Röyhtäily

ehehehehe

Huomasin juuri, että kun röyhtäisen niin mahasta vapautuu tilaa ja jaksan syödäkin ruuan. Joskus syödessä kun tulee täysi olo ja kun röyhtäisee niin se helpottaa. :D Juuri kun join bissee, tuli paha olo ja kun röyhtäsin sinne hävin paha olo. xD En tiedä mitä järkeä tässä on. No eipä mitään, mutta kerroinpa vain!

25

221

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös rukous on kuin röyhtäilyä. Henki nimittäin antaa sinulle sanoman, jonka rukoillessa "röyhtäilet" eli sanot ulos, kun sitä on lastattu sinuun riittävästi.

      • ehehehehe

        Ahaa, no kai se on ihan hyvä asia sitten. Olen aina miettinyt, että miksi röyhtäillään...:D


      • ehehehehe kirjoitti:

        Ahaa, no kai se on ihan hyvä asia sitten. Olen aina miettinyt, että miksi röyhtäillään...:D

        Se oli vain vertauskuva. Röyhtäilit, koska vedit bisseä. Herää unelmistasi.


      • Thlr

        Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?


      • HeKeKee
        Thlr kirjoitti:

        Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?

        Lomatoyt on pulinoiden Chuck Norris


      • ehehehehe
        Thlr kirjoitti:

        Miten kukaan voi löytää röyhtäilystä mitään uskonnollista?

        lomatoyt löytää mistä vaan.


      • ehehehehe kirjoitti:

        lomatoyt löytää mistä vaan.

        Chuck Norris on vähän kuin Jeesus.


      • Nefarion
        lomatoyt kirjoitti:

        Chuck Norris on vähän kuin Jeesus.

        Ja Gordon Ramsay käski Chuck Norrisia painumaan helvettiin eli Jessekin sais painua sinne.

        -Nefa


      • Nefarion kirjoitti:

        Ja Gordon Ramsay käski Chuck Norrisia painumaan helvettiin eli Jessekin sais painua sinne.

        -Nefa

        Kuka on Gordon Ramsay?


      • Nefarion
        lomatoyt kirjoitti:

        Kuka on Gordon Ramsay?

        Se joka opettaa sun mutsias kokkaamaan.
        ''Get the fuck out of my kitchen'' ja muut mukavuudet.
        http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gordon_Ramsay
        Siinä on myös kuva jota voit ihastella. Kuka muuten istuu jumalan vasemmalla puolella?


      • Nefarion kirjoitti:

        Se joka opettaa sun mutsias kokkaamaan.
        ''Get the fuck out of my kitchen'' ja muut mukavuudet.
        http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gordon_Ramsay
        Siinä on myös kuva jota voit ihastella. Kuka muuten istuu jumalan vasemmalla puolella?

        Ei kukaan.


      • Nefarion
        lomatoyt kirjoitti:

        Ei kukaan.

        Oletko aivan varma? Musta tuntuu että korppi istuu siellä


      • Odin
        Nefarion kirjoitti:

        Oletko aivan varma? Musta tuntuu että korppi istuu siellä

        Itse asiassa jumalan molemmilla olkapäillä istuu korppi.


      • Odin
        Odin kirjoitti:

        Itse asiassa jumalan molemmilla olkapäillä istuu korppi.

        Jumalan molemmilla puolilla taas istuu susi.


      • Odin kirjoitti:

        Jumalan molemmilla puolilla taas istuu susi.

        Mytologiauskonnot kuuluvat ala-asteelle.


      • Odin
        lomatoyt kirjoitti:

        Mytologiauskonnot kuuluvat ala-asteelle.

        Kristinusko kuuluu keskiajalle.


      • Nefarion
        Odin kirjoitti:

        Kristinusko kuuluu keskiajalle.

        Totta muuten. BTW voisko se Ragnarokki tulla jo ja näyttää tolle urpolle että Jeesus doesnt give a shit??


      • Anonyymi
        HeKeKee kirjoitti:

        Lomatoyt on pulinoiden Chuck Norris

        Yritin röyhtäistä ja pierasta yhtaikaa. En onnistunut kun pieru karkasi varrella ja röyhtäily myöhästy sekunnin.
        No, yrittänyttä pantiin ja kovaa.


    • Brony 4ever™

      https://www.youtube.com/watch?v=PKSV6XLBICc röyhtäilemisestä tuli tämä mieleen sori tämä ponien mainostus,mutta oli pakko laittaa kun tuli niin paljon mieleen. Ja lomatoyt voitko lopettaa tuon turhan päiväsen uskonnon jaarituksen niitä näkee kaikkialla minne meneekään tänne. Et pääse taivaaseen vaan sanoilla. ja uskonnon jauhamisella kaikille. Uskon, että kukaan ei kuitenkaan jaksa noita juttujas joten voisitko lopettaa ne ystävällisesti?

      • Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla. Raamatussa sanotaan kuitenkin myös, että joka on Sanan kuulija, muttei sen tekijä on kuin mies (henkilö), joka peilistä tarkastelee luonnollisia kasvojaan (Jaak.). Tämä kohta laittaa vastuuta myös teidän eli Sanan kuulijoiden harteille.

        Uuden käskyn minä annan teille -sanoo Jeesus Johanneksen evankeliumissa- rakastakaa toisianne (, niin kuin Taivaallinen Isänne on rakastanut Teitä antaen Poikansa Teidän syntienne sovitukseksi). Kun pidämme huolta toisistamme huolta evankelioiden (semi-sielunhoidollisin menetelmin), niin toteutamme Raamatun kallisarvoista sanaa. Mitä teen, sen teen Raamatun Sanan mukaan sitä nöyrästi tarkastellen. Uskon, että olen taivastiellä.


      • Kafir
        lomatoyt kirjoitti:

        Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla. Raamatussa sanotaan kuitenkin myös, että joka on Sanan kuulija, muttei sen tekijä on kuin mies (henkilö), joka peilistä tarkastelee luonnollisia kasvojaan (Jaak.). Tämä kohta laittaa vastuuta myös teidän eli Sanan kuulijoiden harteille.

        Uuden käskyn minä annan teille -sanoo Jeesus Johanneksen evankeliumissa- rakastakaa toisianne (, niin kuin Taivaallinen Isänne on rakastanut Teitä antaen Poikansa Teidän syntienne sovitukseksi). Kun pidämme huolta toisistamme huolta evankelioiden (semi-sielunhoidollisin menetelmin), niin toteutamme Raamatun kallisarvoista sanaa. Mitä teen, sen teen Raamatun Sanan mukaan sitä nöyrästi tarkastellen. Uskon, että olen taivastiellä.

        "Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla."

        Taivaaseen pääsee Kristuksen palvelijat, jotka hän lunasti ristinkuolemallaan, ihminen ei pelastu pelkillä teoilla koska;

        Roomalaiskirje:
        3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        Jaakobin kirje2:
        17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
        18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
        19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

        Ihminen pelastuu ainoastaan, jos hän tunnustaa Kristuksen herrakseen ja tekee vanhurskaita tekoja, jotta hänen uskonsa ei olisi kuollutta.

        Roomalaiskirje 10:
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.


      • Kafir kirjoitti:

        "Taivaaseen ei tosiaan pääse sanoilla, vaan teoilla."

        Taivaaseen pääsee Kristuksen palvelijat, jotka hän lunasti ristinkuolemallaan, ihminen ei pelastu pelkillä teoilla koska;

        Roomalaiskirje:
        3:23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        Jaakobin kirje2:
        17 Samoin uskokin, jos sillä ei ole tekoja, on itsessään kuollut.
        18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon.
        19 Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

        Ihminen pelastuu ainoastaan, jos hän tunnustaa Kristuksen herrakseen ja tekee vanhurskaita tekoja, jotta hänen uskonsa ei olisi kuollutta.

        Roomalaiskirje 10:
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

        Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.

        1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
        2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.


      • Anonyymi
        lomatoyt kirjoitti:

        Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.

        1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
        2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.

        moni pappi röyhtäsee saarnansa jälkeen , miksi

        lisäksi suntio väittää että saarnastuolin lattialta on löytynyt uloo.


      • Anonyymi
        lomatoyt kirjoitti:

        Anteeksi, pahoittelen virhettä. Muotoilin lauseeni yleisestä vanhurskauttamisopista väärin. Eli juuri näin, "eivät lain teot", vaan usko Kristukseen. Tämän jälkeen alkaa Hengen toiminta, joka vaikuttaa lain tekoihin.

        1. Yhtäläinen vanhurskautus Kristuksen hengessä ja veressä.
        2. Lain teot Pyhän Hengen avulla.

        Olen lukenut että taivaaseen pääsee lentokoneella!

        Helvettiin pääsee puolestaan helvetinkoneella.

        Tekniikalla saavutettavia paikkoja on myös konevitsa, jossa munkit antaa.. piiskaa!


    • Anonyymi

      Minäkin röyhtäilen, piereskelen ja haisen myös hielle jatkuvasti, mikä on varmaankin rapulahikee, koska ryyppään päätoimisesti.
      Olen myös yksinkertainen, vetelä ja näyttävä.
      Toimialani on päihteiden vastaanotto ja kulutus, yhtiössäni olen neljän An osakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe