuin mies (henkilö), joka peilistä tarkastelee luonnollisia kasvojaan (Jaak.). Tämä kohta laittaa vastuuta myös teidän eli Sanan kuulijoiden harteille.
Uuden käskyn minä annan teille -sanoo Jeesus Johanneksen evankeliumissa- rakastakaa toisianne (, niin kuin Taivaallinen Isänne on rakastanut Teitä antaen Poikansa Teidän syntienne sovitukseksi). Kun pidämme huolta toisistamme huolta evankelioiden (semi-sielunhoidollisin menetelmin), niin toteutamme Raamatun kallisarvoista sanaa. Mitä teen, sen teen Raamatun Sanan mukaan sitä nöyrästi tarkastellen. Uskon, että olen taivastiellä.- Kafir
lomatoyt kirjoitti:
Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla. Raamatussa sanotaan kuitenkin myös, että joka on Sanan kuulija, muttei sen tekijä on kuin mies (henkilö), joka peilistä tarkastelee luonnollisia kasvojaan (Jaak.). Tämä kohta laittaa vastuuta myös teidän eli Sanan kuulijoiden harteille.
Uuden käskyn minä annan teille -sanoo Jeesus Johanneksen evankeliumissa- rakastakaa toisianne (, niin kuin Taivaallinen Isänne on rakastanut Teitä antaen Poikansa Teidän syntienne sovitukseksi). Kun pidämme huolta toisistamme huolta evankelioiden (semi-sielunhoidollisin menetelmin), niin toteutamme Raamatun kallisarvoista sanaa. Mitä teen, sen teen Raamatun Sanan mukaan sitä nöyrästi tarkastellen. Uskon, että olen taivastiellä."Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla."
Taivaaseen pääsee Kristuksen palvelijat, jotka hän lunasti ristinkuolemallaan, ihminen ei pelastu pelkillä teoilla koska;
Roomalaiskirje:
3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Jaakobin kirje2:
17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
Ihminen pelastuu ainoastaan, jos hän tunnustaa Kristuksen herrakseen ja tekee vanhurskaita tekoja, jotta hänen uskonsa ei olisi kuollutta.
Roomalaiskirje 10:
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Kafir kirjoitti:
"Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla."
Taivaaseen pääsee Kristuksen palvelijat, jotka hän lunasti ristinkuolemallaan, ihminen ei pelastu pelkillä teoilla koska;
Roomalaiskirje:
3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
Jaakobin kirje2:
17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.
Ihminen pelastuu ainoastaan, jos hän tunnustaa Kristuksen herrakseen ja tekee vanhurskaita tekoja, jotta hänen uskonsa ei olisi kuollutta.
Roomalaiskirje 10:
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.
1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.- Anonyymi
lomatoyt kirjoitti:
Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.
1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.moni pappi röyhtäsee saarnansa jälkeen , miksi
lisäksi suntio väittää että saarnastuolin lattialta on löytynyt uloo. - Anonyymi
lomatoyt kirjoitti:
Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.
1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.Olen lukenut että taivaaseen pääsee lentokoneella!
Helvettiin pääsee puolestaan helvetinkoneella.
Tekniikalla saavutettavia paikkoja on myös konevitsa, jossa munkit antaa.. piiskaa!
- Anonyymi
Minäkin röyhtäilen, piereskelen ja haisen myös hielle jatkuvasti, mikä on varmaankin rapulahikee, koska ryyppään päätoimisesti.
Olen myös yksinkertainen, vetelä ja näyttävä.
Toimialani on päihteiden vastaanotto ja kulutus, yhtiössäni olen neljän An osakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592